Przetargi.pl
Usługi poligraficzne dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego

Urząd Komisji Nadzoru Finansowego ogłasza przetarg

  • Adres: 00-950 Warszawa, Pl. Powstańców Warszawy 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 2625240; 2625254; 2625232 , fax. 022 2625270
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Komisji Nadzoru Finansowego
    Pl. Powstańców Warszawy 1 1
    00-950 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 2625240; 2625254; 2625232, fax. 022 2625270
    REGON: 14067464900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.knf.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi poligraficzne dla Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest usługa poligraficzna: 1. Wizytówki: format 5 x 9 cm, papier Elfenbens Lienen 137 lub o podobnej strukturze, o gramaturze min. 246 g, 1 kolor nadruku w kolorze firmowym Panton 2757U, jednostronne w języku polskim i angielskim (po ok. 500 szt.), dwustronne w języku polskim i angielskim (ok. 9.000 szt.), wielkość jednorazowego zlecenia min. 100 szt.; ogółem 10.000 szt., 2. Listowniki: format A4, papier Bond Płótnobiały lub o podobnej strukturze, o gramaturze min. 80g., 1 kolor nadruku w kolorze firmowym Panton 2757U; wielkość jednorazowego zlecenia min. 1.000 szt.; ogółem ok. 150.000 szt., w tym ok. 130.000 listowników ogólnych i ok. 20.000 listowników imiennych, w języku polskim lub angielskim, 3. Bloczki imienne: format A6/10,5 x 14,5 cm/ i A5/14,5 x 21 cm/, papier biały, o gramaturze min. 80g., 1 kolor nadruku w kolorze firmowym Panton 2757U; wielkość jednorazowego zlecenia min. od 5 szt. do 30 szt., ogółem ok. 200 szt., klejone od góry.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 798100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp, spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności. 2) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 3) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 ustawy i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w VIII części SIWZ. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: Wykonawca spełnia lub nie spełnia poszczególne warunki.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu (jeżeli dotyczy): 1. Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 1 Formularz oferty.) 2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów składanych wraz z ofertą. Pełnomocnictwo powinno być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie lub przez osobę udzielającą pełnomocnictwa. W przypadku oferty składanej przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego dokument wymieniony w punkcie VII pkt 2 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Ponadto w przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia publicznego, do oferty musi być załączony dokument ustanawiający pełnomocnika Wykonawców występujących wspólnie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Przyjmuje się, że pełnomocnictwo do podpisania oferty obejmuje pełnomocnictwo do poświadczenia za zgodność z oryginałem wszystkich kopii. Jeżeli oferta Wykonawców, którzy złożyli ją wspólnie zostanie wybrana, przed podpisaniem umowy, Wykonawcy muszą przedstawić umowę regulującą ich odpowiedzialność i współpracę. Mają zastosowanie postanowienia dotyczące wykonawców mających siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. - w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawców, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane. UWAGA!! Dokumenty wymagane przez zamawiającego i dołączone do Formularza oferty - Załącznik Nr 2 do SIWZ mogą być: - przedstawione w formie oryginału, - kopii z napisem ZA ZGODNOŚĆ Z ORYGINAŁEM oraz podpisane przez uprawnione osoby (wymienione w KRS lub zaświadczeniu o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub posiadające pełnomocnictwo podpisane przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy). Za podpisanie uznaje się czytelny własnoręczny podpis lub podpis wraz z pieczątką pozwalającą na zidentyfikowanie podpisu.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.knf.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną