Przetargi.pl
Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu

Centrum Integracji Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 53-611 Wrocław, ul. Strzegomska 49
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 782 35 11 , fax. 71 782 35 12
  • Data zamieszczenia: 2011-03-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Integracji Społecznej
    ul. Strzegomska 49 49
    53-611 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 782 35 11, fax. 71 782 35 12
    REGON: 02142443600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cis.wroclaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prawne w zakresie zadań realizowanych w ramach projektu EUROprzedsiębiorca 45+ oraz Droga do zatrudnienia - Program Operacyjny Kapitał Ludzki - realizowanych przez Centrum Integracji Społecznej we Wrocławiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Charakterystyka zamówienia Przedmiotem zamówienia jest udzielenie doradztwa indywidualnego i grupowego, doradztwa prawnego i usług informacyjnych, doradztwa pomostowego indywidualnego z zakresu prawa na potrzeby projektu oraz dla uczestników projektu EUROprzedsiębiorca 45+- osób niezatrudnionych i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia oraz doradztwa indywidualnego z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia, realizowanych w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, Przedmiotem zamówienia podzielony został na 3 części: część pierwsza przeprowadzenie-udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa, część druga usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+ - osób nieaktywnych zawodowo i zatrudnionych zamieszkałych na terenie Wrocławia, realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego oraz część trzecia usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA OBEJMUJE NASTĘPUJĄCE CZĘŚCI: Część I - pod nazwą: Przeprowadzenie-udzielenie usług informacyjnych z zakresu prawa Minimalny zakres: 1. konsultacja dokumentów związanych z realizacją projektu EUROprzedsiebiorca 45+, w tym regulaminów, wniosków, umów o świadczenie usług szkoleniowo-doradczych, umów o przyznanie wsparcia na rozpoczęcie działalności gospodarczej, aneksów związanych z przyznaniem wsparcia pomostowego podstawowego i rozszerzonego oraz oświadczeń-zaświadczeń składanych przez uczestników projektu 2. konsultacje zagadnień związanych z pomocą de minimis udzielaną uczestnikom projektu 3. konsultacje zagadnień związanych z rozliczaniem wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego 4. analiza problemów wynikających z niezrealizowania umowy o przyznanie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz stosownych aneksów 5. nadzór nad egzekucją należności wynikających z nieprzestrzegania umowy o udzielenie wsparcia finansowego na rozpoczęcie działalności gospodarczej oraz wsparcia pomostowego; 6. analiza prawidłowości sporządzenia pism oraz zachowania terminów wynikających z właściwych wytycznych Część II - pod nazwą: Usługi doradcze: doradztwo indywidualne i grupowe z zakresu prawa dla uczestników projektu oraz doradztwo pomostowe indywidualne z zakresu prawa na potrzeby projektu EUROprzedsiębiorca 45+. 1. Doradztwo grupowe z zakresu prawa (zakres) doradztwo realizowane w grupach służące pogłębieniu z zakresu tematyki poruszanej podczas szkoleń i obejmie doradztwo w zakresie zakładania i prowadzenia spółdzielni lub spółdzielni socjalnej, spółki cywilnej, działalności gospodarczej; doradztwo zostanie dopasowane do indywidualnych potrzeb uczestników, 2. Doradztwo indywidualne z zakresu prawa (zakres): doradztwo indywidualne - jego celem jest rozwiązywanie indywidualnych problemów związanych z planowaną przez uczestników działalnością w formie jednoosobowej działalności gospodarczej, spółdzielni socjalnej lub spółki cywilnej - średnio 45 min na 1 uczestnika, łącznie 45h zegarowych na 60 uczestników 3. Doradcze wsparcie pomostowe podstawowe doradztwo indywidualne stanowiące pomoc efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min ,m-c, uczestnika), dla max. 60 uczestników 4. Doradcze wsparcie pomostowe rozszerzone doradztwo indywidualne stanowiące pomoc w efektywnym wykorzystaniu środków finansowych na rozwój przedsiębiorczości oraz prowadzeniem firmy (średnio po 45min,m-c,uczestnika), Część III - pod nazwą: Usługi doradcze- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia. Minimalny zakres: 1. Prawo cywilne: poradnictwo z zakresu prawa zobowiązań, poradnictwo z zakresu postępowania nieprocesowego, poradnictwo z zakresu postępowań nakazowych i upominawczych. 2. Prawo rodzinne: poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach rozwodowych i separacyjnych, poradnictwo i sporządzanie pozwów i pism procesowych w sprawach, poradnictwo w zakresie rozdzielności majątkowej 3. Prawo ubezpieczeń: poradnictwo z zakresu spraw emerytalno - rentowych, sporządzanie odwołań i pism procesowych w sprawach związanych z odwołaniami od decyzji ZUS-u, 4. Poradnictwo z zakresu prawa pracy 5. Poradnictwo - wraz ze sporządzaniem pism, wniosków i skarg - w postępowaniu z zakresu egzekucji administracyjnej i sądowej. 6. Prawo lokalowe i ochrona praw lokatorów: sprawy dotyczące uzyskania lub odzyskania tytułu prawnego do lokalu poradnictwo z zakresu spraw dotyczących praw i obowiązków właścicieli, najemców, podnajemców itp. Zakres i tematyka doradztwa związana będzie z bieżącymi potrzebami uczestników projektu Droga do zatrudnienia. Zamówienie publiczne zalicza się do usług o charakterze niepriorytetowym w zakresie Usług prawniczych, zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 28 stycznia 2010 r. w sprawie wykazu usług o charakterze priorytetowym i niepriorytetowym (Dz. U. z 2010 r. Nr 12, poz. 68) Wymagania odnoście wszystkich części a) oznakowania wszystkich prezentacji multimedialnych i materiałów szkoleniowych poprzez umieszczenie logo według wytycznych opisanych w aktualnej wersji Wytycznych dotyczących oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, która znajduje się na stronie www.pokl.dwup.pl oraz według wytycznych przyjętych dla Systemu Identyfikacji Wizualnej materiałów informacyjnych i promocyjnych Gminy Wrocław dostępnej w Biurze Promocji Miasta, ul. Przejście Żelaźnicze 17a, 50-107 Wrocław (w konsultacji z Zamawiającym) oraz logo projektu. Powyższe logotypy Zamawiający zobowiązuje się dostarczyć wcześniej; b) zapewnienia kadry o odpowiednim wykształceniu i doświadczeniu w prowadzeniu doradztwa z zakresu prawa; poświadczone odpowiednimi dokumentami. c) przygotowania i prowadzenia dokumentacji doradztwa, w tym list obecności, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa; d) niezwłoczne informowanie Zamawiającego imiennie o nieobecności osób skierowanych przez Zamawiającego, nie zgłoszeniu się tych osób w celu udzielenia doradztwa. Przy kalkulacji ceny ofertowej należy uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do należytego wykonania przedmiotu zamówienia. Uczestnikami doradztwa w części II będą osoby niezatrudnione i zatrudnione, w części III osoby nieaktywne zawodowo zagrożone wykluczeniem społecznym, skierowane na szkolenie przez Zamawiającego, po przeprowadzeniu przez Zamawiającego postępowania rekrutacyjnego do udziału w szkoleniu/doradztwu objętym niniejszym zamówieniem. 1. Wymagana ilość godzin: Cześć I: Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa prawnego i usług informacyjnych: 1. Doradztwo: średnio 25 h miesięcznie nie więcej niż 700 godzin, (godziny zegarowe=60 minut) Cześć II: Wymagana ilość godzin doradztwa indywidualnego i grupowego: 2. Doradztwo grupowe: 4 h na edycję x 3 edycji = 12 h, (godziny zegarowe=60 minut) 3. Doradztwo indywidualne: 15h x 3 edycje= 45 h (3 edycje x 20 osób, średnio 45 min na osobę),(godzina zegarowa=60 minut) Wymagana ilość godzin z zakresu doradztwa pomostowego indywidualne z zakresu prawa: 1. Doradztwo: od 10 do 1080h w okresie trwania projektu. (godzina zegarowa=60 minut) Cześć III: Wymagana ilość godzin z zakresu usług doradczych- doradztwo indywidualne z zakresu prawa dla uczestników projektu Droga do zatrudnienia. 1. Doradztwo: średnio 30h miesięcznie, nie więcej niż 120 h (godzina zegarowa=60 minut) Harmonogramy: Cześć I: w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 8,00-16,00 w okresie od zawarcia umowy do V 2013 Cześć II: Doradztwo indywidualne i grupowe: w dni powszednie i weekendy w okresie VI-VII 2011, X-XI.2011, II-III 2012, Doradztwo indywidualne pomostowe podstawowe i rozszerzone: w dni powszednie i weekendy w okresie IX 2011 - IV 2013 Cześć III: Doradztwo indywidualne: w dni powszednie od poniedziałku do piątku w godzinach 9,00-15,00 w okresie VI-IX.2011r. Szczegółowy harmonogram doradztwa ze wskazaniem konkretnych terminów Wykonawca przedstawi i dostarczy Zamawiającemu co najmniej na 7 dni przed planowanym terminem rozpoczęcia realizacji doradztwa. 2. Miejsce realizacji przedmiotu zamówienia: Miejscem odbywania - realizacji przedmiotu zamówienia jest siedziba Zamawiającego, Ul. Strzegomska 49, 53-611 Wrocław, 3. Dokumentacja: Zamawiający wymaga prowadzenia przez Wykonawcę dokumentacji przekazanej przez Zamawiającego, w tym karty doradztwa, dzienników, sprawozdań z udzielonego doradztwa.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 791110005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cis.wroclaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach