Przetargi.pl
Usługi prania bielizny szpitalnej

Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem ogłasza przetarg

  • Adres: 61-825 Poznań, ul. Krysiewicza 7/8
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8506200 , fax. 061 8529806
  • Data zamieszczenia: 2014-06-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Zespół Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem
    ul. Krysiewicza 7/8 7/8
    61-825 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8506200, fax. 061 8529806
    REGON: 63086314700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szoz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi prania bielizny szpitalnej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem umowy jest świadczenie przez Wykonawcę usług w zakresie: odbioru brudnej bielizny, dostarczania czystej bielizny, prania, dezynfekowania, suszenia, maglowania (z uwagi na specyfikę asortymentu wymagane jest prasowanie ręczne), segregowania, pakowania, transportu, załadunku i rozładunku. 2. Czynności objęte przedmiotem zamówienia obejmują: a) bieliznę pościelową - powłoki, powłoczki, prześcieradła itp. b) bieliznę operacyjną - prześcieradła, serwety i serwetki, koszule operacyjne itp. c) bielizna noworodkowa - koszulki noworodkowe, pieluchy, kocyki itp. d) bielizna z oddziału obserwacyjno-zakaźnego e) bielizna dla dzieci młodszych i starszych - pieluchy, kaftaniki, śpiochy, pidżamy itp. f) odzież ochronną pracowników - fasonowaną tj. fartuchy, bluzy, spodnie, ubrania, spódnice itp. - Zamawiający wymaga doprasowania ręcznego. g) odzież roboczą - fasonowaną tj. bluzy, spodnie, fartuchy, koszule flanelowe itp. - Zamawiający wymaga doprasowania ręcznego. h) pozostałe - worki do bielizny, materace, poduszki, koce, firany, zasłony, obrusy, serwetki, ręczniki, maskotki, mopy oraz w miarę potrzeb bielizna osobista pacjentów. z wszystkich jednostek organizacyjnych wchodzących w skład Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Poznaniu tj: ? Szpitala Św. Rodziny ul. Jarochowskiego 18 ? Szpitala dziecięcego Św. Józefa - ul. Krysiewicza 7/8 ? Szpitala dziecięcego Św. Józefa - ul. Nowowiejskiego 56/58 ? Przychodni Medycyny Wieku Rozwojowego - ul. Sporna 16 oraz ul. Niegolewskich 29. 3. Termin realizacji usługi wynosi 24 godziny dla: a) Bielizna czysta tj. pościelowa, operacyjna, noworodkowa i dla dzieci, odzież ochronna i robocza dostarczana będzie przez Wykonawcę do jednostek organizacyjnych Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, w przypadku dni wolnych od pracy (skumulowanych) nie rzadziej niż raz na dwa dni zgodnie z poniższym harmonogramem: Ř Szpital przy ul. Jarochowskiego - 6??- 6?? Ř Szpital przy ul. Krysiewicza - 7??- 7?? Ř Szpital przy ul. Nowowiejskiego - 7??- 8?? b) Bielizna brudna tj. pościelowa, operacyjna, noworodkowa i dla dzieci, odzież ochronna i robocza odbierana będzie przez Wykonawcę z magazynów Zamawiającego przez 6 dni w tygodniu tj. poniedziałek, wtorek, środa, czwartek, piątek, sobota, w przypadku dni wolnych od pracy (skumulowanych) nie rzadziej niż raz na dwa dni zgodnie z poniższym harmonogramem: Ř Szpital przy ul. Jarochowskiego - 6??- 7?? Ř Szpital przy ul. Krysiewicza - 8??- 9?? Ř Szpital przy ul. Nowowiejskiego - 8??- 8?? 4. Termin realizacji usługi wynosi 48 godzin od dnia odebrania od Zamawiającego dla prania koców, kołder, poduszek, materacy itp. 5. Zamawiający ze względu na istniejący system transportu wewnętrznego nie zmieni godzin dostaw i odbioru prania. 6. Dostawa bielizny czystej i brudnej odbywa się ręcznie co podyktowane jest barierami architektonicznymi (dojazd wózków jest niemożliwy). 7. Wykonawca zobligowany będzie do posiadania i wskazania w ofercie pralni zastępczej spełniającej wszystkie wymagania jak dla pralni zasadniczej. Na spełnienie powyższego wymagania Wykonawca zobligowany będzie do załączenia na zasadach określonych w art. 26 ust.2b pisemnego zobowiązania innego podmiotu do udostępnienia zasobów (pralni zastępczej). 8. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia usługi CITO w pralni oraz pralni zastępczej z ciągu 4 godzin (w ilości ok.100 - 200 kg) od momentu telefonicznego zgłoszenia przez Zamawiającego. W ramach tego czasu Wykonawca zobligowany będzie do odbioru prania z miejsc wskazanych przez Zamawiającego, wyprania, wyprasowania, zapakowania zgodnie z warunkami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia oraz rozwiezienia w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Do bielizny na CITO stosuje się bez wyjątku wszystkie wymogi dotyczące przedmiotu zamówienia. 9. Wykonawca zobowiązany jest do: a) kompletowania bielizny czystej wg jednostek organizacyjnych szpitala, oddziałami szpitalnymi, asortymentem danego oddziału zgodnie z oznaczeniem Zamawiającego, powyższy wymóg dotyczy również prania realizowanego na CITO. b) pakowania bielizny po uprzednim wychłodzeniu w szczelnie zgrzane podwójne worki foliowe, opis spakowanej w worki bielizny winien uwzględniać nazwę komórki organizacyjnej danego szpitala, umożliwiających odbiór bez konieczności otwierania opakowania oraz potwierdzenie, że jest to bielizna Zamawiającego, wymóg dotyczy również prania realizowanego na CITO. 10. Zamawiający wymaga, aby folia przeznaczona do pakowania bielizny nie pochodziła z regranulatu (tj. Folii produkowanej z surowca pochodzącego z recyklingu). 11. Wykonawca musi dysponować oddzielnymi środkami transportu do brudnej i czystej bielizny, dostosowanymi do przewozu bielizny szpitalnej, pozytywnie opiniowanymi przez Stację Sanitarno-Epidemiologiczną. Zamawiający dopuszcza środek transportu posiadający szczelną i podzieloną komorę załadunkową tak, aby bielizna czysta nie miała możliwości jakiegokolwiek kontaktu z bielizną brudną. Zamawiający dopuszcza również wykonanie usługi jednym środkiem transportu pod warunkiem zachowania rozdzielności czasowej (tzn. po dostarczeniu bielizny czystej zdezynfekowanym samochodem - odbiór bielizny brudnej tym samym środkiem transportu). Środki transportu winny być dezynfekowane. Wykonawca winien mieć opracowaną procedurę przeprowadzania dezynfekcji środków transportu i na każde żądanie Zamawiającego okazywać (do wglądu) dokumenty potwierdzające wykonywane dezynfekcje. W przypadku zmiany środka transportu Wykonawca jest zobowiązany poinformować o tym fakcie Zamawiającego i przedstawić opinię Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej. 12. Wykonawcy nie wolno zmieniać miejsca i technologii prania bez zgody Zamawiającego. 13. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zwiększenia lub zmniejszenia ilości pranej bielizny, odzieży ochronnej i roboczej o 30% w skali miesiąca. 14. Umowa zawarta zostaje na czas określony na okres 12 miesięcy z możliwością przedłużenia do 24 miesięcy. 15. Orientacyjny wykaz ilości kilogramów: w skali miesiąca - prania bielizny z poszczególnych jednostek Zespołu - średnią wyliczono z poprzednich 4 miesięcy. a) Szpital Dziecięcy Św. Józefa przy ul. Krysiewicza 7/8 - 3 953 kg b) Szpital Dziecięcy Św. Józefa przy ul. Nowowiejskiego 56/58 - .1 650 kg c) Szpital Położniczo-Ginekologiczny Św. Rodziny przy ul.Jarochowskiego 18 - 4110 kg 16. Usługa wykonywana będzie w pomieszczeniach oraz przy użyciu maszyn i środków piorących Wykonawcy. 17. Wykonawca zobowiązuje się do wykonywania usług zgodnie z obowiązującymi przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, a w szczególności zgodnie z ustawą o z dnia 05.12.2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (Dz. U. z 2008 nr 234 poz. 1570 z późn. zm.) oraz Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 27.04. 2000r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U z 2000 nr 40 poz. 469 z późn. zm.) 18. Środki piorące i dezynfekcyjne powinny cechować się szerokim spektrum działania i być przeznaczone do stosowania w podmiotach leczniczych. W przypadku zmiany środków piorących i dezynfekcyjnych Wykonawca zobligowany jest do niezwłocznego, pisemnego powiadomienia Zamawiającego o w/wym. zmianach. Dostarczeniem odpowiedniej dokumentacji w zakresie zmiany środków. 19. Każda sztuka bielizny oznaczona będzie przez Zamawiającego symbolem szpitala i oddziału, z którego pochodzi. Bielizna brudna będzie przez Zamawiającego zapakowana w worki odrębnie dla każdego oddziału. 20. Wykonawca gwarantuje nie mieszanie bielizny szpitalnej z bielizną z innych placówek. Pranie bielizny noworodkowej a także bielizny zakaźnej powinno odbywać się w oddzieleniu od pozostałej bielizny szpitalnej. 21. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania, maglowania i prasowania, jak również w czasie transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny. Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. 22. Usługa musi być wykonywana z zachowaniem przepisów obowiązujących w ochronie zdrowia, a zwłaszcza z zachowaniem obowiązujących reżimów sanitarnych. 23. Za nieprawidłowe wykonanie usługi Wykonawca ponosił będzie odpowiedzialność przed Zamawiającym oraz przed uprawnionymi organami kontroli zewnętrznej. 24. Cena 1 kg prania podana w ofercie winna obejmować wszystkie koszty wykonania usługi, w tym koszty: odbiór bielizny brudnej, środków dezynfekcyjnych, piorących, prania, maglowania, prasowania, ważenia, opakowania, koszt załadunku, wyładunku oraz transport bielizny. Przy kalkulacji kosztów należy uwzględnić zróżnicowanie nakładów finansowych na poszczególne rodzaje bielizny, cena winna być uśredniona.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 9.1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 15.000,00 PLN 9.2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 27.06.2014r. do godz. 11:30 9.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 93 10501520 1000 0005 0332 1192 Bank Śląski S.A. w Katowicach Oddział w Poznaniu z dopiskiem wadium do przetargu nieograniczonego na usługi prania bielizny szpitalnej. b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z dnia 2007r. nr 42, poz. 275 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szoz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach