Przetargi.pl
USŁUGI PRALNICZE

Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 67 258 44 61 , fax. 67 258 44 61 wew. 448
  • Data zamieszczenia: 2012-12-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Ośrodek Sportu - Ośrodek Przygotowań Olimpijskich w Wałczu
    Al. Zdobywców Wału Pomorskiego 99 99
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 67 258 44 61, fax. 67 258 44 61 wew. 448
    REGON: 14273335600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.walcz.cos.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: instytucja gospodarki budżetowej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI PRALNICZE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem Zamówienia jest świadczenie usług pralniczych dla COS OPO Wałcz następującego asortymentu: 1. Bielizna płaska: 23 550 KG (poszwa, poszewka, poszewka Jaś, prześcieradło, pokrowiec na materac, podkład na materac) 2. Bielizna frote: 13 200 kg (ręcznik mały, ręcznik duży, szlafroki) 3. Bielizna hotelowa: 1 423 kg (poduszka, kołdra, koc, narzuta) 4. Bielizna gastronomiczna: 4 425 kg (serweta rozmiar 80x80 cm, obrus głównie rozmiar 140x240 cm, serwetka rozmiar 40x40 cm, falbana bankietowa (shirting), ozdobne pokrowce na krzesła, ścierki kuchenne) 5. Odzież robocza: 20 kg (fartuchy) 6. Pozostałe: 828 kg (zasłony, firany). RAZEM: 43 446 kg Ilość przedmiotu zamówienia: Szacunkowa ilość przedmiotu zamówienia przeznaczonego do prania w czasie obowiązywania umowy wyniesie łącznie ok. 43 446,00 kg. Podane ilości są wielkościami szacunkowymi. Faktyczne ilości będą wynikać z rzeczywistych potrzeb Zamawiającego. Zakres świadczonych usług obejmuje: Odbiór brudnych i dostarczenie czystych rzeczy zwanych dalej praniem określonych w pkt 3 z siedziby Zamawiającego z poszczególnych magazynów internatów - po uprzednim telefonicznym zgłoszeniu, Pranie, krochmalenie, suszenie, maglowanie, prasowanie, w razie potrzeby odplamianie oraz konfekcjonowanie (składanie i pakowanie w sposób zabezpieczający przed zgnieceniem i wtórnym zabrudzeniem osobno na każdy internat) asortymentu określonego powyżej. Bielizna płaska tj. poszwa, poszewka, poszewka typu Jaś powinna być złożona lewą stroną do wierzchu. Przyjmowanie brudnych wyrobów do prania odbywać się będzie na podstawie kwitu Zlecenie prania, który określać będzie rodzaj oraz ilość wyrobów, podpisanego przez przekazującego pracownika Zamawiającego i odbierającego pracownika Wykonawcy. Przekazywane do prania wyroby będą ważone przez pracownika Wykonawcy w obecności pracownika Zamawiającego, a wynik ważenia odnotowany zostanie na kwicie Zlecenie prania. Ustalona w ten sposób waga wyrobów stanowić będzie podstawę rozliczenia. Każdy kwit Zlecenie prania sporządzony będzie w dwóch egzemplarzach, po jednym dla każdej ze Stron. Wyroby będą znakowana przez Wykonawcę w sposób trwały oraz umożliwiający identyfikację ich pochodzenia. Wykonawca będzie zobowiązany do dostarczenia Zamawiającemu odpowiedniej ilości worków na wyroby (pranie). Miejsce i termin odbioru brudnego i dostarczenie czystego prania: 1.Wykonawca zobowiązany będzie odbierać i dostarczać wyroby do magazynów następujących obiektów Zamawiającego: 1) internat Lider, 2) internat Budynek Główny, 3) internat Sydney, 4) internat DW-700, 5) internat Pasieka, 6) Jadalnia, 7) Domki - w godzinach od 8.00 do 15.00, przez 7 dni w tygodniu, po uprzednim zgłoszeniu telefonicznym. Usługa prania obejmować będzie odbiór wyrobów z magazynów poszczególnych obiektów Zamawiającego, ich transport do pralni oraz dostarczanie czystych wyrobów z pralni do magazynów poszczególnych obiektów Zamawiającego - w terminie 24 godzin licząc od godziny odbioru wyrobów. W szczególnie uzasadnionych wypadkach termin realizacji usługi może być skrócony do 12 godzin. Gwarancja jakości wykonania usługi i odpowiedzialność: Wykonawca gwarantuje, iż środki pralnicze (chemiczne) użyte do wykonania usługi są dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a proces technologiczny z ich użyciem dostosowany będzie do rodzaju tkaniny, nie będzie osłabiał włókna, pozostawiał plam i zabarwień oraz przyczyniał się do przedwczesnego zużycia i kurczenia się rzeczy poddawanych zabiegom pralniczym. Wykonawca odpowiada za przejęty ładunek brudnej bielizny z chwilą jego pobrania i ponosi odpowiedzialność za rzeczy uszkodzone w czasie prania jak i transportu. Jeśli uszkodzenie ze względów funkcjonalnych i/lub estetycznych nie pozwala na dalsze użytkowanie bielizny, Wykonawca ponosi koszty związane z jej odkupieniem. Zamawiający nie dopuszcza prania w tunelach pralniczych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983100009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymaga się wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.walcz.cos.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach