Przetargi.pl
Dostawa wyrobów medycznych, opatrunków, materiałów stomatologicznych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu

Areszt Śledczy w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 61-729 Poznań, ul. Młyńska 1
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8568250 , fax. 061 8568252
  • Data zamieszczenia: 2010-01-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Areszt Śledczy w Poznaniu
    ul. Młyńska 1 1
    61-729 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8568250, fax. 061 8568252
    REGON: 00059041500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka organizacyjna Skarbu Państwa nie posiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa wyrobów medycznych, opatrunków, materiałów stomatologicznych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Dostawa wyrobów medycznych, opatrunków, materiałów stomatologicznych, środków dezynfekcyjnych, materiałów jednorazowych do Aresztu Śledczego w Poznaniu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 331410000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 ust 1 PZP o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakłądają obowiązek ich posiadania, posiadania wiedzy i doświadczenia, dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, sytuacji ekonomicznej i finansowej. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia ,że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności, oraz nie podlega wykluczeniu na pods. art 24 ust pzpzamawiający żąda koncesji, zezwolenia lub licencji, jeżeli ustawy nakłądają taki obowiązek, aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przez upływem terminu składania ofert, oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, które stanowi dodatek nr 5 do SIWZ, Oświadczenia o niewykluczeniu z postępowania na podst. art 24 ustawy pzp zawartego w dodatku nr 6 do SIWZ. Zamawiający żąda dokumentów stwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Zamawiający żąda oświadczenia wykonawcy stwierdzającego, że jego firma nie jest w stanie likwidacji, bądź upadłości a środki finansowe zdeponowane na koncie (kontach) bankowych, którymi dysponuje nie podlegają egzekucji komorniczej lub innym tytułom wykonawczm, polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialnosci cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. Wykonawca skłąda wszystkie dokumenty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Wykonawca składa wszystkie dokumenty w języku polskim

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach