Przetargi.pl
Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Publicznego Przedszkola „Leśna Kraina” w Dąbrowie Biskupiej

Gmina Dąbrowa Biskupia ogłasza przetarg

  • Adres: 88-133 Dąbrowa Biskupia, Ul. Topolowa
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 52 3512170 , fax. 52 5065420
  • Data zamieszczenia: 2019-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Biskupia
    Ul. Topolowa 2
    88-133 Dąbrowa Biskupia, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 52 3512170, fax. 52 5065420
    REGON: 92350731000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://gm-dabrowa-biskupia.rbip.mojregion.info

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Publicznego Przedszkola „Leśna Kraina” w Dąbrowie Biskupiej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia : Usługi przygotowywania i dostarczania posiłków do Publicznego Przedszkola „Leśna Kraina” w Dąbrowie Biskupiej Przedmiotem zamówienia jest usługa przygotowywania i dostawy posiłków dla 82 dzieci w wieku przedszkolnym 3-6 lat, które będą uczęszczać do Publicznego Przedszkola „Leśna Kraina” w Dąbrowie Biskupiej : śniadanie 77 dzieci obiad 82 dzieci podwieczorek 30 dzieci Zamawiający przewiduje prawo opcji do 100 porcji każdego rodzaju posiłku dziennie. Posiłki będą dostarczane we wszystkie dni robocze ( 211 dni) .Przewidywana ilość posiłków ma charakter szacunkowy, a rzeczywista liczba posiłków wynikać będzie z bieżących potrzeb Zamawiającego i uzależniona będzie od liczby dzieci każdorazowo przyprowadzonych do przedszkola. Wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Ilość potrzebnych posiłków zgłaszać będzie Wykonawcy osoba wskazana w umowie jako przedstawiciel Zamawiającego pocztą elektroniczną lub telefonicznie do godz. 14.00 dnia poprzedniego. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia ewidencji ilościowej wydanych posiłków. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 1 do SIWZ. Wykonawca dostarczać będzie posiłki własnym transportem. Posiłki powinny być dostarczane do przedszkola środkiem transportu Wykonawcy dopuszczonym decyzją właściwego inspektora sanitarnego do przewozu posiłków dla potrzeb zbiorowego żywienia dzieci. Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia posiłków w odpowiednich przeznaczonych do tego celu pojemnikach termoizolacyjnych zabezpieczających posiłki przed wylaniem oraz schłodzeniem i umożliwiających łatwe porcjowanie posiłków na miejscu. Składniki poszczególnych posiłków powinny być ułożone w pojemnikach konfekcjonowanych na poszczególne grupy dzieci w sposób oddzielny umożliwiający ich rozróżnienie (z wyjątkiem posiłków, które wymagają zmieszania składników zgodnie ze sztuką kulinarną). Wykonawca zobowiązany jest uwzględniać posiłki alternatywne dla dzieci z indywidualnymi zaleceniami lekarskimi, związanymi z niepełnosprawnością, alergiami, nietolerancją pokarmową, przekonaniami religijnymi, w odniesieniu do posiłków, co do których takie zalecenia zostaną Wykonawcy zgłoszone. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do zewnętrznego oznaczenia indywidualnych pojemników w sposób umożliwiający odróżnienie znajdujących się w nich diet. Do obowiązków Wykonawcy należy także codzienny odbiór pojemników i odpadów pokonsumpcyjnych niezależnie od ich ilości. Wykonawca odpowiada prawnie za dostarczone posiłki przed Powiatowym Państwowym Inspektorem Sanitarnym. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność cywilną, administracyjną i karną za jakość dostarczonych posiłków oraz skutki wynikające z zaniedbań przy ich przygotowaniu i transporcie, mogące mieć negatywny wpływ na zdrowie żywionych dzieci. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość posiłków, ich walory estetyczne i smakowe. Zamawiający zastrzega sobie prawo zwrotu posiłków w przypadku ich złej jakości, tj. niezdatnych do spożycia np. z powodu użycia przeterminowanych lub zanieczyszczonych produktów. Pozostałe warunki realizacji przedmiotu zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 7 do SIWZ. Rozliczenie finansowe Wykonawcy za usługi z Zamawiającym odbywać się będzie po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie ilości faktycznie dostarczonych posiłków i ich ceny jednostkowej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55523100-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli wykaże, że jest wpisany do rejestru zakładów podlegających urzędowej kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej w zakresie produkcji posiłków od surowca do gotowej potrawy z możliwością ich transportu w ramach usług cateringowych w zakresie produkcji posiłków, ich transportu (świadczenia usług cateringowych) na podstawie ustawy z dnia 25.08.2006 roku o Bezpieczeństwie żywności i żywienia (Dz. U. z 2019 r. poz. 1252).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach