Przetargi.pl
Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi i Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi

Zakład Karny nr 1 w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91612 Łódź, ul. Beskidzka
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 042 6750415, 6750415 , fax. 426 750 500
  • Data zamieszczenia: 2018-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny nr 1 w Łodzi
    ul. Beskidzka 54
    91612 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 042 6750415, 6750415, fax. 426 750 500
    REGON: 32006400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład Karny nr 1 w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi i Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia: usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi i Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi CZĘŚĆ I. Świadczenie usług pralniczych na rzecz Aresztu Śledczego w Łodzi w okresie od 1 marca 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. w ilości łącznej asortymentu około 65 000 kg. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnej odzieży, pościeli, bielizny, wyposażenia pomocniczego, pranie wodne bielizny koszarowej, koców, oraz wg potrzeb odzieży ochronnej i innych (firany, zasłony, obrusy), zwanych dalej asortymentem, dezynfekcja chemiczno- termiczna; suszenie, prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem czystego asortymentu do siedziby Zamawiającego. 1.    Asortyment prania obejmuje w szczególności: 1.1.bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła), 1.2.odzież osadzonych (piżamy, czapki, ubrania drelichowe itp.), 1.3.odzież ochronna personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki), 1.4.pokrowce na brudne pranie, 1.5.worki, 1.6.ręczniki, 1.7.ścierki, 1.8.obrusy i serwety, 1.9.koce, 1.10.ubrania robocze. 2. Asortyment prania i dezynfekcji obejmuje: 2.1.bielizna pościelowa, 2.2.materace, 2.3.koce, 2.4.poduszki, 3. Cena 1 kg upranego i wysuszonego asortymentu winna zawierać wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: 3.1.odbiór i transport brudnego asortymentu oraz przywóz asortymentu czystego, 3.2.pranie, prasowanie, maglowanie bielizny płaskiej, dezynfekcję chemiczno – termiczna wg potrzeb, 3.3.pakowanie w worki foliowe lub inne opakowania zbiorcze zapewniające odpowiedni stan higieniczny wypranego asortymentu, 3.4.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi. 3.5.Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie w każdy: wtorek, środę i piątek w godzinach 11.00 – 13.00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w  inne dni szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 2 dniowym wyprzedzeniem (dotyczy świąt przypadających w dniach odbioru bielizny). 3.6 W przypadku znacznych zmian w potrzebach Zamawiającego (zmniejszenia lub zwiększenia ilości osadzonych) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ogólnej wielkości o max. 30% przy nie zmienionej cenie jednostkowej usługi. CZĘŚĆ II. Świadczenie usług pralniczych na rzecz Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi w okresie od 01 marca 2018 r. do 31 grudnia 2018 r. o wadze łącznej asortymentu około 30 000 kg. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnej odzieży, pościeli, bielizny, wyposażenia pomocniczego, pranie wodne bielizny koszarowej, koców, oraz wg potrzeb odzieży ochronnej i innych (firany, zasłony, obrusy), zwanych dalej asortymentem, dezynfekcja chemiczno- termiczna; suszenie, prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem czystego asortymentu do siedziby Zamawiającego. 1. Asortyment prania obejmuje szczególności: 1.1.bielizna pościelowa (poszwy, poszewki, prześcieradła), 1.2.odzież osadzonych (piżamy, czapki, ubrania drelichowe itp.), 1.3.odzież ochronna personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki), 1.4.pokrowce na brudne pranie, 1.5.worki, 1.6.ręczniki, 1.7.ścierki, 1.8.obrusy i serwety, 1.9.koce, 1.10.   ubrania robocze. 2. Asortyment prania i dezynfekcji obejmuje: 2.1.bielizna pościelowa, 2.2.materace, 2.3.koce, 2.4.poduszki, 3. Cena 1 kg upranego i wysuszonego asortymentu winna zawierać wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: 3.1.odbiór i transport brudnego asortymentu oraz przywóz asortymentu czystego, 3.2.pranie, prasowanie, maglowanie bielizny płaskiej, dezynfekcję chemiczno – termiczna wg potrzeb, 3.3.pakowanie w worki foliowe lub inne opakowania zbiorcze zapewniające odpowiedni stan higieniczny wypranego asortymentu, 3.4.Wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi. 3.5.Odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie w każdą: środę i piątek w godzinach 10.00 – 13.00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w  inne dni szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 2 dniowym wyprzedzeniem (dotyczy świąt przypadających w dniach odbioru bielizny). 4. Zasady i warunki realizacji zamówienia. 4.1.Odbiór i dostawa sortów po wykonaniu usługi następować będzie 2 razy w tygodniu: środa i piątek, w godzinach od 10:00 do 13:00 w obecności upoważnionych stron, za pokwitowaniem, na obowiązującym dowodzie odbioru. 4.2.Asortyment będzie dostarczany i odbierany przez Wykonawcę własnym transportem przystosowanym do przewozu w/w asortymentu. 4.3.Odbiór z Zakładu Karnego Nr 1 w Łodzi odbywać się będzie poprzez ilościowe przekazanie Wykonawcy poszczególnych sortymentów  do wyprania. 4.4.Zwrot wypranego asortymentu powinien zostać zważony oraz zliczony. 4.5.Zamawiający zastrzega sobie prawo do żądania okazania charakterystyki środka piorącego i dezynfekującego, po wcześniejszym zgłoszeniu żądania. 4.6. Zamawiający zastrzega sobie prawo do wizytacji ciągu technologicznego w podstawowym miejscu wykonywania usługi wykonawcy, po wcześniejszym zgłoszeniu żądania. Wizytacja może nastąpić zarówno przed wyborem najkorzystniejszej oferty oraz w trakcie obowiązywania umowy.\ 4.7. W przypadku znacznych zmian w potrzebach Zamawiającego (zmniejszenia lub zwiększenia ilości osadzonych) Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia ogólnej wielkości o max. 30% przy nie zmienionej cenie jednostkowej usługi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach