Dolnośląskie Centrum Onkologii ogłasza przetarg
- Adres: 53-413 Wrocław, pl. Hirszfelda 12
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3689584 , fax. 071 3689584
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dolnośląskie Centrum Onkologii
pl. Hirszfelda 12 12
53-413 Wrocław, woj. dolnośląskie
tel. 071 3689584, fax. 071 3689584
REGON: 00029009600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.dco.com.pl, www.przetargipubliczne.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi poligraficzne: druk ulotek edukacyjnych i kopert, opracowanie i druk biuletynu informatycznego oraz skryptów, znak sprawy ZP/PN/26/09/NWOK - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Druk: - ulotek dotyczących profilaktyki raka piersi - 20.000szt. -termin realizacji -07.08.2009r.; - ulotek dotyczących samobadania piersi - 20.000szt. -termin realizacji -07.08.2009r.; - ulotek dotyczących profilaktyki antynikotynowej - 20.000szt. -termin realizacji-14.08.2009r.; - biuletynu informatycznego - Zakład Epidemiologii - 1.000szt., termin realizacji - 07.08.2009r.; - ulotek - informacja dla kobiet o mammografii - 10.000szt. -termin realizacji -07.08.2009r.; - ankieta - dla kobiet przed mammografią - 6.000szt. -termin realizacji -07.08.2009r.; - ekspertyza cytologiczna - 20.000szt. -termin realizacji -07.08.2009r.; - skrypty na szkolenie - minimum onkologii -400szt., termin realizacji do września 2009r.; - skrypty na szkolenie WOK - ok. 100.000 kartek A4, termin realizacji do 30.11.2009r.; - zaproszenie na mammografię - 55.000szt., termin realizacji -07.08.2009r.; - zaproszenie na cytologię - 100.500szt., -termin realizacji -07.08.2009r.; - koperty C6/5 do wysyłki - zaproszeń na cytologię - 100.500szt., -termin realizacji -07.08.2009r.; - koperty C6/5 do wysyłki - zaproszeń na mammografię- 55.000szt., termin realizacji -07.08.2009r.; okreslonych w Opisie do przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 229000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 650zł. (sześćset pięćdziesiąt zł)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu Zamawiający przeprowadzi na podstawie analizy wymaganych od Wykonawców oświadczeń i dokumentów. Ocena odbędzie się zgodnie z formułą (spełnia / nie spełnia).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie ustawy oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzaju dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U z 2006 r., Nr 87, poz. 605 ze zm.), Zamawiający żąda: 1. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy: 1.1. oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik Nr 3 do SIWZ. 1.2. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 1.3. aktualnego zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzającego, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 1.4. aktualnych zaświadczeń właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 2. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w: pkt. 6.1.1, 6.1.2 i 6.1.3.- składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 6.2.2. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6.2.1 lit. a) i c) powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6.2.1. lit. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6.2.3. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 6.2.1, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: WWW.DCO.COM.PL
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWĘ DRUKÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2016-07-05 - Skład, druk i dostawa materiałów informacyjno- promocyjnych dla Działu Marketingu i Promocji Politechniki Wrocławskiej.ZP/BZP/078/2016
Dodano: 2016-06-16 - Dostawa materiałów drukowanych i druków ścisłego zarachowania dla Działu Nauczania Politechniki Wrocławskiej ZP/BZP/35/2016
Dodano: 2016-03-30 - Usługa wykonania i dostawy druków medycznych, etykiet samoprzylepnych na worki na odpady medyczne oraz dostawy papieru ksero i kopert biurowych
Dodano: 2015-11-24 - USŁUGI DRUKOWANIA TECHNIKĄ OFFSETOWĄ MATERIAŁÓW REKLAMOWYCH TEATRU POLSKIEGO WE WROCŁAWIU
Dodano: 2015-06-18 - Wykonanie oraz dostawa druków dydaktycznych i druków ścisłego zarachowania (dyplomy ukończenia studiów wyższych, teczki, tuby), dla Działu Nauczania Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2015-04-24 - Dostawa druków z podziałem na zadania: nr 1 dostawa druków offsetowych nr 2 dostawa hologramów
Dodano: 2014-10-17 - PRZETARG NIEOGRANICZONY NA DOSTAWY DRUKÓW MEDYCZNYCH
Dodano: 2014-07-28 - Usługa wykonania i dostawy numerowanych recept lekarskich
Dodano: 2014-06-30 - Wykonanie druków dydaktycznych i ich dostawę (dyplomy ukończenia studiów wyższych, odpisy dyplomów, teczki, tuby) dla Działu Nauczania Politechniki Wrocławskiej.
Dodano: 2014-04-02