Przetargi.pl
Usługi poligraficzne i reklamowe - Sąsiadka-Czytaj

Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg

  • Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
  • Data zamieszczenia: 2009-06-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
    ul. Poznańska 115 115
    62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
    REGON: 00055112500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi poligraficzne i reklamowe - Sąsiadka-Czytaj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych i reklamowych związanych z wydawaniem miesięcznika gminnego pt. Sąsiadka - Czytaj o następującym zakresie: a) skład miesięcznika do druku w każdym miesiącu, opracowanie projektu graficznego, obróbki zdjęć, wykonania infografik, naświetlania i przygotowanie matrycy do druku, b) druk miesięcznika o objętości - średnio-rocznie 40 stron w pełnym kolorze, w nakładzie 7.500 egzemplarzy dla każdego wydania, na papierze Wykonawcy, c) dystrybucja miesięcznika do wszystkich gospodarstw domowych na terenie gminy Tarnowo Podgórne, d) przyjmowanie i zamieszczenie ogłoszeń i reklam przeznaczonych do publikacji: - ogłoszenia Urzędu Gminy i organów Gminy o objętości nie większej niż 5 stron będą umieszczenie bezpłatnie, - Wykonawca będzie pobierać opłaty z tytułu ogłoszeń komercyjnych i reklam, które będą stanowić jego przychód. Liczba stron zawierających ogłoszenia komercyjne i reklamy nie może przekroczyć 13 stron wnętrza, Reklamy będą umieszczane na ostatnich stronach gazety z wyłączeniem okładki. e) opracowanie projektów i składu ogłoszeń, f) publikacja ogłoszeń i reklam w miesięczniku Sąsiadka-Czytaj, g) współredagowanie gazety w porozumieniu z redaktorem naczelnym, h) zapewnienie redaktorowi naczelnemu w lokalu wykonawcy możliwości dokonania w sposób bezpośredni nieograniczonego nadzoru nad składem i korekty treści wydawanego miesięcznika - uwaga w przypadku gdy lokal wykonawcy znajduje się w odległości większej niż 30 km od siedziby zamawiającego wykonawca zobowiązany jest pokrywać koszty delegacji redaktora naczelnego związanej z prowadzeniem przedmiotowego nadzoru. i) wykonywanie obowiązków redaktora technicznego (wykonywanie korekty technicznej). j) zamieszczanie aktualnego wydania gazety na stronie internetowej www.sasiadka-czytaj.pl (domena opłacana przez zamawiającego) Parametry techniczne wykonywanej usługi: - format miesięcznika A4, - okładka - cztery strony, kolor CMYK, papier kredowy co najmniej 135 g/m2; - wnętrze zadruku kolor, papier kredowy co najmniej 70 g/m2, - oprawa zeszytowa ( całość zszyta dwoma zszywkami; technika druku - offsetowa. Plan wydawniczy i szata graficzna miesięcznika opracowana będzie każdorazowo w porozumieniu z redaktorem naczelnym. Wykonawca wykona skład miesięcznika w wyłącznie w oparciu o programy komputerowe Adobe In Design lub Quark XPress. Wykonawca może zamieszczać ogłoszenia komercyjne i reklamy na ostatnich stronach gazety z wyłączeniem okładki. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame usługi (usługi poligraficzne związane z wydawaniem czasopism lub innych publikacji) b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach