Przetargi.pl
Usługi pralnicze, znak sprawy 20/SZP/mund./11

Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-903 Koszalin, ul. Wojska Polskiego 66
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3456672 , fax. 094 3437730
  • Data zamieszczenia: 2011-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Szkolenia Sił Powietrznych Koszalin
    ul. Wojska Polskiego 66 66
    75-903 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3456672, fax. 094 3437730
    REGON: 33025024700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cssp.sp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze, znak sprawy 20/SZP/mund./11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonywanie przez okres trwania umowy usług pralniczych w zakresie prania wodnego z prasowaniem; prania wodnego z maglowaniem i czyszczenia chemicznego przedmiotów zaopatrzenia mundurowego. 2. W odniesieniu do przedmiotów pochodzących z izby chorych przedmiot zamówienia musi być świadczony w oparciu o wymagania zawarte w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia z 10 listopada 2006 r. w sprawie wymagań, jakim powinny odpowiadać pod względem fachowym i sanitarnym pomieszczenia i urządzenia zakładu opieki zdrowotnej (Dz. U. z 2006 r. nr 213 poz. 1568, załącznik nr 1, rozdział XIV - Pralnia), oraz akceptowany przez państwowy nadzór sanitarny. 3. Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia: 1) Pranie wodne z prasowaniem - 3000 kg. 2) Pranie wodne z maglowaniem - 12000 kg. 3) Czyszczenie chemiczne - 5300 kg. 4. Podane powyżej ilości to szacunkowe potrzeby Zamawiającego zbliżone ilościami do planowanego zapotrzebowania usług pralniczych. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert oraz wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania. 5. Ogólne wymagania dotyczące wykonywanych usług: 1) Za prawidłowe wykonanie usługi ustala się, odebranie od Wykonawcy, przedmiotów zaopatrzenia mundurowego: czystych, pozbawionych plam, suchych, pozbawionych przebarwień, o charakterystycznym zapachu środka używanego do czyszczenia chemicznego. 2) Za wyprany przedmiot zaopatrzenia mundurowego uważa się, przedmiot mundurowy, który jest: a) czysty, bez plam pierwotnych i plam wtórnych, powstałych po wadliwym procesie prania chemicznego lub wodnego; b) świeżym zapachu, bez zapachów obcych; c) wyprany z zastosowaniem środków dopuszczonych przez Państwowy Zakład Higieny lub równoważny; d) wymienione środki nie mogą wywoływać podrażnień skóry i odczynów alergicznych; e) z zachowaniem naturalnej barwy i struktury materiału; f) wykrochmalony (dotyczy pościeli); g) wyprasowany; h) złożony i pogrupowany według rodzaju. 6. Informacja o jakości usług: 1) Usługi pralnicze muszą być wykonane zgodnie z obowiązującą w tym zakresie technologią określoną Polskimi Normami, a wszystkie używane (planowane do użycia) do prania i czyszczenia odzieży (przedmiotów mundurowych, bielizny, pościeli, w tym pochodzącej z izby chorych) środki powinny posiadać aktualną opinię (atest, zaświadczenie) np. Państwowego Zakładu Higieny (PZH) lub deklaracje, certyfikaty zgodności stosownie z ustawą dnia 30 sierpnia 2002 r. o systemie oceny zgodności (Dz. U. z 2002 r. Nr 166, poz. 1360 z późn. zm.). 2) W przypadku stosowania do wykonania usługi substancji niebezpiecznych, w myśl ustawy z dnia 11 stycznia 2001 r. o substancjach i preparatach chemicznych (Dz. U. z 2001 r. Nr 11, poz. 84 z późn. zm), należy stosować środki dopuszczone do obrotu decyzją Inspektora do spraw Substancji i Preparatów Chemicznych (ocena ryzyka dla zdrowia lub środowiska stwarzana przez daną substancję). 3) Zamawiający nie dopuszcza stosowania w procesie prania i dezynfekcji środków zawierających związki chlorowe i fosforany. 4) Wykonawca jest zobowiązany do zachowania higieny transportu przedmiotów mundurowych i innych, tzn. odizolowania ich od powierzchni ładunkowych środka transportowego
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cssp.sp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach