Przetargi.pl
Usługi pogotowia awaryjnego w zasobach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dabrowie Górniczej.

Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych ogłasza przetarg

  • Adres: 41-303 Dąbrowa Górnicza, ul. Tysiąclecia 20
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2608652, 2608619 , fax. 032 2642767
  • Data zamieszczenia: 2009-11-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Zarząd Budynków Mieszkalnych
    ul. Tysiąclecia 20 20
    41-303 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 032 2608652, 2608619, fax. 032 2642767
    REGON: 27151887600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mzbm.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Zakład Budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pogotowia awaryjnego w zasobach gminnych zarządzanych przez MZBM w Dabrowie Górniczej.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres zamówienia obejmuje reagowanie na sytuacje awaryjne , doraźne zapewnienie prawidłowości działania sieci i instalacji ( zabezpieczenie) w celu niedopuszczenia do powstania szkód i zagrożeń w szczególności: a) przyjmowanie zgłoszeń awaryjnych na telefony dyspozycyjne (minimum 2 telefony, stacjonarny i komórkowy, których numery będą na bieżąco uaktualniane przez Wykonawcę na klatkach schodowych) oraz zabezpieczenie awarii zgłoszonych podczas dyżurów, b) obsługa pogotowia awaryjnego obejmuje sieci i instalacje c.o., wod-kan, gazowe, elektryczne znajdujące się w budynkach i obiektach zarządzanych przez MZBM (bez urządzeń odbiorczych oraz osprzętu). Reakcja na zgłoszoną sytuację awaryjną winna być niezwłoczna, nie dłuższa niż 4 godz. 2. Zakres czynności na wymienionych sieciach i instalacjach obejmuje w szczególności: a) usuwanie niedrożności pionów zbiorczych kanalizacyjnych (bez przewodów odpływowych od urządzeń sanitarnych), usuwanie niedrożności poziomów kanalizacyjnych wewnętrznych i na zewnątrz budynków ( na sieciach MZBM), b) zabezpieczanie nieszczelności i wycieków pionów zbiorczych kanalizacyjnych, c) zabezpieczanie nieszczelności i wycieków na pionach i poziomach wodnych wewnętrznych (bez napraw urządzeń odbiorczych), d) zabezpieczanie nieszczelności i wypływu gazu na pionach i poziomach wewnętrznej instalacji gazowej (do zaworu głównego) oraz instalacji wewnątrz mieszkaniowej (bez urządzeń odbiorczych i osprzętu), e) wykonywanie na wezwanie sprawdzeń szczelności instalacji gazowych, f) zabezpieczanie nieszczelności na sieciach i instalacjach wewnętrznych c.o. wraz z grzejnikami, g) wykonanie czynności zabezpieczających na wewnętrznych liniach elektrycznych powodujących przerwy w dostawie energii do ZK oraz na wewnętrznych instalacjach mieszkaniowych (bez urządzeń odbiorczych i osprzętu), h) udział w usuwaniu skutków zdarzeń i wypadków losowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 507000002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy: 1.posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2..posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wy­konania zamówienia; 3.znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za­pewniającej wykonanie zamówienia; 4.nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 5 w okresie ostatnich trzech lat ( licząc od daty składania ofert), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie zrealizowali należycie co najmniej 1 usługę o wartości min.50000,00 PLN , która odpowiada swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia . Przez usługę odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć - świadczenie usług pogotowia awaryjnego na budynkach. Zakres prac potwierdzających wykonanie usług odpowiadających swoim rodzajem przedmiotowi niniejszego zamówienia musi wynikać z załącznika nr 7 i dokumentu potwierdzającego należyte wykonanie robót (np. Referencje). 6.Dysponują samochodem specjalistycznym typu WUKO ( w przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia , warunek musi spełniać co najmniej jeden podmiot) 7. Dokumenty stwierdzające ,że osoby , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - rozdz.IV pkt 4 siwz 8.posiadają aktualną polisę odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną 200.000,00 PLN. Uwaga: Stwierdzenie spełniania warunków - udziału w postępowaniu ( formalnych) i zdolności do wykonania zamówienia ( merytorycznych) - wymaganych od Wykonawców będzie dokonane w oparciu o złożone wraz z oferta :oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego oraz potwierdzające ( spełnienie tych warunków ) dokumenty - według formuły; spełnia-nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków o których mowa w rozdziale III SIWZ, do oferty wykonawca załączy następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej , wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Upoważnienie do podpisywania ofert i występowania w przetargu w imieniu wykonawcy musi być dołączone do oferty lub musi bezpośrednio wynikać z przedstawionych dokumentów. Gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być dołączone pełnomocnictwo posiadające szczegółowy zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej notarialnie. 2.Oświadczenie , że wykonawca spełnia wymagania określone w art.22 ust.1 Ustawy i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Ustawy wzór oświadczenia - załącznik nr 3 . 3.Wykaz posiadanego sprzętu w rozbiciu na poszczególne branże stanowiące wyposażenie zespołów awaryjnych z uwzględnieniem wymogu rozdz. III pkt 6 - załącznik nr 5 4. zaświadczenia kwalifikujące uprawniających do eksploatacji sieci i instalacji gazowych , elektrycznych i c.o. Należy przedstawić: - zaświadczenia kwalifikacyjne serii E, uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji elektrycznych o napięciu do 1 kV(co najmniej 2 osoby), - zaświadczenia kwalifikacyjne serii E , uprawniające do eksploatacji urządzeń i instalacji gazowych o ciśnieniu do 5kPa(co najmniej 2 osoby), -zaświadczenia kwalifikacyjne serii E uprawniające do eksploatacji sieci i instalacji cieplnych wraz z urządzeniami pomocniczymi (o temp. wody do 150° (co najmniej 2 osoby), 5.Wykaz (z uwzględnieniem rozdz.III pkt 5) sporządzony wg załącznika nr 7 wykonanej usługi w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie odpowiadającej swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego , że usługa została wykonana należycie. Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom, stanowiącym przedmiot zamówienia należy rozumieć świadczenie usług pogotowia awaryjnego na budynkach. Dokument potwierdzający należyte wykonanie usług,o którym mowa w rozdz.III pkt.5 ( np. Referencje) 6. Zaświadczenie z właściwego organu podatkowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie, rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 7. Zaświadczenie z właściwego oddziału ZUS potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne z wyjątkiem przypadków, gdy uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez podmioty występujące wspólnie, właściwe dokumenty muszą być złożone przez każdy podmiot. 8. polisa odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej z minimalną sumą gwarancyjną 200.000,00 PLN. Uwagi : a). W przypadku składania oferty przez wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia,(art.23 ust.1 uPzp) dokumenty o których mowa w rodz. IV pkt 1,2,6,7 SIWZ, zostaną złożone oddzielnie przez każdy podmiot,natomiast dokument , o którym mowa w rozdz.IV pkt 3,4,5,8 wykonawcy składają wspólnie. b) Złożenie przez wykonawcę nieprawdziwych informacji mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie go z postępowania. c) Nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca nie później niż w terminie składania ofert, zastrzegł , że nie mogą być one udostępnione. Wykonawca nie może zastrzec informacji o których mowa w art.86 ust.4 uPzp. d) Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w rozdz. IV SIWZ składa dokumenty odpowiednio: dla pkt 1 rozdz. IV siwz - dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, (dokument lub dokumenty wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert), e) jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa powyżej (lit d) , zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. W zakresie dat wystawienia dokumentów stosuje się odpowiednio okres wymieniony powyżej (lit.d).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mzbm.com.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach