Przetargi.pl
Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i odwóz uczniów i dzieci w roku szkolnym 2024/2025

GMINA MARKUSZÓW ogłasza przetarg

  • Adres: 24-173 Markuszów, ul. Marka Sobieskiego 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA MARKUSZÓW
    ul. Marka Sobieskiego 1
    24-173 Markuszów, woj. lubelskie
    REGON: 431019603
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.markuszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Świadczenie usług przewozowych tj. dowóz i odwóz uczniów i dzieci w roku szkolnym 2024/2025
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część nr 1 - dowóz uczniów i dzieci do Szkoły Podstawowej i Przedszkola w Markuszowie w roku szkolnym 2024/20251. Przedmiotem umowy jest świadczenie usług komunikacyjnych przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego polegających na wykonywaniu stałych przewozów uczniów oraz dzieci 5 letnich według szacunkowej ilości 107 osób (w tym 5 pięciolatków) z miejsca ich zamieszkania do placówek oświatowych i ich odwiezienie po zajęciach z powrotem do przystanków zlokalizowanych na trasie dowozu, na liniach komunikacyjnych:1) Markuszów – Olempin – Bobowiska – Wólka Kątna (przystanek końcowy – tzw. Pętla) – Markuszów2) Markuszów – Olempin – Bobowiska – Wólka Kątna – Markuszów – Góry – Zabłocie – Olszowiec – Kaleń Górny – Łany – Markuszów3) Markuszów – Kaleń (przy trasie Nr 17) – Olszowiec – Markuszów – Góry - Zabłocie – – Markuszów 4) Markuszów – Kaleń (przy 17) – Łany – Olszowiec – Zabłocie – Góry - Markuszów Rozliczenie usługi nastąpi na podstawie ilości wystawionych biletów miesięcznych.2. Niniejszą umowę Strony zawierają na czas określony - dni nauki szkolnej od 02.09.2024 r. do 27.06.2025 r. tj. 188 dni.3. Uczniowie będą dowożeni do następujących szkół:a) Szkoły Podstawowej w Markuszowieb) Przedszkola w Markuszowie4. Dzienny przewóz uczniów wynosić będzie około 102 osób. 5. Dzienny przewóz pięciolatków wynosić będzie około 5 osób6. Liczby przewożonych uczniów mogą ulec zmianie. Zmiany te muszą być zgłoszone przez Zamawiającego.7. Wykonawca zobowiązuje się zabierać dzieci z przystanków i o godzinach wskazanych przez Dyrektorów placówek wymienionych w punkcie 3.8. W przypadku awarii pojazdu przewożącego dzieci Wykonawca zobowiązuje się zapewnić inny, sprawny technicznie, aby dowozy przebiegały bez zakłóceń. Czas zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy w razie zaistnienia w/w awarii nie powinien przekroczyć 4 godzin. 9. Dowóz uczniów do szkół odbywać się będzie we wszystkie dni tygodnia z wyjątkiem sobót, niedziel oraz świąt narodowych i kościelnych, ogłoszonych jako dni wolne od nauki.10. Szczegółowe ustalenia dotyczące trasy i godziny przejazdów, liczby uczniów dokonują dyrektorzy placówek z Przewoźnikiem, co może skutkować zmianą godzin przejazdów oraz liczby przewożonych uczniów11. Dopuszcza się możliwość przesunięcia dni i godzin dowozów z powodu tzw. „odrabiania” a także zmniejszenia lub zwiększenia liczby dni dowozów w danym miesiącu w zależności od programu danej szkoły.12. W związku ze świadczeniem usługi przewozu uczniów Przewoźnik zobowiązuje się do: zagwarantowania przewożonym uczniom miejsc siedzących ubezpieczenia przewożonych uczniów od następstw nieszczęśliwych wypadków, okazania niezbędnego ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej za szkody związane z wykonywaną usługą przewozową.  zapewnienia takiej liczby pojazdów aby przewóz przeprowadzony był bezpiecznie i terminowo.  przyjęcia na siebie, z chwilą wejścia uczniów do autobusu, pełnej odpowiedzialność za ich bezpieczeństwo w ruchu drogowym.  zabezpieczenia pojazdu zastępczego, na swój koszt, w przypadku uszkodzenia autobusu. utrzymania taboru autobusowego w wielkości umożliwiającej prawidłowe (tj. co najmniej trzy autobusy) wykonanie umowy.4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy będzie miał wdrożone standardy ochrony małoletnich określone w art. 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t. jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 560 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli, w zakresie wdrożenia przez Wykonawcę standardów ochrony małoletnich, a w szczególności Zamawiający jest uprawniony po zawarciu umowy o udzielenie niniejszego zamówienia do żądania od Wykonawcy kopii dokumentu wdrażającego takie standardy.Część nr 2 – dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w Lublinie i Puławach1. Przedmiotem umowy jest usługa dowozu 2 dzieci niepełnosprawnych (z dysfunkcjami ruchu i dysfunkcjami umysłowymi) z terenu Gminy Markuszów do szkół i placówek na terenie Lublina i Puław w okresie od 02.09.2024 do 27.06.2025 tj. 188 dni.1) Dowóz uczniów z miejsca zamieszkania do:a) Specjalny Ośrodek Szkolno-Wychowawczy dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnych im. Prof. Zofii Sękowskiej w Lublinie, ul. Wyścigowa 31, 20-425 Lublin,b) Ośrodek Rewalidacyjno-Wychowawczy, ul. Dr Mieczysława Kowalskiego 3, 24-100 Puławy2) Przewozy polegają na podjeżdżaniu po uczniów specjalnej troski w miarę możliwości jak najbliżej miejsca zamieszkania dziecka i opiekę do placówki i z powrotem – tj. odpowiednio: z miejscowości:a) Łany, 24-173 Markuszów, (Lublin)b) Olszowiec, 24-173 Markuszów, (Puławy)3) dowożenie odbywa się codziennie – 5 dni w tygodniu - w okresie trwania zajęć dydaktyczno - wychowawczych, z wyłączeniem okresów świąt, dni wolnych od zajęć dydaktyczno - wychowawczych i ferii szkolnych, 4) rodzice nie uzyskują zwrotu lub dofinansowania kosztów dowożenia dziecka ze źródeł innych niż niniejsza umowa, 5) w czasie dowożenia Wykonawca bierze odpowiedzialność za dziecko, a także za ewentualne szkody wynikające z wypadków lub wszelkiego rodzaju zdarzeń. 4.2. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca przez cały okres obowiązywania umowy będzie miał wdrożone standardy ochrony małoletnich określone w art. 22c ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (t. jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 560 ze zm.). Zamawiający zastrzega sobie prawo bieżącej kontroli, w zakresie wdrożenia przez Wykonawcę standardów ochrony małoletnich, a w szczególności Zamawiający jest uprawniony po zawarciu umowy o udzielenie niniejszego zamówienia do żądania od Wykonawcy kopii dokumentu wdrażającego takie standardy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 60100000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Wykonawca musi posiadać uprawnienia do wykonywania działalności polegającej na krajowym transporcie drogowym osób tj. licencje lub zezwolenie wynikające z art. 18. Ust. 1 pkt. 1 lit a, w związku z art. 4 pkt. 9 ustawy z 6 września2001 r. o transporcie drogowym.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:Dla części nr 1a) Zamawiający uzna warunek za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej trzy autobusy przystosowane do przewozu minimum 55 osób każdy.b) Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat prze upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:- minimum 2 usługi polegające na dowozie dzieci do szkół o łącznej wartości 60 000,00 zł brutto.Pod pojęciem usługi należy rozumieć realizację usługi na podstawie jednej umowy czy jednego zamówienia (jedna usługa odpowiada jednej umowie)Dla części nr 2Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat prze upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał należycie:- minimum 1 usługę przewozu osób niepełnosprawnych o wartości minimum 50 000,00 zł brutto.Pod pojęciem usługi należy rozumieć realizację usługi na podstawie jednej umowy czy jednego zamówienia (jedna usługa odpowiada jednej umowie)
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach