Wójt Gminy Tarnowo Podgórne ogłasza przetarg
- Adres: 62-080 Tarnowo Podgórne, ul. Poznańska 115
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 061 8146-221 , fax. (061) 814 61 18
- Data zamieszczenia: 2009-06-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Tarnowo Podgórne
ul. Poznańska 115 115
62-080 Tarnowo Podgórne, woj. wielkopolskie
tel. 061 8146-221, fax. (061) 814 61 18
REGON: 00055112500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: Tarnowo_Pdg_ZP@wokiss.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi poligraficzne i reklamowe - Sąsiadka-Czytaj - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług poligraficznych i reklamowych związanych z wydawaniem miesięcznika gminnego pt. Sąsiadka - Czytaj o następującym zakresie: a) skład miesięcznika do druku w każdym miesiącu, opracowanie projektu graficznego, obróbki zdjęć, wykonania infografik, naświetlania i przygotowanie matrycy do druku, b) druk miesięcznika o objętości - średnio-rocznie 40 stron w pełnym kolorze, w nakładzie 7.500 egzemplarzy dla każdego wydania, na papierze Wykonawcy, c) dystrybucja miesięcznika do wszystkich gospodarstw domowych na terenie gminy Tarnowo Podgórne, d) przyjmowanie i zamieszczenie ogłoszeń i reklam przeznaczonych do publikacji: - ogłoszenia Urzędu Gminy i organów Gminy o objętości nie większej niż 5 stron będą umieszczenie bezpłatnie, - Wykonawca będzie pobierać opłaty z tytułu ogłoszeń komercyjnych i reklam, które będą stanowić jego przychód. Liczba stron zawierających ogłoszenia komercyjne i reklamy nie może przekroczyć 13 stron wnętrza, Reklamy będą umieszczane na ostatnich stronach gazety z wyłączeniem okładki. e) opracowanie projektów i składu ogłoszeń, f) publikacja ogłoszeń i reklam w miesięczniku Sąsiadka-Czytaj, g) współredagowanie gazety w porozumieniu z redaktorem naczelnym, h) zapewnienie redaktorowi naczelnemu w lokalu wykonawcy możliwości dokonania w sposób bezpośredni nieograniczonego nadzoru nad składem i korekty treści wydawanego miesięcznika - uwaga w przypadku gdy lokal wykonawcy znajduje się w odległości większej niż 30 km od siedziby zamawiającego wykonawca zobowiązany jest pokrywać koszty delegacji redaktora naczelnego związanej z prowadzeniem przedmiotowego nadzoru. i) wykonywanie obowiązków redaktora technicznego (wykonywanie korekty technicznej). j) zamieszczanie aktualnego wydania gazety na stronie internetowej www.sasiadka-czytaj.pl (domena opłacana przez zamawiającego) Parametry techniczne wykonywanej usługi: - format miesięcznika A4, - okładka - cztery strony, kolor CMYK, papier kredowy co najmniej 135 g/m2; - wnętrze zadruku kolor, papier kredowy co najmniej 70 g/m2, - oprawa zeszytowa ( całość zszyta dwoma zszywkami; technika druku - offsetowa. Plan wydawniczy i szata graficzna miesięcznika opracowana będzie każdorazowo w porozumieniu z redaktorem naczelnym. Wykonawca wykona skład miesięcznika w wyłącznie w oparciu o programy komputerowe Adobe In Design lub Quark XPress. Wykonawca może zamieszczać ogłoszenia komercyjne i reklamy na ostatnich stronach gazety z wyłączeniem okładki. Wykonawca musi wskazać w ofercie, które elementy zamówienia zamierza powierzyć do wykonania podwykonawcom. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: a) w ciągu ostatnich 3 lat wykonali co najmniej 2 tożsame usługi (usługi poligraficzne związane z wydawaniem czasopism lub innych publikacji) b) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) spełniają wymagania określone w art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania warunków wymaganych od Wykonawców określony został według formuły spełnia - nie spełnia. Niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena spełniania warunków podmiotowych dokonywana będzie wyłącznie na podstawie dokumentów żądanych w pkt 8 SIWZ i przedstawionych w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, iż ww. warunki Wykonawca spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Dla udokumentowania spełnienia wymaganych warunków oraz uznania ważności, oferta musi zawierać następujące dokumenty lub poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę ich odpisy lub kserokopie: a) ofertę zgodną z formularzem oferty stanowiącym załącznik do specyfikacji, b) oświadczenia oferenta w trybie art. 22 ust 1 oraz art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, d) wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonane należycie. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, składa dokumenty zgodnie z dyspozycją §2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich zamawiający może żądać od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane. Forma dokumentów zgodnie z §4 w/w Rozporządzenia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tarnowo-podgorne.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZ/00045/2015 Druk czasopisma LOGISTYKA
Dodano: 2016-01-05 - Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
Dodano: 2015-12-10 - PRZ/00041/2015 Druk czasopisma LOGISTYKA
Dodano: 2015-12-08 - wykonanie usługi składu, druku w technice offsetowej, oprawy i dostawy 11 wydań czasopisma Logistyka, z czego każde wydanie będzie realizowane w nakładzie 2.000 egzemplarzy
Dodano: 2014-04-04 - wykonanie usługi składu, druku w technice offsetowej, oprawy i dostawy 12 wydań czasopisma Logistyka, z czego każde wydanie będzie realizowane w nakładzie 2.000 egzemplarzy
Dodano: 2014-01-28 - Obsługa Instytutu Logistyki i Magazynowania w zakresie projektowania i drukowania materiałów informacyjno- reklamowych w terminie do 31.12.2014 r.
Dodano: 2013-08-08 - Usługi introligatorskie. Zamówienie zostało podzielone na 2 części: Część 1 - oprawa książek oraz czasopism o różnych formatach (zszywanie i oprawa z napisami) w płótno i inne tworzywa oraz wykonanie galanterii introligatorskiej dla Bibliotek UAM; Część 2 - oprawa introligatorska dzienników studentów dla Wydziału Nauk Politycznych i Dziennikarstwa UAM
Dodano: 2012-04-27 - Wykonanie usługi składu, druku i oprawy 11 wydań czasopisma Logistyka każde wydanie w nakładzie 2.000 egzemplarzy - w okresie od 01.03.2012 r. do 31.12.2013 r
Dodano: 2012-01-27