Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych ogłasza przetarg
- Adres: 61-841 Poznań, Pl. Kolegiacki 17
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. (061) 878 52 65
- Data zamieszczenia: 2010-01-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta Poznania, Biuro Zamówień Publicznych
Pl. Kolegiacki 17 17
61-841 Poznań, woj. wielkopolskie
tel. (061) 878 52 65 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.city.poznan.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
usługi pogrzebowe - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usług pogrzebowych dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka pomocy Rodzinie w Poznaniu, w roku 2010 w maksymalnej ilości 110 pogrzebów. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 983700007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zmawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące: 1. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania. 2. posiadania wiedzy i doświadczenia 3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. sytuacji ekonomicznej i finansowej. Ocena spełnienia warunków dokonana będzie na podstawie złożonego oświadczenia i dokumentów wymienionych w Rozdziale VII. SIWZ poprzez sprawdzenia kompletności oraz poprawności złożonych dokumentów.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące oświadczenie i dokument: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenia w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy. Jeżeli zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z przedłożonych wypisów (odpisów), wymaga się złożenia dokumentu wskazującego osobę uprawnioną do reprezentowania składającego (składających) ofertę w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii. 2. Wypełnione i podpisane oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - Załącznik nr 2 do SIWZ oraz uzupełniająco, w przypadku polegania na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Ponadto, oprócz oświadczenia i dokumentu wymienionych powyżej składanych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu, dokumentami wymaganymi przez Zamawiającego są: 3. Odpowiednio wypełniona i podpisana oferta - zał. nr 1 do SIWZ; 4. Odpowiednio wypełniony i podpisany załącznik nr 1 do wzoru umowy; 5. Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców składających ofertę wspólną w postępowaniu albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w formie oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.city.poznan.pl.
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Rawiczu
Dodano: 2016-03-14 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Rawiczu
Dodano: 2016-01-18 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Wągrowcu
Dodano: 2015-12-16 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Grodzisku
Dodano: 2015-12-16 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Rawiczu.
Dodano: 2015-12-15 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Chodzieży
Dodano: 2015-12-04 - Usługi pogrzebowe
Dodano: 2015-12-02 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Gostyniu.
Dodano: 2015-11-26 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok na zlecenie Prokuratury Rejonowej w Chodzieży
Dodano: 2015-11-13 - Udostępnianie pomieszczeń w celu przechowania zwłok i przeprowadzania sekcji zwłok
Dodano: 2015-09-23