Przetargi.pl
Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.

Dom Pomocy Społecznej w Psarach ogłasza przetarg

  • Adres: 63-405 Sieroszewice, Psary, ul. Kaliska 3
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 062 7396084, 7396315 , fax. 062 7396084, 7396315
  • Data zamieszczenia: 2016-05-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Psarach
    Psary, ul. Kaliska 3 3
    63-405 Sieroszewice, woj. wielkopolskie
    tel. 062 7396084, 7396315, fax. 062 7396084, 7396315
    REGON: 00029580500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpspsary.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest usługa pralnicza dla Domu Pomocy Społecznej w Psarach: Kody CPV: 98311000-6 - usługa odbierania prania, 98310000-9 - usługa prania i czyszczenia na sucho, 98315000-4 - usługa prasowania. 2. Zakres usługi obejmuje: a) pranie wodne, b) odkażanie termiczno - chemiczne, c) prasowanie i maglowanie, d) sortowanie i prasowanie, e) transport bielizny od i do Zamawiającego. 3. Asortyment przekazywany do prania obejmuje: a) bieliznę pościelową - poszwy, poszewki, podkłady, prześcieradła, piżamy szlafroki, itp. b) odzież mieszkańców przebywających w Domu Pomocy Społecznej w Psarach, c) odzież ochronną pracowników - fartuchy, garsonki, spodnie, bluzy, itp. d) inne: ręczniki, ścierki, zasłony, firany, koce, kołdry, poduszki, narzuty, mopy, materace. 4. Usługi będą realizowane w pralni Wykonawcy przy użyciu jego środków m.in.: proszków, płynów do prania, płukania, środków do dezynfekcji, a zastosowanie przez Wykonawcę metody prania, suszenia, maglowania i prasowania muszą być dostosowane do odebranego asortymentu oraz nie mogą powodować zmian struktury, koloru i kształtu tego asortymentu. 5. Szacunkową ilość prania zostaje określona na 3.200 kg miesięcznie w okresie obowiązywania umowy z możliwością zmniejszenia lub zwiększenia do 20% przewidywanej ilości szacunkowej zgodnie z bieżącym i potrzebami Zamawiającego. 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z kryteriami i warunkami wykonania zamówienia został określony w Formularzy ofertowym - Rozdział II (Formularz ofertowy) do siwz.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 24 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi zostać zabezpieczona wadium w wysokości: 500,00 złotych brutto (słownie: pięćset00/100złotych) na całość zamówienia, 2. Wadium należy wnieść w terminie do dnia 25 maja 2016 roku do godz. 11:00 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t. Dz. U. z 2016 r. poz. 359). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego podany w SIWZ. O uznaniu wadium wniesionego w pieniądzu na rachunek bankowy Zamawiającego decyduje termin określony w pkt 2. 5. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 Ustawy Pzp, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 Ustawy Pzp, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin płatnosci
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiat-ostrowski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach