Przetargi.pl
USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ

Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 41-219 Sosnowiec, ul. Szpitalna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 41 30 111 , fax. 32 41 30 112
  • Data zamieszczenia: 2017-10-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sosnowiecki Szpital Miejski Spółka z o.o.
    ul. Szpitalna 1
    41-219 Sosnowiec, woj. śląskie
    tel. 32 41 30 111, fax. 32 41 30 112
    REGON: 24083705400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.sosnowiec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Art. 3 ust.1 pkt 3 ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRZEGLĄDÓW TECHNICZNYCH APARATURY MEDYCZNEJ
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów technicznych aparatury medycznej, będącej w posiadaniu Sosnowieckiego Szpitala Miejskiego sp. z o.o. Sosnowiec ul. Zegadłowicza 3 i ul. Szpitalna 1. Zamówienie składa się z 2 części tzw. pakietów, z których każdy stanowi oddzielny przedmiot zamówienia: Pakiet nr 1- Przeglądy tomografu komputerowego Siemens Somatom Definition AS+ Pakiet nr 2- Przeglądy rezonansu magnetycznego Philips Achieva 1,5T 2. Opis aparatów, ich lokalizacja, terminy przeglądów i inne szczegóły realizacji przedmiotu zamówienia określone są w załącznikach 3.1 i 3.2 do SIWZ i wzorze umowy. 3. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca będzie zobowiązany do: a) wykonania 2 przeglądów serwisowych z częstotliwością 1x na 6 miesięcy zgodnie z wymaganiami producenta sprzętu i aparatury medycznej b) dokumentowania poszczególnych przeglądów kartą pracy oraz wpisem do paszportu technicznego. Po zakończeniu przeglądu/ wizycie Wykonawcy każdorazowo sporządzony zostanie protokół serwisowy z informacją o sprawności urządzenia, zawierający opis wykonanych działań z wyszczególnieniem wymienianych elementów w trakcie przeglądu serwisu, kolejna zalecana przez serwis data przeglądu oraz ze przegląd/kalibracje/testy wykonano zgodnie z instrukcją techniczną i zaleceniami Producenta oraz zgodnie z procedurami zawartymi w instrukcjach serwisowych. Dokumenty poprzeglądowe/po wizycie serwisu Wykonawca przekaże w oryginale lub wyraźnej łatwej do odczytu kopii. Dokument winien zawierać zapis dot. nazwy aparatu, modelu, nr fabr., nazwisko osoby wykonującej usługę. Brak prawidłowego sporządzenia raportu spowoduje zwrot dokumentów do serwisu. Prawidłowo wypełniony raport serwisowy jest podstawą przyjęcia faktury i dokonania zapłaty za usługę. Wpis do paszportu winien zawierać zapis: „Wykonano przegląd urządzenia zgodnie z wymaganiami i instrukcją serwisową Producenta. Przeprowadzono testy/kalibracje/pomiary bezpieczeństwa elektrycznego (wymienić), urządzenie sprawne i dopuszczone do użytkowania (niesprawne – zalecana naprawa), kolejna zalecana przez serwis data przeglądu, czytelny podpis i pieczęć serwisu • realizacji zamówienia zgodnie z przedstawionym przez Zamawiającego harmonogramem, zawartym w formularzu asortymentowo-cenowym +/-10 dni roboczych, po ustaleniu z Działem aparatury medycznej. Wykonawca będzie każdorazowo zgłaszał swoją wizytę min. 24 godz. przed przybyciem u Zamawiającego – Dział Aparatury Medycznej tel. 32/ 41 30 135 – WARUNEK BEZWZGLĘDNY. • wykonywania testów bezpieczeństwa elektrycznego. Wykonawca jest zobowiązany do przekazania wyników testów bezpieczeństwa elektrycznego wraz z aktualnym certyfikatem legalizacji testera bezpieczeństwa elektrycznego, którym wykonano pomiary. Raport z pomiarów bezpieczeństwa elektrycznego, wraz z w/w certyfikatem jest podstawą przyjęcia faktury i dokonania zapłaty za usługę. 4. Zakres przeglądów serwisowych będzie zgodny z zaleceniami producenta i aktualnie obowiązującymi przepisami technicznymi, a wykonanie przeglądu zostanie potwierdzone certyfikatem potwierdzającym pełną sprawność aparatu. 5. Przedmiot i warunki realizacji zamówienia określonego w pkt 1. muszą być zgodne z ustawą z dnia 20 maja 2010 roku o wyrobach medycznych (Dz.U z 2017r. poz. 211) oraz z innymi obowiązującymi przepisami prawnymi w tym zakresie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50400000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz Oferty. Formularze asortymentowo-cenowe wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3.1, 3.2 do SIWZ. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP w/g wzoru stanowiącego załącznik nr 2.2 do SIWZ. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Dla Wykonawców występujących wspólnie (spółka cywilna, konsorcjum) ma w szczególności zastosowanie art. 23 Prawa zamówień publicznych. Oferta winna zawierać dokument potwierdzający ustanowienie pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (forma pełnomocnictwa: oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza). 1.3. Oświadczenia związane z brakiem podstaw do wykluczenia z przetargu, wspólnicy spółki cywilnej i konsorcjanci muszą złożyć oddzielnie, tj. każdy ze wspólników/konsorcjantów musi przedłożyć oddzielne oświadczenie, dotyczące wyłącznie jego osoby

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach