Gmina Jelcz-Laskowice ogłasza przetarg
- Adres: 55-230 Jelcz-Laskowice, W.Witosa 24
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 071 3817122, 3817145 , fax. 071 31817111
- Data zamieszczenia: 2009-07-06
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Jelcz-Laskowice
W.Witosa 24 24
55-230 Jelcz-Laskowice, woj. dolnośląskie
tel. 071 3817122, 3817145, fax. 071 31817111
REGON: 93193488000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.jelcz-laskowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont świetlicy wiejskiej wraz wyposażeniem w Chwałowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Remont świetlicy wiejskiej wraz wyposażeniem w Chwałowicach polegający na : 1.Roboty budowlane - Wymianie instalacji elektrycznej z urządzeniami - wymianę armatury wodnej i kanalizacyjnej - uzupełnienie tynków ścian i sufitów - malowanie ścian i sufitów - wymianie podług i posadzek -wymianie stolarki drzwiowej wewnętrznej i zewnętrznej 2. Zakup i montaż wyposażenia stoly 4-osobowe szt. 2 stoły 6-osobowe szt. 14 krzesła tapicerowane szt. 80 krzesła drewniane szt. 2 taborety szt. 2 szafki kuchenne (stojące - 7 szt., wiszące - 7 szt.) szt. 14 biurko komputerowe szt. 1 zestaw komputerowy (komputer - 1 szt., monitor - 1 szt., drukarka - 1 szt., klawiatura - 1 szt., mysz - 1 szt., głośniki - 2 szt.) kpl. 1 projektor multimedialny szt. 1 ekran przenośny szt. 1 telewizor LCD szt. 1 kino domowe 5:1 szt. 1 żaluzje pionowe szt. 3 rolety okienne szt. 3 wieszaki ubraniowe (listwy ścienne) szt. 5 regały szt. 4 chłodziarko-zamrażalka szt. 1 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 3 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 5 000,00 zł. (słownie: pięć tysięcy złotych).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) Wykonawcy spełniający wszystkie wymogi określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia przedmiotowego postępowania tj: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: a) przedłożą aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) wykażą wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 każda , z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie c) wykażą że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót / posiadają wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym ,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia: a) przedłożą polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 100 000 PLN b4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia a) złożą oświadczenie, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: OŚWIADCZEŃ I DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU 1) działalności gospodarczej związanej z wykonywaniem niniejszego zamówienia na kwotę wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1, (w przypadku podmiotów występujących wspólnie, oświadczenie woli składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 2) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy), 3) wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie minimum 2 robót budowlanych polegających na budowie lub remoncie obiektu kubaturowego w technologii tradycyjnej o kubaturze nie mniejszej niż 400 m3 każda z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik nr 3 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 4) wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia /kierownik budowy, kierownicy robót / posiadające wymagane uprawnienia. Zamawiający wymaga wykazanie kierowników w zakresie konstrukcyjno-budowlanym ,instalacji elektrycznych i instalacji sanitarnych. Należy załączyć odpowiednie uprawnienia i poświadczenia o przynależności kierownika do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa 5) polisę lub inny dokument /aktualny na dzień składania ofert/ potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej nie mniejszą niż 100 000 PLN (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają ci Wykonawcy (lub Wykonawca), którzy spełniają warunek udziału w postępowaniu), 6) oświadczenie wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 oraz nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 4 (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składają wszyscy Wykonawcy w zakresie w jakim spełniają warunki udziału w postępowaniu), 7) wykaz podwykonawców - zał. Nr 6 (załączyć w przypadku gdy Wykonawca zamierza zlecać prace podwykonawcom) (w przypadku podmiotów występujących wspólnie dokument ten składa pełnomocnik reprezentujący Wykonawców w postępowaniu), 8) Harmonogram rzeczowo-finansowy 9) Kosztorys ofertowy 10) Wycena wyposażenia
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.jelcz-laskowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ (2-GI)
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa pomieszczeń na lokal gastronomiczny z kręgielnią, siłownie i salę fitness w Gminnym Parku Wodnym ZDRÓJ
Dodano: 2016-07-12 - Remont części pomieszczeń piwnic i parteru w budynku przy ul. 1 Maja 16 w Kątach Wrocławskich.
Dodano: 2016-07-07 - Remont dachu i elewacji budynku mieszkalnego wielorodzinnego, Adres: ul. Wąska 5,5A,5B, 57-230 Kamieniec Ząbkowicki
Dodano: 2016-07-04 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-07-04 - Remont dachu budynku Przedszkola Publicznego nr 3 w Kamiennej Górze przy ul. Papieża Jana Pawła II 20
Dodano: 2016-06-29 - Modernizacja ogólnodostępnej sali gimnastycznej z zapleczem sportowym i szatniowo - sanitarnym, Budynek Obornickiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, (obiekt sali gimnastycznej o wymiarach 22 m x 37 m, małej sali gimnastycznej o wymiarach 13 m x 13 m, ciężarowni oraz zaplecza szatniowo - sanitarnego)
Dodano: 2016-06-14 - Przebudowa i rozbudowa pomieszczeń dydaktycznych Zespołu Szkół Nr 1 - budynek przy ul. Komisji Edukacji Narodowej Nr 6 w Lubinie.
Dodano: 2016-06-13 - Remont pomieszczeń na potrzeby bazy mobilizacyjnej w budynku nr 1 kompleks 2998 w Żaganiu
Dodano: 2016-06-09 - Wykonanie prac budowlanych, wod-kan-c.o i elektrycznych w lokalu mieszkalnym przy ul. Słonecznej 27/ 4 w Zachowicach i lokalu mieszkalnym przy ul. Glinianej 14/2 w Stradowie.
Dodano: 2016-06-01