Przetargi.pl
Usługi polegające na wykonaniu stałej konserwacji systemów przeciwpożarowych, oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w obiektach na terenie 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 22/WOG/Infrastr./14

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, ul. 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95 , fax. 94 3456244
  • Data zamieszczenia: 2014-05-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. 4 Marca
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 94 345 68 15; 94 345 61 95, fax. 94 3456244
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi polegające na wykonaniu stałej konserwacji systemów przeciwpożarowych, oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w obiektach na terenie 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie, znak sprawy 22/WOG/Infrastr./14
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są usługi polegające na wykonaniu stałej konserwacji systemów przeciwpożarowych, oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) w obiektach na terenie 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie w oparciu o wykaz urządzeń przeciwpożarowych oraz sygnalizacji alarmu pożaru Koszalin, Kołobrzeg, Darłowo, który stanowi załącznik nr 2, 3, 4 do SIWZ; zakres czynności przeglądów konserwacyjnych, oddymiania i sygnalizacji alarmu (SAP) który stanowi załączniki nr 5 do SIWZ oraz projekt umowy, który stanowi załącznik nr 12 do SIWZ. 2. Zakres robót remontowych obejmuje: 1) W ramach usługi systemów przeciwpożarowych, oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) należy przeprowadzić: a) dziewięć kwartalnych przeglądów konserwacyjnych w zakresie wyszczególnionym w załączniku nr 5 do SIWZ, b) trzy roczne przeglądy konserwacyjne w zakresie wyszczególnionym w załączniku nr 5 do SIWZ; c) niezbędne naprawy awaryjne urządzeń wchodzących w skład systemów przeciwpożarowych, oddymiania i sygnalizacji pożaru. 2) Stała konserwacja obejmuje prace polegające na utrzymaniu systemu przeciwpożarowego, oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru przy pomocy wszelkich dostępnych środków w należytym stanie technicznym co oznacza, że system w miarę eksploatacji swoimi parametrami nie może odbiegać od stanu w momencie przekazania obiektu do eksploatacji. 3) Przeglądy konserwacyjne będą przeprowadzane raz na kwartał (dwanaście razy w ciągu trwania umowy). Terminy przeglądów zawarte są w projekcie umowy załącznik nr 12 do SIWZ. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w następujących załącznikach stanowiących integralną część niniejszej SIWZ: 1) Załącznik nr 2 - Wykaz urządzeń przeciwpożarowych oraz sygnalizacji alarmu pożaru Koszalin. 2) Załącznik nr 3 - Wykaz urządzeń przeciwpożarowych oraz sygnalizacji alarmu pożaru Kołobrzeg 3) Załącznik nr 4 - Wykaz urządzeń przeciwpożarowych oraz sygnalizacji alarmu pożaru Darłowo. 4) Załącznik nr 5 - Zakres czynności przeglądów konserwacyjnych, oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru (SAP). 5) Załącznik nr 12 - Istotne postanowienia umowy/Projekt umowy. 4. Informacja o miejscu realizacji zamówienia: Systemy przeciwpożarowe, oddymiania i sygnalizacji alarmu pożaru (SAP) zlokalizowane są w rejonie działania 17 WOG w następujących kompleksach wojskowych: 1) Kompleks wojskowy w Koszalinie przy ul. 4 Marca. 2) Kompleks wojskowy w Koszalinie przy ul. Wojska Polskiego 66. 3) Kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Koszalińskiej 76. 4) Kompleks wojskowy w Gąskach/ M Pleśna. 5) Kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Wiosennej 4. 6) Kompleks wojskowy w Kołobrzegu przy ul. Jedności 9 - WKU. 7) Kompleks wojskowy w Darłowie przy ul. Zwycięstwa 2. 8) Kompleks wojskowy w Jarosławcu przy ul. Nadmorskiej. 5. Informacja o Podwykonawcy: 1) Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę części zamówienia podwykonawcom. 2) Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ część zamówienia, której wykonanie zamierz powierzyć podwykonawcy oraz podania przez Wykonawcę nazw (firm) Podwykonawców, na których zasoby Wykonawca powołuje się na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1. 3) Jeżeli zmiana albo rezygnacja z Podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b, w celu wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1, Wykonawca jest obowiązany wykazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia je w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. 4) Za usługi zrealizowane przez Podwykonawców Wykonawca będzie odpowiadał jak za własne. 5) Wykonawca, odpowiedzialny jest za działania lub zaniechania osób, z których pomocą zobowiązanie wykonuje, jak również osób, którym wykonanie zobowiązania powierza (art. 474 KC) jak za własne zachowanie. 6) Warunkiem zapłaty przez Zamawiającego części należnego wynagrodzenia za wykonaną usługę będzie przedstawienie przez Wykonawcę dowodów zapłaty wymagalnego wynagrodzenia Podwykonawcom i dalszym Podwykonawcom, biorących udział w realizacji przedmiotu zamówienia. 7) W przypadku braku oświadczenia Wykonawcy w powyższej kwestii Zamawiający uzna, że Wykonawca realizował będzie zamówienie bez udziału podwykonawców. 6. Na zamówienie zostanie podpisana umowa. Istotne postanowienia umowy - projekt umowy stanowi integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Cena 1 roboczogodziny napraw awaryjnych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.17wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach