Przetargi.pl
Usługi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 41-400 Mysłowice, Bytomska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 723183366, , fax. 323183362
  • Data zamieszczenia: 2020-11-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Szpital nr 2 im. dr Tadeusza Boczonia w Mysłowicach
    Bytomska 41
    41-400 Mysłowice, woj. śląskie
    tel. 723183366, , fax. 323183362
    REGON: 00030825800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital2myslowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze dla SP ZOZ Szpitala nr 2 w Mysłowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne świadczenie usług pralniczych oraz transport asortymentu celem wykonania usług do pralni Wykonawcy i z powrotem do siedziby Zamawiającego. 4.2. Usługa ta obejmuje w szczególności : 4.2.1. transport 4.2.2. pranie 4.2.3. wybielanie 4.2.4. dezynfekcje 4.2.5. suszenie 4.2.6. prasowanie 4.2.7. maglowanie 4.2.8. usztywnianie 4.2.9. czyszczenie chemiczne 4.2.10. drobne naprawy krawieckie 4.2.11. sortowanie i segregację 4.2.12. pakowanie 4.2.13. dostawę czystej bielizny i odzieży 4.3. Szacunkowa ilość asortymentu przeznaczonego do prania wynosi 57 600 kg 4.4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ – Opis przedmiotu zamówienia. 4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo opcji, tzn.: 4.6.1. Podane w Opisie Przedmiotu Zamówienia ilości asortymentu przeznaczonego do prania są ilościami orientacyjnymi niezbędnymi do obliczenia ceny oferty. 4.6.2. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmniejszenia ilości zamawianych usług o 25%, stosownie do potrzeb wynikających z liczby hospitalizowanych pacjentów oraz przeprowadzanych zabiegów. 4.6.3. Wykonawcy nie przysługuje wobec Zamawiającego roszczenie odszkodowawcze z tytułu niewykorzystania zakresu ilościowego umowy oraz niewykorzystania całej wartości umowy z zastrzeżeniem zapisów pkt. 4.5.2. Niewykorzystanie przez Zamawiającego umowy nie wymaga podania przyczyn oraz nie powoduje powstania zobowiązań odszkodowawczych z tego tytułu. 4.6.4. Zamawiający jest uprawniony zlecić Wykonawcy dodatkowy zakres rzeczowy obejmujący usługi analogiczne, jak opisane w opisie przedmiotu zamówienia (dalej: „Opcja”). Zamawiający nie jest zobowiązany do zlecenia usług objętych przedmiotem Opcji, a Wykonawcy nie służy roszczenie o ich zlecenie. Usługi będące przedmiotem Opcji mogą zostać zlecone na wartość do 20% wartości przedmiotu zamówienia. 4.7. Warunki realizacji usług określa Wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SIWZ. 4.8. Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia polegające na wykonywaniu usług pralniczych, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 Kodeksu pracy. 4.9. W odniesieniu do wymagań określonych w pkt 4.8. określenie w szczególności: 4.9.1. sposobu dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych, 4.9.2. uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a Prawa zamówień publicznych, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zawarte zostały we Wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ. 4.10. Zamawiający w zakresie realizowanych usług wymaga aby Wykonawca: 4.10.1. Dysponował pomieszczeniami służącymi do udzielania świadczeń w zakresie prania bielizny szpitalnej, zatwierdzonymi na podstawie aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydanej zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej. 4.10.2.Dysponował dwoma pojazdami do transportu bielizny zatwierdzonymi na podstawie aktualnej decyzji właściwego Państwowego Inspektora Sanitarnego wydanej zgodnie z art. 3 ust. 3 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: aktualna decyzja właściwego miejscowo organu Państwowej Inspekcji Sanitarnej wydana na podst. art. 3 ust. 3 ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej., zatwierdzającą pralnię oraz środki transportu w zakresie usług pralniczych oraz transportu bielizny objętych przedmiotem zamówienia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany Formularz oferty, sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ. Wypełnione i podpisane Oświadczenie sporządzone na podstawie wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ. Dokument określający zasady reprezentacji oraz osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy ( Pełnomocnictwo). Pełnomocnictwo – umocowanie do reprezentacji Wykonawcy, w przypadku , gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio z odpisu z właściwego rejestru , albo z centralnej ewidencji informacji o działalności gospodarczej (np. KRS, CEIDG) dostępnego bez ograniczeń na stronach internetowych ogólnodostępnych baz danych. 8.1.4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach