Przetargi.pl
Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni

Gmina Września ogłasza przetarg

  • Adres: 62-300 Września, ul. Ratuszowa 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 4360880 w. 146 , fax. 061 4362500
  • Data zamieszczenia: 2015-12-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Września
    ul. Ratuszowa 1 1
    62-300 Września, woj. wielkopolskie
    tel. 061 4360880 w. 146, fax. 061 4362500
    REGON: 00052660100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.wrzesnia.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługa dzierżawy i serwisu urządzeń wielofunkcyjnych (kserokopiarek) wraz z usługą rozliczania kosztów oraz monitoringu stanu urządzeń i dostawą materiałów eksploatacyjnych dla Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa dzierżawy urządzeń wielofunkcyjnych (4 sztuk kserokopiarek) wraz z dostawą materiałów eksploatacyjnych, rozliczania kosztów wraz z systemem monitoringu stanu urządzeń oraz serwisem urządzeń przez okres 36 miesięcy Urzędu Miasta i Gminy we Wrześni. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - parametrów kserokopiarek określa załącznik A do SIWZ. 2. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia na własny koszt w następujące miejsca: a) Urząd Miasta i Gminy we Wrześni, ul. Ratuszowa 1 62-300 Września - 3 sztuki, b) Urząd Stanu Cywilnego we Wrześni, ul. Chopina 9, 62-300 Września - 1 sztuka. 3. Do zadań Wykonawcy należy dostawa kserokopiarek, zainstalowanie jej we wskazanej przez Zamawiającego lokalizacji oraz wykonywanie wszystkich czynności związanych z jej konserwacją, naprawą wraz z innymi czynnościami zapewniających prawidłową pracę urządzenia oraz do dostarczania wszystkich niezbędnych materiałów eksploatacyjnych i części, za wyjątkiem papieru ksero. 4. Wykonawca zobowiązany będzie po zainstalowaniu, przeprowadzić szkolenie personelu obsługującego najmowane urządzenie, w jednostce Zamawiającego w ramach umowy, bez odrębnego wynagrodzenia. 5. Szacunkowe miesięczne ilości wykonywanych kopii formatu A4 - kolor 6.000 sztuk, mono - 16.000 sztuk.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798200008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Czas usunięcia awarii
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.wrzesnia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach