Przetargi.pl
Usługi przeprowadzki

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 814 601 008 , fax. 814 601 008
  • Data zamieszczenia: 2016-11-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43
    20076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 814 601 008, fax. 814 601 008
    REGON: 32295600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi przeprowadzki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest kompleks czynności wchodzących w skład przeprowadzki: a) Przeprowadzka archiwum – zadanie nr 1; b) Przeprowadzka Oddziałów i Wydziałów z Krakowskie Przedmieścia Blok A i B do Starego Budynku oraz przeprowadzka I Wydziału Cywilnego z Krakowskiego Przedmieścia 47 do K. Wallenroda 4d – zadanie nr 2. UWAGA: Jeżeli czynności wykonywane na w ramach realizacji zamówienia będą miały charakter czynności, o których mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, ze zm.) wówczas Zamawiający wymaga aby czynności te wykonywane były przez osoby zatrudnienia przez Wykonawcę (Podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę. Za czynności, o których mowa w art. 22§ 1 k.p. Zamawiający uważa w szczególności czynności osób bezpośrednio realizujących usługę przeprowadzki przenoszenie, przemieszczanie sprzętu, kierowców, chyba, że ww. osoby są podwykonawcami. W konsekwencji Zamawiający wymaga, aby ww. osoby były zatrudnione na podstawie umowy o pracę przez cały okres realizacji zamówienia. W celu kontroli realizacji powyższego obowiązku Zamawiający będzie żądał od Wykonawcy przedłożenia oświadczenia co do liczby osób realizujących usługę w zakresie danego zadania oraz, że ww. osoby zatrudnione są w oparciu o umowę o pracę. W przypadku zmiany składu osobowego osób pozostających w stosunku pracy i realizujących czynności objęte zamówieniem Wykonawca zobowiązany jest niezwłocznie, każdorazowo do aktualizacji oświadczenia, nie później jednak niż przed niezwłocznie przed przystąpieniem danej osoby tych osób do pracy. Zadanie nr 1: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki zasobów akt archiwum Sądu Okręgowego do budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 43 w Lublinie. 2)Zakres wykonywanej usługi obejmuje pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie akt archiwalnych. 3)Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie realizowana - maksymalnie przez okres 10 kolejnych dni roboczych od dnia następnego po dniu zawarcia umowy. 4)Godziny wykonywania usługi - standardowo od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku. Zamawiający zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu świadczenia usługi oraz pracę w soboty i niedziele w celu wywiązania się z terminu wyznaczonego na realizację przeprowadzki. Szczegółowy opis przeprowadzki: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki 2 800 metrów bieżących zasobu akt sądowych oraz 60 szt. regałów metalowych o wymiarach 120 x 45 x 350 cm z archiwum budynku położonego w Lublinie przy ul. Konrada Wallenroda 4d, do budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 43 w Lublinie – piwnice. 2)Do wykonywania usług przeprowadzki archiwów, powinno być zaangażowanych co najmniej 17 osób nie wliczając w to kierowców. 3)Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia wystarczającej ilości samochodów dostawczych z zabudową kontenerową niezbędnych do sprawnego wykonania zadania, umożliwiających przewiezienie minimum 170 mb. zasobów archiwalnych dziennie z lokalizacji przy ul. Konrada Wallenroda 4d do lokalizacji przy ul. Krakowskie Przedmieście 43. Zamawiający wymaga aby usługa przeprowadzki wykonywana była z wykorzystaniem co najmniej dwóch samochodów o ładowności co najmniej 2 ton każdy. Ilość kursów w ciągu dnia uzależniona będzie od sprawności wykonywania usługi. 4)Na realizację przeprowadzki przeznacza się maksymalnie 10 dni roboczych. 1)Wszystkie czynności wykonywane będą zgodnie ze wskazówkami i pod nadzorem pracowników archiwum. 2)Zakres wykonywanej usługi przeprowadzki z archiwum w budynku przy ul. Konrada Wallenroda 4d do archiwum w budynku przy ul. Krakowskie Przedmieście 43 obejmuje m. in.: a)zdejmowanie akt z regałów (regały mają wysokość do 3,5 m); b)związanie akt sznurkiem w paczki, z zachowaniem kolejności ułożenia. Akta będą pakowane przez Wykonawcę w paczki poprzez ich związanie sznurkiem (krzyżowo). Sznurek zapewnia Wykonawca; c)dołączenie do paczek kartek z opisem paczki poprzez napisanie skrajnych numerów akt znajdujących się w paczce; d)przeniesienie i załadowanie paczek do samochodu. Do wykonywania wszystkich czynności wyszczególnionych od litery a) do litery d) powyżej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 7 osób. e)przetransportowanie akt do lokalizacji docelowej; f)rozładowanie samochodu w lokalizacji docelowej i przeniesienie akt do pomieszczeń archiwum; g)ułożenie paczek na regałach (regały mają wysokość do 3,5 m), w kolejności zgodnej z numeracją na paczkach (paczki nie będą rozwiązywane). Do wykonywania wszystkich czynności wyszczególnionych od litery f) do litery g) powyżej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić co najmniej 4 osoby. Zadanie nr 2 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki części wyposażenia (zwanych dalej także mieniem) wybranych komórek organizacyjnych Sądu do budynków przy ul. Krakowskie Przedmieście 43 i ul. Krakowskie Przedmieście 47 oraz ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie. 2)Zakres wykonywanej usługi obejmuje przede wszystkim: pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) niektórych składników mienia ruchomego oraz akt bieżących i archiwalnych, z budynków Sądu znajdującego się na terenie miasta Lublin (ul. Krakowskie Przedmieście 43 blok A i B i ul. Krakowskie Przedmieście 47) do budynku przy ul. Konrada Wallenroda 4d w Lublinie. 3)Usługą przeprowadzki objęte są przede wszystkim: akta bieżące i archiwalne, sprzęt komputerowy, niszczarki, kserokopiarki, sprzęt biurowy, biurka, szafy, nadstawki na szafy, fotele, krzesła. 4)Usługa objęta przedmiotem zamówienia będzie realizowana - maksymalnie przez okres 10 kolejnych dni roboczych, począwszy od dnia wskazanego w zawiadomieniu Zamawiającego jako dzień rozpoczęcia usługi, z zastrzeżeniem, że zawiadomienie nie może wpłynąć wcześniej niż 7 dni przed dniem rozpoczęcia usługi. 5)Godziny wykonywania usługi - standardowo od 7:30 do 15:30 od poniedziałku do piątku. Szczegółowy opis przeprowadzki: 1)Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi przeprowadzki: wyposażenia, materiałów biurowych, zasobów akt, druków, itp. (zwanych dalej także mieniem) wybranych jednostek organizacyjnych Sądu, pomiędzy budynkami zlokalizowanymi w Lublinie. 2)Do wykonywania usług powinno być zaangażowanych co najmniej 17 osób nie wliczając w to kierowców. 3)Usługą przeprowadzki objęte będą przede wszystkim: meble (biurka, szafy aktowe, nadstawki do szaf, fotele obrotowe, krzesła), sprzęt komputerowy, sprzęt biurowy oraz akta bieżące. Mienie przewożone będzie do lokalizacji, zgodnie z wytycznymi Zamawiającego. 4)Zakres wykonywanej usługi obejmuje w szczególności: a)dostarczenie w terminie co najmniej na 5 dni robocze przed terminem przewozu - 3000 sztuk pudeł kartonowych nowych, zszytych o rozmiarze co najmniej dł. 60 cm, szer. 35 cm, gł. 35 cm. Pudła kartonowe zostaną dostarczone w ilości i do lokalizacji wskazanych przez Zamawiającego. Pudła te powinny być na tyle trwałe i wytrzymałe, by mogły być wielokrotnie używane. Uszkodzenia pudeł powstałe w czasie używania nie mogą mieć wpływu na ciągłość wykonywanej usługi. Należy więc przygotować taką ilość pudeł, aby przeprowadzka przebiegała sprawnie i bez przestojów. Zamawiający przewiduje możliwość zwiększenia ilości pudeł o 10 %, które Wykonawca dostarczy w następnym dniu roboczym po dniu zgłoszenia zapotrzebowania przez Zamawiającego; b)dostarczenie taśmy pakowej, w ilości zapewniającej zaklejenie każdego transportowanego pudła kartonowego; c)dostarczenie folii bąbelkowej, w ilości 6 rolek (każda o długości 100 metrów i szerokości 1,5 m) służącej do zabezpieczenia sprzętu komputerowego na czas transportu. d)demontaż i montaż wskazanych przez Zamawiającego mebli biurowych oraz odpowiednie zabezpieczenia ich do transportu, pakowanie, przeniesienie, przewiezienie, rozładowanie i rozpakowanie (przeprowadzkę) składników mienia; e)przeprowadzane mienie będzie dostarczane do wskazanych przez Zamawiającego pomieszczeń i ustawiane w miejscu przez niego wskazanym. Zamawiający zastrzega zwrot zbędnych Zamawiającemu pudeł Wykonawcy po wykorzystaniu, z zastrzeżeniem, że ich stan będzie uzasadniał ich powtórne wykorzystanie albo spowoduje kwalifikację danych pudeł jako frakcji suchej odpadów. Za uszkodzenie lub zniszczenie pudeł w ramach normalnego zużycia pudeł powodujące ich kwalifikację jako frakcji suchej odpadów Zamawiający nie odpowiada. Zamawiający zastrzega zwrot jako frakcji suchej odpadów materiałów wskazanych w pkt a, b i c. f)Do obowiązków Wykonawcy będzie należało zapewnienie samochodu dostawczego z zabudową kontenerową oraz wózków do transportu mebli. Zamawiający wymaga co najmniej dwóch samochodów o ładowności co najmniej 2 ton i wysokości zabudowy kontenerowej minimum 2,5 metra, który będzie wykorzystywany do przewozu mienia: • pomiędzy budynkami przy ul. Krakowskie Przedmieście 43: I. ul. Krakowskie Przedmieście 43 Blok A i B (piwnica 3 pokoje, I piętro 4 pokoje, parter 9 pokoi,), II. ul. Krakowskie Przedmieście 43- Budynek zabytkowy ( parter – 16 pokoi; I piętro – 15 pokoi); • pomiędzy budynkami przy ul. Krakowskie Przedmieście 47 i ul. Konrada Wallenroda 4d : I. ul. Krakowskie Przedmieście 47 (I piętro 9 pokoi, poddasze 5 pokoi), II. ul. Konrada Wallenroda 4d (III piętro 6 pokoi, IV piętro 2 pokoje, V piętro 5 pokoi); g)na realizację przeprowadzki przeznacza się maksymalnie 10 dni roboczych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: a) ZADANIE NR 1 – 1 000.00 zł (słownie: jeden tysiąc zł 00/10); b) ZADANIE NR 2 – 2 000.00 zł (słownie: dwa tysiące zł 00/100). 2. Każdy z Wykonawców ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości sumy kwot wskazanych dla zadania, w którym Wykonawca przystępuje do postępowania. 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert tj. do dnia 21 listopada 2016 r. do godziny 11:00. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t. j. Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 ze zm.). 5. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy wskazany w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 6. Wadium wnoszone w innej formie niż w pieniądzu należy przesłać na adres wskazany w § 1 ust. 3 s.i.w.z. (w oddzielnej kopercie z zaznaczeniem wadium do sprawy D.ZP-2820-15/16, ZADANIE NR …..…) albo złożyć w kasie Sądu - pok. nr 112 (ul. Krakowskie Przedmieście 43, Lublin) do dnia 21 listopada 2016 r. do godziny 11:00. UWAGA: (Nie należy załączać dokumentu wadialnego do oferty). Zamawiający zaleca składanie gwarancji lub poręczeń w formie oryginału. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium tylko w przypadku, gdy do skuteczności obowiązywania – zatrzymania przez Zamawiającego wadium jest niezbędna forma oryginału. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy. Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem wadium przed upływem terminu składania ofert pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. 7. Gwarancja (poręczenie) musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta (Poręczyciela). Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podpisem imienia i nazwiska). Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać nieodwołalne i bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, przyrzeczenie zapłaty pełnej kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 5 oraz art. 46 ust. 4a ustawy. Termin obowiązywania gwarancji (poręczenia) nie może być krótszy niż termin związania ofertą. 8. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w terminie do dnia 21 listopada 2016 r. do godziny 11:00 znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego wskazanym w § 1 ust. 9 s.i.w.z. 9. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób określony w s.i.w.z. zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach