Przetargi.pl
Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi

Areszt Śledczy w Łodzi ogłasza przetarg

  • Adres: 91-729 Łódź, ul. Smutna
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. (42) 675 00 00 , fax. (42) 675 03 55
  • Data zamieszczenia: 2019-12-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Łodzi
    ul. Smutna 21
    91-729 Łódź, woj. łódzkie
    tel. (42) 675 00 00, fax. (42) 675 03 55
    REGON: 59040900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Areszt Śledczy w Łodzi

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla Aresztu Śledczego w Łodzi w okresie od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r. w ilości łącznej asortymentu wynoszącej 50 000 kg. W zakres świadczonej usługi wchodzi: odbiór od Zamawiającego brudnej bielizny pościelowej, odzieży osadzonych, odzieży ochronnej, worków na brudne pranie, ręczników, ścierek, koców, ubrań roboczych oraz wg potrzeb obrusów, serwet, materaców jednoczęściowych i innych, zwanych dalej asortymentem, dezynfekcja chemiczno - termiczna; suszenie, prasowanie; maglowanie oraz czyszczenie chemiczne asortymentu nie nadającego się do prania wodnego wraz z transportem czystego asortymentu do siedziby Zamawiającego. Kod CPV: 98310000-9, 98311000-6, 98315000-4 2. Asortyment prania obejmuje w szczególności: 2.1 bielizna pościelowa (poszewki, prześcieradła), 2.2 odzież osadzonych (piżamy, ubrania drelichowe itp.), 2.3 odzież ochronna personelu (fartuchy, bluzy, spodnie, kurtki itp.), 2.4 worki na brudne pranie, 2.5 ręczniki, 2.6 ścierki, 2.7 koce, 2.8 ubrania robocze, 2.9.obrusy i serwety (około 3 razy w roku lub wg potrzeb), 3. Asortyment prania i dezynfekcji obejmuje: 3.1 bielizna pościelowa (poszewki, prześcieradła), 3.2 odzież (piżamy itp.), 3.3 koce, 3.4 ręczniki, 3.5 ścierki. 3.6 materace jednoczęściowe (wg potrzeb). 4. Cena 1 kg upranego i wysuszonego asortymentu winna zawierać wszystkie składniki konieczne do realizacji przedmiotu umowy, a w szczególności: 4.1 odbiór i transport brudnego asortymentu oraz przywóz asortymentu czystego, 4.2 pranie, prasowanie, maglowanie bielizny płaskiej, dezynfekcję chemiczno – termiczna wg potrzeb, 4.3 pakowanie w worki foliowe lub inne opakowania zbiorcze zapewniające odpowiedni stan higieniczny wypranego asortymentu, 4.4 wykonawca jest zobowiązany zapewnić wykonywanie usługi w innym obiekcie na własny koszt w przypadku awarii w podstawowym miejscu wykonywania usługi. 4.5 odbieranie bielizny brudnej i dostarczanie bielizny czystej odbywać się będzie w każdy: wtorek, środę i piątek w godzinach 11.00 – 13.00. W przypadku zaistnienia konieczności świadczenia ww. usługi w inne dni szczegółowy jej zakres będzie uzgadniany z 2 dniowym wyprzedzeniem (dotyczy świąt przypadających w dniach odbioru bielizny). 5. Podane przez Zamawiającego wielkości zapotrzebowania na usługi pralnicze w ciągu trwania umowy mają charakter jedynie szacunkowy. Służyć one będą wyłącznie do porównania ofert i wybrania oferty najkorzystniejszej, bowiem w przybliżeniu odpowiadają strukturze zapotrzebowania na usługi będące przedmiotem zamówienia w takim okresie. Oznacza to, iż wielkości te nie stanowią ostatecznego rozmiaru zamówienia, w wyniku czego nie mogą stanowić podstaw do zgłaszania roszczeń z tytułu niezrealizowanych usług albo podstawy do odmowy realizacji usług. Ilość usług określona przez Zamawiającego jest ilością maksymalną jaką może zamówić Zamawiający i może ona ulec zmniejszeniu o 30% w zależności od potrzeb Zamawiającego. Proporcjonalnej zmianie ulegnie wówczas również cena całkowita wynikająca z przeprowadzonego postępowania przetargowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98310000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określił warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego www.zp.sw.gov.pl informacji z otwarcia ofert każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej – wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ; Dokumenty, które składają wszyscy Wykonawcy do upływu terminu składania ofert: 1) formularz ofertowy – załącznik nr 1 do SIWZ; 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 i 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniu będą stanowić wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. 3) protokół kontroli Państwowej Inspekcji Sanitarnej (potwierdzony za zgodność z oryginałem). 4) dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień do reprezentowania wykonawcy, pełnomocnictwa osób składających ofertę o ile fakt ten nie wynika z dokumentów rejestrowych. 5) oświadczenie RODO – załącznik nr 6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach