Prokuratura Okręgowa w Płocku ogłasza przetarg
- Adres: 09-404 Płock, pl. Obrońców Warszawy 8
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 024 2674560 , fax. 024 2674580
- Data zamieszczenia: 2009-05-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Prokuratura Okręgowa w Płocku
pl. Obrońców Warszawy 8 8
09-404 Płock, woj. mazowieckie
tel. 024 2674560, fax. 024 2674580
REGON: 00056963900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://poplock.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przewozu zwłok albo szczątków ludzkich na potrzeby Prokuratury Rejonowej w Płocku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi w postaci przewozu zwłok albo szczątków ludzkich z miejsca zdarzenia lub z miejsca ujawnienia zwłok do prosektorium szpitalnego lub innego miejsca wskazanego przez prokuratora po otrzymaniu zawiadomienia w formie: telefonu, faksu lub pisemnie, w rejonie działania Prokuratury Rejonowej w Płocku dla miasta Płock oraz gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Iłów, Mała Wieś, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby i Wyszogród, przez okres 24 miesięcy. 2) W okresie obowiązywania umowy Zamawiający przewiduje zlecenie łącznie 460 zdarzeń, w tym: - 280 zdarzeń w granicach administracyjnych miasta Płock; - 180 zdarzeń poza granicami administracyjnymi miasta Płock dla gmin: Bielsk, Bodzanów, Brudzeń Duży, Bulkowo, Iłów, Mała Wieś, Radzanowo, Słupno, Stara Biała, Staroźreby i Wyszogród. 3) Zamawiający zastrzega sobie prawo do skorzystania z mniejszej ilości zdarzeń, niż podana w formularzu cenowym i z tego tytułu nie będą przysługiwały Wykonawcy żadne roszczenia poza roszczeniem o zapłatę za już wykonane zdarzenia. 4) Cena ryczałtowa za jedno zdarzenie w granicach administracyjnych miasta oraz jedno zdarzenie poza granicami administracyjnymi miasta powinna obejmować wszelkie koszty wynikające z realizacji zamówienia m.in.: koszt załadunku i rozładunku, transportu i materiałów użytych do wykonania usługi. 5) Dopuszcza się możliwość zlecenia przewozu zwłok poza granicę działania Prokuratury. Wówczas Wykonawcy będzie przysługiwało wynagrodzenie za faktycznie przejechane kilometry według stawki za 1 km przebiegu równej 1,5-krotności stawki przewidzianej dla używania samochodu prywatnego do celów służbowych o pojemności silnika powyżej 900 ccm. 6) Usługi stanowiące przedmiot zamówienia muszą być realizowane w ruchu ciągłym, tj. 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu. 7) Środek transportu drogowego przeznaczony do transportu zwłok albo szczątków ludzkich powinien spełniać wymagania techniczne i sanitarne zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007 roku w sprawie wydawania zezwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z 2007 r. Nr 249, poz. 1866) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983700007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; lub którzy przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1. nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ust. 1; 2.2. podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych; 2.3. wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji; 2.4. złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania; 2.5. nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych. 3. Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: 3.1. jest niezgodna z ustawą; 3.2. jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; 3.3. jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji; 3.4. zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia; 3.5. została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; 3.6. zawiera błędy w obliczeniu ceny; 3.7. wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Prawa zamówień publicznych; 3.8. jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów. 4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. 5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/niespełna
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: A.1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór formularza stanowi załącznik nr 1 do SIWZ). A.2. Formularz cenowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (wzór formularza stanowi załącznik nr 2 do SIWZ). A.3. Postanowienia umowy zawarte w projekcie umowy - parafowane przez wykonawcę. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty: B.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.2. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B.3. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.4. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. B.5. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 3 do SIWZ). B.6. Wykaz osób do kontaktu z Zamawiającym odpowiedzialnych za wykonanie zobowiązań umowy (wzór druku stanowi załącznik nr 4 do SIWZ). C. W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: C.1. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca, w tym wyposażenie w środki transportu, jakimi wykonywany będzie przewóz zwłok albo szczątków ludzkich (wzór druku stanowi załącznik nr 5 do SIWZ). D. W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty: D.1. Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności - suma ubezpieczenia musi opiewać na wysokość co najmniej 50.000,00 zł. E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: E.1. Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B.1. i B.4. składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. E.2. Zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. B.3. składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy Prawo zamówień publicznych - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E. F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: F.1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. F.2. Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. B dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie. G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów: G.1. Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM. G.2. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://poplock.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługa przechowywania zwłok osób zmarłych oraz usługa mycia i okrycia, z zachowaniem godności należnej osobie zmarłej, w celu ich wydania osobie lub instytucji uprawnionej do ich pochowania, to jest czynności określonych w art. 28 Ustawy z dnia 15 kwietnia 2011 o działalności leczniczej (dz. U. z 2015 poz. 618) oraz Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 23.03.2011r. w sprawie sposobu przechowywania zwłok i szczątków (dz. U. 2011 nr 75 poz. 405) w/w czynności nie stanowią przygotowania zwłok osoby zmarłej odo pochowania.
Dodano: 2016-07-27 - Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie
Dodano: 2016-04-11 - Świadczenie usług przechowywania zwłok oraz ich przewozu na obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce oraz poza jej obszarem.
Dodano: 2015-07-17 - Świadczenie usług przechowywania i przewozu zwłok ludzkich na obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i poza jej obszarem
Dodano: 2015-05-19 - Świadczenie usług przechowywania i przewozu zwłok ludzkich na obszarze właściwości Prokuratury Okręgowej w Ostrołęce i poza jej obszarem
Dodano: 2015-04-20 - Przechowywanie zwłok i szczątków ludzkich oraz wynajem pomieszczeń do wykonywania sekcji/oględzin zwłok
Dodano: 2015-02-03 - Świadczenie usług pogrzebowych na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola w Warszawie
Dodano: 2014-12-05 - Usługi pogrzebowe w zakresie pochówku zmarłych na terenie Dzielnicy Bielany m. st. Warszawy w roku 2014
Dodano: 2013-12-10 - ŚWIADCZENIE USŁUG POGRZEBOWYCH NA RZECZ OŚRODKA POMOCY SPOŁECZNEJ W OTWOCKU
Dodano: 2013-12-04 - Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych dla podopiecznych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Mokotów m.st. Warszawy
Dodano: 2013-11-29