Przetargi.pl
Dostawy zamkniętego aspiracyjno - -próżniowego systemu pobierania krwi dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie

Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 05-800 Pruszków, ul. Warsztatowa 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7581192 w. 164 , fax. 022 7587813 w. 164
  • Data zamieszczenia: 2009-12-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Kolejowy im. dr med. Wł. Roeflera SP ZOZ
    ul. Warsztatowa 1 1
    05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
    tel. 022 7581192 w. 164, fax. 022 7587813 w. 164
    REGON: 01064867300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.biznes-polska.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawy zamkniętego aspiracyjno - -próżniowego systemu pobierania krwi dla Szpitala Kolejowego SP ZOZ w Pruszkowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    System bezpieczny, zapewniający sterylność pobrania. 1. Możliwość pobierania krwi metodą aspiracyjną w trudnych pobraniach. 2. Wymagany korek, zabezpieczający przed efektem aerozolowym. 3.Probówki wykonane z plastiku współpracujące w sposób bezawaryjny ze sprzętem laboratoryjnym 4. Termin ważności poszczególnych elementów min. 6 miesięcy. 5.Probówki wystandaryzowane , zapewniające pobieranie pożądanej objętości krwi i właściwe stężenie odczynnika 6.Metoda oznaczania OB liniowa 7.Możliwość zastosowania adapterów umożliwiających pobieranie krwi przez końcówki Luera oraz możliwość zastosowania adapterów membranowych umożliwiających podawanie leków wchodzące w skład systemu. Adaptery muszą być sterylne. 8. Odporność probówek na uszkodzenie w trakcie transportu i wirowania 9. Łatwość utylizacji. 10. Wszystkie probówki muszą być z polem do opisu Wspólny Słownik Zamówień 33.14.13-00-3 Nazwa przedmiotu zamówienia ilość szt.zamawiana w skali roku* probówka/strzykawka do analizy równowagi kwasowo-zasadowej z hepareyną litową balansowaną jonami Ca++ poj. 1ml-2,5 ml 2800 probówka/sytrzykawka do analizy OB. oraz rurka do odczytu ze skala (komplet) Metoda liniowa o poj. 1,8 ml -3,5 ml 8800 probówka/strzykawka do analizy koagulologicznej poj. 1,6 ml-3,5 ml 12100 probówka/strzykawka do analizy hematologicznej z K3 EDTA poj od 1,4ml-2,6 ml 16500 probówka/strzykawka do analizy biochemicznej z aktywatorem wykrzepiania i separatorem poj. 4,9ml-5,5 ml 33000 probówka/strzykawka do analizy biochemicznej z aktywatorem i separatorem wykrzepiania poj. 7,5 ml 8800 probówka/strzykawka z heparyną litową 4,4ml-5,5ml 330 adapter typu Luer do wejść centralnych sterylny 7700 igła nr 7 550 igła nr 8 8800 igła nr 9 24500 igła motylkowa nr 8 250 łącznik do strzykawek - adapter membranowy do podawania leku 700 probówka/strzykawka do małopłytkowości rzekomej z odczynnikiem innym niż cytrynien i heparyna od 2-3 mL 500 igły typu motylek do posiewów krwi 120 statyw do OB. (na 10 miejsc) 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331413003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział wszyscy Wykonawcy, którzy spełnią następujące warunki: 1. spełniają warunki określone w art.22. ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami). 2. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.Nr.19 poz.177 z późniejszymi zmianami). 3. posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako zrealizowanie w okresie ostatnich trzech lat (liczonych od daty wszczęcia postępowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum 2 dostaw odpowiadających przedmiotowi zamówienia; 4. spełniają warunki określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia / nie spełnia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: . W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. Formularz oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. 3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 24 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 5 4) Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w trybie art. 44 Prawa zamówień publicznych - załącznik nr 6 Do oferty należy dołączyć również wymagane dokumenty i próbki dotyczące przedmiotu zamówienia. 1. Świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania wymagane prawem, zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych: a) deklarację zgodności CE producenta (dotyczy wszystkich klas wyrobu medycznego) b) certyfikat jednostki notyfikującej (dotyczy klasy wyrobu medycznego: I sterylna, I z funkcją pomiarową, IIa, IIb, III ) c) wpis/zgłoszenie do Rejestru Wyrobów Medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za ich wprowadzenie do obrotu i używania ( nie dotyczy klasy wyrobu medycznego I i IIa pod warunkiem, że pierwsze jego wprowadzenie nastąpiło w innych niż Polska kraju Unii Europejskiej, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 roku o Wyrobach Medycznych - w takim przypadku należy złożyć stosowne wyjaśnienie. d) w przypadku produktów, które nie podlegają przepisom ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o Wyrobach Medycznych, Wykonawca zobowiązany jest dołączyć do oferty inne niż wyżej wymienione, odpowiednie dokumenty dopuszczające te produkty do obrotu i stosowania. 2. Próbki w ilości po 5 szt. każdej pozycji wyszczególnionej w tabeli asortymentowo - ilościowej stanowiącej załącznik nr 2 ( z wyłączeniem pozycji 16 tabeli asortymentowo - ilościowej). 3. Katalog odnośnie oferowanego systemu z pełnym jego opisem i zdjęciami. 4. Koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszym zamówieniem publicznym. 5. Dokumenty potwierdzające posiadanie pełnomocnictwa osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadającym swoim rodzajem i wartością dostawom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców , oraz dokumenty potwierdzające, że te dostawy zostały wykonane należycie - załącznik nr 7. C. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: Oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, które stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. D. Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy wraz z ofertą oprócz wyżej wymienionych: 1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę - załącznik nr 1 2) Tabela asortymentowo - ilościowa wypełniona i podpisana przez wykonawcę- załącznik nr 2 3) Projekt umowy parafowany na każdej zapisanej stronie - załącznik nr 3 4) Dokument wydany przez Centralny Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Opakowań potwierdzający bezpieczeństwo dla środowiska spalania produktów systemu zamkniętego. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: W przypadku podmiotu, który ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza obszarem Rzeczypospolitej Polskiej wymaga się dokumentów określonych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów , jakie może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. 2006, nr 87 poz. 605 z p.zm. ).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biznes-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach