Przetargi.pl
Usługi pralnicze dla Szpitala Miejskiego w Morągu

Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością ogłasza przetarg

  • Adres: 14300 Morąg, ul. Dąbrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897 574 231 , fax. 897 574 593
  • Data zamieszczenia: 0000-00-00
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Miejski w Morągu Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
    ul. Dąbrowskiego 16
    14300 Morąg, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897 574 231, fax. 897 574 593
    REGON: 30655500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalmorag.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Sp.zo.o.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze dla Szpitala Miejskiego w Morągu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Pranie, prasowanie, maglowanie bielizny szpitalnej i odzieży medycznej oraz innego asortymentu zwanego dalej „bielizną” zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego, dezynfekcję chemiczno – termiczną w procesie prania lub samą dezynfekcję materaców wraz z pokrowcami, poduszek, koców. 2. Bieżąca naprawa „bielizny”: przyszywanie guzików, troczków, zszywanie, oddawana „bielizna” czysta musi być poskładana, posegregowana zgodnie z oznaczeniami na materiale oraz opakowana w sposób zabezpieczający przed zanieczyszczeniami w czasie transportu, 3. Transport „bielizny” do i z siedziby Zamawiającego środkami transportu będącego w posiadaniu Przyjmującego zamówienie i spełniającymi wymagania sanitarno–epidemiologiczne oraz wniesienie i odebranie „bielizny” z miejsca wskazanego przez uprawnionego pracownika Zamawiającego. 4. Wymaga,się aby odzież ochronna personelu medycznego (mundurki) była prasowana ręcznie żelazkiem lub parowo, nie dopuszcza się maglowania. 5. Bielizna i pościel skażona pakowana będzie przez Zamawiającego osobno do worków foliowych typu Hydro-bag, zabezpieczona dodatkowo w worek foliowy koloru czerwonego i opisana „bielizna skażona”, asortyment znajdujący się w tych workach nie będzie liczony, przekazanie odbędzie się na podstawie wagi. 6. Wykonawca ponosi ryzyko związane z odkupieniem bielizny o tych samych parametrach technicznych w trakcie wykonywania usługi oraz w przypadku zagubienia lub zafarbowania itp. 7. Usługi muszą być wykonywane w pomieszczeniach odpowiadających wymaganiom zawartym w Rozporządzeniu Ministra Zdrowia i Opieki Społecznej z dnia z dnia 26 czerwca 2012 r. w sprawie szczegółowych wymagań, jakim powinny odpowiadać pomieszczenia i urządzenia podmiotu wykonującego działalność leczniczą (Dz. U. z 2012 r. poz. 739) oraz rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 27 kwietnia 2000 r. w sprawie bezpieczeństwa i higieny pracy w pralniach i farbiarniach (Dz. U. Nr 40, poz. 469). 8. Wymagany czas realizacji usługi – 48 godzin w dni robocze – w przypadku odzieży ochronnej dopuszcza się dłuższy termin – 72 godziny. Odbiór bielizny brudnej i dostawa bielizny czystej powinna odbywać się 3 razy w tygodniu w poniedziałek, środa i piątek. 9. W przypadku dłuższych okresów ustawowo wolnych od pracy Wykonawca w uzgodnieniu z Zamawiającym wyznaczy dodatkowy termin realizacji usługi. 10. Zamawiający nie będzie ponosił kosztów związanych z powtórnym praniem, koszty te obciążać będą Wykonawcę w ramach reklamacji. Zakwestionowana partia prania winna być udokumentowana przez pracownika Zamawiającego jak i pracownika Wykonawcy na druku -Reklamacja- dostarczonym przez Wykonawcę. 11. Bielizna wydawana i przyjmowana będzie na podstawie specyfikacji asortymentowej. 12. Jednostkę rozliczeniową stanowi 1 kg brudnego prania, szacowana ilość prania w okresie 36 miesięcy – 90500 kg. 13. Wymagany termin płatności – 30 dni (przelew).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98311200-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz ofertowy i cenowy – załącznik nr 1 i 2 do SIWZ 2. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć stosowne pełnomocnictwo.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach