Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu ogłasza przetarg
- Adres: 78-600 Wałcz, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 67 258 44 61 , fax. 67 258 44 61 wew. 448
- Data zamieszczenia: 2019-05-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99
78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
tel. 67 258 44 61, fax. 67 258 44 61 wew. 448
REGON: 14273335600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: instytucja gospodarki budżetowej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi prania - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są usługi prania 83.150 kg następującego asortymentu: poszwa, poszewka, poszewka „Jaś”, prześcieradło, ręcznik mały, ręcznik duży, koc, poduszka, kołdra, pokrowiec na materac, podkład na materac, kapa, serweta rozmiar 80 x 80 cm, obrus (głównie rozmiar 140 x 240 cm), serwetka rozmiar 40 x 40 cm, falbana bankietowa (shirting), ozdobne pokrowce na krzesła, ścierki kuchenne, fartuchy, zasłony, firany, dywaniki łazienkowe (stopka hotelowa), szlafroki. 2. Przedmiot zamówienia, z wyłączeniem transportu asortymentu, będzie wykonywany wyłącznie przez osoby zatrudnione przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w tym przy udziale co najmniej jednej osoby niepełnosprawnej w rozumieniu ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych. 3. Przedmiot zamówienia będzie wykonywany z uwzględnieniem rozporządzenia Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres zamówienia został określony w załącznik nr 2 do SIWZ (formularz kalkulacyjny). Pozostałe warunki dotyczące realizacji zamówienia zostały określone w załączniku nr 3 do SIWZ (wzór umowy). 5. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zastosowania prawa opcji, tj. możliwość zmniejszenia lub zwiększenia ilości pranego asortymentu w jednej ze wskazanych w załączniku nr 2 do SIWZ (formularz kalkulacyjny) pozycji lub całkowitej rezygnacji z jednej z pozycji. Maksymalny zakres przedmiotu zamówienia może zostać pomniejszony maksymalnie o 20% ogólnej wartości zamówienia, tzn. zostanie zrealizowany w co najmniej 80%. W wyniku zastosowania prawa opcji wynagrodzenie wykonawcy może ulec zmniejszeniu proporcjonalnie do faktycznie wykonanej usługi. Z tego tytułu wykonawcy nie przysługuje prawo do roszczeń w stosunku do niezrealizowanej części zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia, przed upływem terminu składania ofert, wadium w wysokości 3.000,00 zł. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy. 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący numer rachunku bankowego zamawiającego: 51 1130 1017 0020 1470 8620 0019 z dopiskiem: „Wadium – zamówienie na usługi prania”. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu nastąpi tylko wtedy, gdy kwota wadium na rachunku zamawiającego zostanie uznana (zaksięgowana) przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji powinno być złożone wraz z ofertą w oryginale i musi obejmować cały okres związania ofertą oraz odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące zatrzymanie wadium, określone w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy. Gwarancja lub poręczenie musi zawierać w swojej treści nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wystawcy dokumentu do zapłaty na rzecz zamawiającego kwoty wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
Dodano: 2024-07-03 - Świadczenie usług pralniczych dla Domów Pomocy Społecznej będących jednostkami organizacyjnymi Gminy Miasto Szczecin
Dodano: 2024-05-24 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Gryfinie i podległych mu placówek
Dodano: 2024-04-23 - Usługa prania, dezynfekcji, naprawy oraz najem bielizny szpitalnej dla spółki Szpitala Miejskiego im. Jana Garduły w Świnoujściu Sp. z o. o.
Dodano: 2024-03-20 - Usługi pralnicze dla jednostek organizacyjnych Zachodniopomorskiego Uniwersytetu Technologicznego w Szczecinie
Dodano: 2024-03-11 - Pranie pościeli i bielizny szpitalnej na potrzeby Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o.
Dodano: 2024-03-06 - Świadczenie usług prania, dezynfekcji i naprawy bielizny szpitalnej oraz najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gaduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2024-02-07 - Świadczenie usług prania, dezynfekcji i naprawy bielizny szpitalnej oraz najem bielizny szpitalnej dla Szpitala Miejskiego im. Jana Gaduły w Świnoujściu sp. z o. o.
Dodano: 2024-01-20 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla ZOD FREGATA sp. z o. o.
Dodano: 2023-12-19 - Kompleksowe świadczenie usług pralniczych
Dodano: 2023-12-09