Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy ogłasza przetarg
- Adres: 03-719 Warszawa, ul. Jagiellońska 23
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 818 67 41 , fax. 022 818 67 41
- Data zamieszczenia: 2009-11-26
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarowania Nieruchomościami w Dzielnicy Praga Północ m. st. Warszawy
ul. Jagiellońska 23 23
03-719 Warszawa, woj. mazowieckie
tel. 022 818 67 41, fax. 022 818 67 41
REGON: 01151334300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgn-praga-pn.waw.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi pogotowia w zakresie usuwania awarii na instalacjach elektrycznych w komunalnych budynkach administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Oznaczenie sprawy: ZP/42/PN/2009 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje świadczenie usług w zakresie zabezpieczenia dopływu energii elektrycznej do lokali mieszkalnych i użytkowych, poprzez usuwanie awarii, zgłaszanych telefonicznie przez użytkowników lokali poza godzinami urzędowania ZGN, poza godzinami urzędowania ZGN w komunalnych budynkach administrowanych przez ZGN. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507100002
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium:ogółem ogółem 3 600,00 zł słownie: trzy tysiące sześćset złotych. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wpłacić na rachunek bankowy ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy w Banku Citibank Handlowy ul.Senatorska 16 numer: 67 103015080000000550872048.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego musi spełniać warunki udziału w postępowaniu wymagane art.22 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz.U. z 2006 r. Nr 164, poz. 1163 z późn. zm.) tj: 1) posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj: a) jest uprawniony do występowania w obrocie prawnym; 2) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej jedno zamówienie w zakresie usuwania awarii na instalacjach elektrycznych trwające nieprzerwanie przez okres 6 m-cy lub jedno zamówienie w zakresie remontu-wymiany instalacji elektrycznej w budynku wielorodzinnym zamieszkałym o wartości powyżej 15 000,00 zł każde; b) dysponuje do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia osobami przeszkolonymi pod względem przepisów BHP i p.poż. lub załączy pisemne zobowiązanie podmiotu, który udostępni osoby zdolne do wykonania zamówienia w tym: - do nadzoru nad robotami co najmniej jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych do 1 kV i zaświadczenie kwalifikacyjne typu D lub K-D wydane przez SEP oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Izby Inżynierów Budownictwa zwanej dalej w skrócie IIB, - do bezpośredniej realizacji przedmiotu zamówienia co najmniej 4 osobami, posiadającymi zaświadczenia kwalifikacyjne typu E (wydane przez SEP); 3) znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00zł oraz będzie posiadał nie niższe ubezpieczenie w okresie realizacji przedmiotu zamówienia. 4) nie podlegać wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z postanowień art.24 ust.1 i 2 pzp. 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego dokonana będzie na podstawie złożonych oświadczeń i dokumentów, na zasadzie spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik Nr 1; 2.aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert; 3.aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 4.aktualne zaświadczenie właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania ofert; 5.wykaz zamówień wykonanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie tj. co najmniej co najmniej jedno zamówienie w zakresie usuwania awarii na instalacjach elektrycznych, trwające nieprzerwanie przez okres 6 m-cy lub po jednym zamówieniu w zakresie remontu-wymiany instalacji elektrycznej w budynku wielorodzinnym zamieszkałym o wartości powyżej 15 000,00 zł każde, wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie - załącznik Nr 2; 6.wykaz osób wraz z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacyjno-inżynieryjnej w zakresie instalacji elektrycznych do 1 kV i zaświadczeniem kwalifikacyjnym typu D lub K-D wydanym przez SEP oraz aktualnym zaświadczeniem o przynależności do IIB osoby przewidzianej do nadzoru nad robotami i ich koordynacji oraz zaświadczeniami kwalifikacyjnymi typu E (wydanymi przez SEP) osób skierowanych do bezpośredniej realizacji - załącznik Nr 3; 7.aktualną polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę nie niższą niż 50 000,00 zł; 8.Uwaga: w przypadku gdy Wykonawca będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zobowiązany jest przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia; Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w ust. 1, składa odpowiednio dokument lub dokumenty zgodnie z postanowieniami § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz.U. z 2006.87.605 z zm.).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgn-praga-pn.waw.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Konserwacja, eksploatacja, montaż i naprawy instalacji i urządzeń branży elektrycznej w budynkach Instytutu Pomnik Centrum Zdrowia Dziecka
Dodano: 2016-04-28 - Remont i konserwacja 70 punktów alarmowych oraz demontaż 3 punktów alarmowych systemu ostrzegania i alarmowania mieszkańców m.st. Warszawy
Dodano: 2012-07-30 - Usługi pogotowia w zakresie usuwania awarii na instalacjach elektrycznych w 2012 r . Oznaczenie sprawy: DNZP/3411/73/11
Dodano: 2011-12-08 - Usługi pogotowia w zakresie usuwania awarii na instalacjach elektrycznych w budynkach wspólnot mieszkaniowych administrowanych przez ZGN w Dzielnicy Praga Północ m.st. Warszawy Oznaczenie sprawy: ZP/44/PN/2009
Dodano: 2009-11-27