Przetargi.pl
Usługi profilowania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca ogumionego na drogach gminnych o nawierzchni szutrowej lub drogach gruntowych Gminy Giżycko

Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 11500 Giżycko, Bystry
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 429 94 80 , fax. 87 429 94 80
  • Data zamieszczenia: 2017-10-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Komunalny Sp. z o.o.
    Bystry
    11500 Giżycko, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 429 94 80, fax. 87 429 94 80
    REGON: 28136429900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gzkbystry.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi profilowania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca ogumionego na drogach gminnych o nawierzchni szutrowej lub drogach gruntowych Gminy Giżycko
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. ,,Usługa profilowania dróg gminnych przy użyciu równiarki samojezdnej i walca ogumionego na drogach gminnych o nawierzchni szutrowej lub drogach gruntowych Gminy Giżycko '' Przedmiot zamówienia obejmuje: Usługi równiarką polegające na profilowaniu oraz równaniu kruszywa drogowego, w ramach remontów dróg gminnych o nawierzchni szutrowej lub drogach gruntowych w ilości razem 200 roboczogodzin. Usługi walcem drogowym ogumionym, polegające na zagęszczaniu kruszywa drogowego itp. w ramach remontów dróg gminnych o nawierzchni szutrowej lub drogach gruntowych w ilości razem 200 roboczogodzin. W zakres prac wchodzi wykonanie równania, uwałowania dróg gminnych z materiału zamawiającego na odcinkach wyznaczonych przez osobę odpowiedzialną P. Tomasza Koguta. Usługa remontowa dróg jednocześnie wykonywana będzie przez dwie ekipy z podziałem na dwa zadania: I zadanie: Równiarka ok. 100 roboczogodzin Walec ogumiony ok. 100 roboczogodzin II zadanie: Równiarka ok. 100 roboczogodzin Walec ogumiony ok. 100 roboczogodzin Wykonawca może złożyć ofertę tylko na jedno zadanie chyba, że posiada dwie równiarki i dwa walce, ze względu na wykonywanie prac jednocześnie w tym samym czasie na różnych drogach gminnych. Powyższa ilość jest jedynie ilością szacunkową określoną dla potrzeb przeprowadzenia niniejszego postępowania. Rozliczenie za wykonane usługi będzie następowało na podstawie faktycznie zrealizowanych zleceń z uwzględnieniem cen jednostkowych wskazanych w formularzu oferty przez Wykonawcę. Od czasu pracy odliczany będzie czas dojazdu do miejsca pracy i czas powrotu z pracy oraz okres niesprawności sprzętu. Przewidywana ilość prac będących przedmiotem niniejszego zamówienia nie może stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę jakichkolwiek roszczeń co do ilości faktycznie wykonanych usług w toku realizacji umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia lub zwiększenia przedmiotu zamówienia w zakresie ilościowym. Wymagany termin stawienia się wykonawcy (operatora równiarki) lub (operatora walca) do dyspozycji Zamawiającego – 1 dzień roboczy licząc od daty otrzymania zlecenia. O terminie wykonania prac z określeniem miejsca, Zamawiający poinformuje Wykonawcę drogą telefoniczną potwierdzoną pisemnie. Rozliczenie roboczogodzin nastąpi na podstawie faktur wystawianych nie częściej niż raz w miesiącu przez Zamawiającego. Podstawą wystawienia faktur będą następujące dokumenty: a) dobowy raport pracy sprzętu sporządzony przez Wykonawca i zatwierdzony przez koordynatora Zamawiającego b) zbiorcze miesięczne zestawienie wykonanych prac sporządzone przez Wykonawcę, sprawdzone przez koordynatora Zamawiającego i zatwierdzone przez Zamawiającego Wobec faktu, iż Zamawiający jest w myśl art. 17 ust. 1 pkt 8 ustawy o podatku od towarów i usług - nabywcą usługi, Wykonawca zobowiązany jest w myśl art. 106e ust. 1 pkt 18 w/w ustawy wystawić na rzecz Zamawiającego fakturę VAT opatrzoną informacją o odwrotnym obciążeniu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 1 200,00 zł 2) Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający wniesienie wadium przez wykonawcę tzn.: a) oryginał lub potwierdzoną za zgodność z oryginałem kopię polecenia przelewu na konto Zamawiającego (warunek konieczny, ale nie wystarczający do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium za pomocą przelewu bankowego); b) kserokopię dokumentu będącego każdą inną formą wadium dopuszczoną przez Zamawiającego. 3) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta przed upływem terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona akceptowaną przez Zamawiającego formą wadium w wymaganej wysokości. Forma wadium Wadium może być wniesione w następujących formach: pieniądzu; poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym ze poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art.6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ,,polisy, poręczenia lub innego dokumentu, winny one zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta / poręczyciela. Miejsce i sposób wniesienia wadium 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: 74 1020 4753 0000 0602 0038 7290 lub wnieść w pieniądzu w kasie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. Bystry 1H, 11-500 Giżycko pok. nr 1. 2) Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy w oryginale złożyć w kasie Gminnego Zakładu Komunalnego Sp. z o. o. a do oferty dołączona kserokopia potwierdzona za zgodność Termin wniesienia wadium Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. Zwrot wadium 1). Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem sytuacji art.46 ust. 4a ustawy prawo zamówień publicznych. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie niniejszego punktu, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 2) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, jeżeli: wykonawca wycofał swoją ofertę przed upływem terminu składania ofert. Wniosek o zwrot wadium musi być podpisany przez upełnomocnionych przedstawicieli wykonawcy i złożony wraz z poświadczoną przez nich za zgodność z oryginałem kopią aktualnego dokumentu określającego status prawny wykonawcy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem kopią stosownego pełnomocnictwa. e.       Utrata wadium Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 i 3 a z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art..25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art.25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art.87 ust.2 pkt.3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Te trzy przypadki utraty wadium winny być wskazane w dokumentach wadialnych w przypadku wadium składanego w formie innej niż pieniądz.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1, 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art.22 ust.1 z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 3, 3) oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia warunków, o których mowa w art.24 ust.1 i 5 pkt. 1-4 i 8 Prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2, 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów załączonych do oferty, (pełnomocnictwo musi być w oryginale lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem notarialnie. 5) dowód wniesienia wadium, 6)Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art.86 ust.5 , przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust.1 pkt.23 art.24 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawca nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – załącznik nr 6,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach