Przetargi.pl
1. dostawa polielektrolitu w ilości około 2,5 tony na miejską oczyszczalnię ścieków loco oczyszczalnia ścieków w Przasnyszu 2. dostawa nadmanganianu potasu w ilości około 2,5 tony na Stację Uzdatniania Wody w Przasnyszu ul. Zawodzie 70 3. dostawa podchlorynu sodowego w ilości około 1,2 tony na Stację Uzdatniania Wody w Przasnyszu ul. Zawodzie 70.

Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu ogłasza przetarg

  • Adres: 06-300 Przasnysz, ul. Kacza 9
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7522844 , fax. 029 7522844
  • Data zamieszczenia: 2009-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zakład Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Przasnyszu
    ul. Kacza 9 9
    06-300 Przasnysz, woj. mazowieckie
    tel. 029 7522844, fax. 029 7522844
    REGON: 55120539100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka Prawa Handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    1. dostawa polielektrolitu w ilości około 2,5 tony na miejską oczyszczalnię ścieków loco oczyszczalnia ścieków w Przasnyszu 2. dostawa nadmanganianu potasu w ilości około 2,5 tony na Stację Uzdatniania Wody w Przasnyszu ul. Zawodzie 70 3. dostawa podchlorynu sodowego w ilości około 1,2 tony na Stację Uzdatniania Wody w Przasnyszu ul. Zawodzie 70.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie 1: Dostawa polieletrolitu w ilości 1,5 tony na miejską oczyszczalnię ścieków w Przasnyszu. Na miejskiej oczyszczalni ścieków w Przasnyszu zastosowano technologię przeróbki osadu polegającą na jej mechanicznym odwodnieniu na prasie taśmowej Monobelt współpracującej z stacją dozującą polielektrolit (1,5m3). Stacja dozująco-przygotowująca polielektrolit przystosowana jest do flokulantów proszkowych, które mieszane są z wodą i w postaci płynnej w odpowiedniej proporcji dodawane do osadu przed prasę. Ze względu na zastosowaną technologię oraz brak pomieszczeń magazynowych przewidujemy cząstkowe dostawy po max 250 kg. Termin dostawy w ciągu 5 dni roboczych, od zamówienia telefonicznego lub faxem. Przed przystąpieniem do przetargu każdy nowy dostawca winien dobrać polielektrolit laboratoryjnie u odbiorcy, określić dawkę oraz rodzaj zastosowanego flokulantu. Po dokonaniu wyboru oferty zgodnie z przeprowadzonymi zapisami SIWZ każdy nowy dostawca dostarczy w cenie ofertowej wskazany polimer w ilości 50 kg w celu sprawdzenia poprawności pracy na urządzeniu odwadniającym. Dopuszczane jest testowanie w obecności dostawcy polimera. Uzyskanie suchej masy placka poniżej 15 % dyskwalifikuje zaproponowany produkt. W takim przypadku zostanie zaproszony kolejny dostawca, który złożył dokumenty przetargowe o kolejnej najniższej cenie. W przypadku wystąpienia problemów z odwadnianiem osadu, które związane będą bezpośrednio z flokulacją osadu, dostawca flokulantu, bezpłatnie, w ramach dostaw, zobowiązany będzie niezwłocznie przystąpić do wyeliminowania występujących problemów (np.: dobór innego flokulantu, zmian dawki lub inne). Zadanie 2: Dostawa czystego nadmanganianu potasu w ilości około 2,5 tony na stację uzdatniania wody w Przasnyszu. Zawartość czystego KMnO4 nie może być niższa niż 96 % Nadmanganian potasu jest używany na stacji uzdatniania wody w procesie utleniania związków żelaza i manganu. Związek w postaci sypkiej używany jest do przygotowania roztworu o stężeniu wagowym 2%. Dostarczany nadmanganian potasu nie może zawierać bryłek, ponieważ będą one powodowały utrudnione przygotowywanie roztworu i w konsekwencji dochodzić będzie do zapychania pomp dozujących. Przewidujemy dostawy cząstkowe, po 100 - 200 kg jednorazowo, w hobokach po 50 kg. W cenie zamówienia dostawca winien uwzględnić koszty odbioru wykorzystanych opakowań. Odbiór pustych opakowań powinien odbywać się jednocześnie z dostawą. Dostawy nadmanganianu potasu powinny odbywać się nie później niż w terminie 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznie lub faksem. Na dostarczany nadmanganian potasu dostawca winien przedstawić atest higieniczny dopuszczający stosowanie związku w procesach uzdatniania wody do picia oraz kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej. Każda partia powinna posiadać zaświadczenie o wynikach badań zawartości poszczególnych składników. Zadanie 3: Dostawa podchlorynu sodu w ilości około 1,2 tony na stację uzdatniania wody w Przasnyszu. Zawartość wolnego chloru nie może być niższa niż 14,5 %. Podchloryn sodu stosowany jest na stacji uzdatniania wody w procesie dezynfekcji wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi. Przewidujemy dostawy comiesięczne, po około 180 kg jednorazowo, w opakowaniach 30 kg. W cenie zamówienia dostawca winien uwzględnić koszty odbioru wykorzystanych opakowań. Odbiór pustych opakowań powinien odbywać się jednocześnie z dostawą. Dostawy podchlorynu sodu powinny odbywać się nie później niż w terminie 3 dni od daty zgłoszenia telefonicznie lub faksem. Do każdej partii podchlorynu sodu dostawca winien przedstawić atest higieniczny dopuszczający stosowanie związku w procesach dezynfekcji wody do picia, kartę charakterystyki substancji niebezpiecznej oraz zaświadczenie o wynikach badań zawartości poszczególnych składników. Wskazane ww. zamawiane Ilości są ilościami wynikającą z ilości zużytej w 2008 roku i mogą się zmienić poprzez zmniejszenie bądź zwiększenie w zależności od faktycznego zapotrzebowania z roku 2009.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 241642003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1. Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek poosiadania takich uprawnień; 1.2. Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3. Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, nieważnej na podstawie odrębnych przepisów,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: 1.1. formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1. 1.2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert 1.3. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 prawa zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 2 B. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: 1. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa wyżej składa dokument lub dokumenty, wystawione zgodnie z prawem kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. C oraz informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym art. 24 ust. 1 pkt 4-8 prawa zamówień publicznych, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. C. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w cz. A pkt. 1.2 i 1.3, dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę / osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: mzgkimprzasnysz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach