Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie ogłasza przetarg
- Adres: 63-220 Kotlin, ul. Parkowa
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 62 7401434, 7401461 , fax. 62 7401 301
- Data zamieszczenia: 2018-12-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej im. Marii Kaczyńskiej w Kotlinie
ul. Parkowa 5
63-220 Kotlin, woj. wielkopolskie
tel. 62 7401434, 7401461, fax. 62 7401 301
REGON: 29456200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpskotlin@powiat-jarocin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
USŁUGI PRALNICZE - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Kompleksowe pranie, w tym: bielizny pościelowej, odzieży mieszkańców, wyposażenia łóżek i innego asortymentu (łącznie z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzoną w pralnicach Wykonawcy). Konfekcjonowanie asortymentowe i wagowe po procesie prania. Wydzielenie po zakończonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych do weryfikacji przez komórki Zamawiającego. Drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny – 3 dni robocze). Maglowanie, prasowanie, krochmalenie obrusów i pościeli z płótna Transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny i odzieży brudnej z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny i odzieży czystej z siedziby Wykonawcy do siedziby Zmawiającego. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 93100000-9
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy : 1) nie podlegają wykluczeniu; 2) spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące: a) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności: odpisu z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną