Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 88-200 Radziejów, Szpitalna
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. +48542856200 , fax. +48542853701
- Data zamieszczenia: 2019-03-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Szpitalna 3
88-200 Radziejów, woj. kujawsko-pomorskie
tel. +48542856200, fax. +48542853701
REGON: 910333036 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalradziejow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeglądów okresowych, naprawy, konserwacja aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie w ciągu 12 m-cy - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Przedmiotem niniejszego zamówienia jest usługa: Przedmiotem zamówienia jest usługa przeglądów okresowych naprawy, konserwacji aparatury medycznej dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Radziejowie medycznego w ciągu 12 miesięcy. 2. Szczegółowy opis dotyczący przedmiotu zamówienia podany jest w załączniku nr 2;2a i 6 do SIWZ a także w załączniku nr 7 do SIWZ „Projekt Umowy”. 3. Z uwagi na dbałość o stałą należytą jakość wykonywanej usługi, Zamawiający wymaga od Wykonawcy zapewnienia w miejscu świadczenia usługi obecności osób z personelu Wykonawcy nadzorujących wykonywanie usługi codziennie minimum w godzinach od 7.00 do 15.00 (bieżący nadzór przez min 1 osobę). 4. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez wykonawcę i podwykonawców na podstawie umowy o pracę osób realizujących na terenie Zamawiającego usługę utrzymania czystości i porządku oraz prac pomocniczych na terenie Zamawiającego i zobowiązuje się do przestrzegania wszystkich przepisów prawa pracy w odniesieniu do pracowników zatrudnionych przy wykonywaniu przedmiotu umowy. 5. Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, wymagania w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań o których mowa w art 29 ust. 3a oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, określenie rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia, zostały określone w załączniku nr 7 do SIWZ – Projekt umowy. 6. Na mocy art. 29 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych w przypadku zastosowania do opisu przedmiotu zamówienia, znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę Zamawiający dopuszcza składanie ofert na opisany asortyment lub równoważny. Poprzez równoważność Zamawiający rozumie zaoferowanie towaru o tych samych parametrach technicznych, funkcjonalności i właściwościach, ale innego producenta 7. Na podstawie art. 30 ust. 4 ustawy Prawo Zamówień Publicznych Zamawiający opisując przedmiot zamówienia przez odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W grupie 18 poz. 16 Mammomat NOVA 3000 - wymagana jest autoryzacja producenta sprzętu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi przeglądów i serwisu dla aparatów produkcji Draeger przez okres 36 miesięcy dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.
Dodano: 2024-02-29 - Naprawa analizatora do diagnostyki koronawirusa typ GexeXpert o n/s 842041.
Dodano: 2023-04-27 - Naprawa wideogastroskopu GIF-Q180 o n/s 2706249,ultrasonografu Voluson E8 Expert o n/s D10596, wideokolonoskopu CF-H190L o n/s 2200161, fantoma do nauki czynności życiowych Mega Code Kelly wraz z upgrade’m
Dodano: 2021-02-24 - naprawa wideogastroskopu GIF-Q180 o n/s 2706249, ultrasonografu Voluson E8 Expert o n/s D10596, wideokolonoskopu CF-H190L o n/s 2200161, fantoma do nauki czynności życiowych Mega Code Kelly wraz z upgrade’m
Dodano: 2020-11-19 - Usługa serwisowa sprzętu sterylizująco – myjącego oraz systemów T-Doc firmy Getinge
Dodano: 2020-11-02 - Usługa serwisowa urządzeń firmy Olympus
Dodano: 2020-10-28 - Naprawa wideokolonoskopu PCF – H190L o n/s 2628698
Dodano: 2020-08-05 - naprawy wideogastroskopu GIF-H185 o n/s 2722391, wideoduodenoskopu TJF-160VR o n/s 2701338, aparatu RTG Arcadis Varic o n/s 17537
Dodano: 2020-07-23 - Świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych oraz wykonania bieżących napraw aparatów do znieczuleń firmy Drager
Dodano: 2020-07-22 - Naprawa wideokolonoskopu CF-H185L o n/s 2500459
Dodano: 2020-06-16