Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu ogłasza przetarg
- Adres: 88-100 Inowrocław, Poznańska 97
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel.
- Data zamieszczenia: 2024-02-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr.L udwika Błażka w Inowrocławiu
Poznańska 97
88-100 Inowrocław, woj. kujawsko-pomorskie
REGON: 092358780 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pszozino.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi przeglądów i serwisu dla aparatów produkcji Draeger przez okres 36 miesięcy dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1) Usługi przeglądów i serwisu dla aparatów produkcji Draeger przez okres 36 miesięcy dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W skład usługi wchodzą:- Zadanie nr 1 – obsługa serwisowa urządzeń produkcji Draeger na okres 36-miesięcy- Zadanie nr 2 – przeglądy urządzeń produkcji Draeger na okres 36-miesięcy3) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.4) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2,2a,2b,2c,2d,2e do SWZ,6) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 i 5a do SWZ.1) Usługi przeglądów i serwisu dla aparatów produkcji Draeger przez okres 36 miesięcy dla Szpitala Wielospecjalistycznego im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu.2) Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W skład usługi wchodzą:- Zadanie nr 1 – obsługa serwisowa urządzeń produkcji Draeger na okres 36-miesięcy- Zadanie nr 2 – przeglądy urządzeń produkcji Draeger na okres 36-miesięcy3) Miejsce realizacji zamówienia: Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka, ul. Poznańska 97, 88-100 Inowrocław.4) Wspólny Słownik Zamówień: CPV: 50421000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprzętu medycznego.5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają Załączniki Nr 2,2a,2b,2c,2d,2e do SWZ,6) Projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 5 i 5a do SWZ. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50421000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1) Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany, przed upływem terminu składania ofert, wnieść wadium w kwocie:dla zadania nr 1 - 6.250,00 złdla zadania nr 2 – 3.750,00 zł2) Wadium musi obejmować pełen okres związania ofertą tj. do dnia 09.04.2024r3) Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach wskazanych w art. 97 ust. 7 ustawy Pzp.4) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy w banku Bank PKO BP, numer rachunku 43102014620000730203589496, w tytule przelewu wpisać tylko identyfikator przetargu „M-7/2024”. Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).5) Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcę dokumentu i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji (zamawiającego), gwaranta/poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib. Beneficjentem wskazanym w gwarancji lub poręczeniu musi być Szpital Wielospecjalistyczny im. dr. Ludwika Błażka w Inowrocławiu,b) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,c) kwotę gwarancji/poręczenia,d) termin ważności gwarancji/poręczenia,e) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.6) W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.7) Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ust. 1–5 ustawy Pzp.8) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie występowania w obrocie gospodarczym jeżeli potwierdzi stosownym dokumentem, że jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed jego złożeniem,2. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia powyższy warunek na podstawie polisy ubezpieczeniowej:oświadczenie o posiadaniu ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie wykonywanej działalności na kwotę nie niższą niż 400.000,00 zł dla zadania nr 1, oraz nie niższą niż 250.000,00 zł dla zadania nr 23. zdolności technicznej lub zawodowej:Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej jeżeli: w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, zrealizował co najmniej dwie usługi serwisowe aparatów (w tym minimum jedna o wartości minimum 400.000 zł dla zadania nr1 oraz minimum 250.000 zł dla zadania nr2).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-03-11
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Naprawa analizatora do diagnostyki koronawirusa typ GexeXpert o n/s 842041.
Dodano: 2023-04-27 - Naprawa wideogastroskopu GIF-Q180 o n/s 2706249,ultrasonografu Voluson E8 Expert o n/s D10596, wideokolonoskopu CF-H190L o n/s 2200161, fantoma do nauki czynności życiowych Mega Code Kelly wraz z upgrade’m
Dodano: 2021-02-24 - naprawa wideogastroskopu GIF-Q180 o n/s 2706249, ultrasonografu Voluson E8 Expert o n/s D10596, wideokolonoskopu CF-H190L o n/s 2200161, fantoma do nauki czynności życiowych Mega Code Kelly wraz z upgrade’m
Dodano: 2020-11-19 - Usługa serwisowa sprzętu sterylizująco – myjącego oraz systemów T-Doc firmy Getinge
Dodano: 2020-11-02 - Usługa serwisowa urządzeń firmy Olympus
Dodano: 2020-10-28 - Naprawa wideokolonoskopu PCF – H190L o n/s 2628698
Dodano: 2020-08-05 - naprawy wideogastroskopu GIF-H185 o n/s 2722391, wideoduodenoskopu TJF-160VR o n/s 2701338, aparatu RTG Arcadis Varic o n/s 17537
Dodano: 2020-07-23 - Świadczenie usług serwisowych w zakresie przeglądów technicznych oraz wykonania bieżących napraw aparatów do znieczuleń firmy Drager
Dodano: 2020-07-22 - Naprawa wideokolonoskopu CF-H185L o n/s 2500459
Dodano: 2020-06-16 - Naprawa stołu operacyjnego TruSystem 7500 o n/s 101758609
Dodano: 2020-05-12