Przetargi.pl
USŁUGI POCZTOWE ZWIĄZANE Z WYSYŁKĄ KORESPONDENCJI W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM

Powiat Tomaszowski ogłasza przetarg

  • Adres: 97-200 Tomaszów Mazowiecki, ul. Św. Antoniego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 242 127 , fax. 44 725 28 01
  • Data zamieszczenia: 2019-12-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tomaszowski
    ul. Św. Antoniego 41
    97-200 Tomaszów Mazowiecki, woj. łódzkie
    tel. 447 242 127, fax. 44 725 28 01
    REGON: 59064845100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-tomaszowski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    USŁUGI POCZTOWE ZWIĄZANE Z WYSYŁKĄ KORESPONDENCJI W OKRESIE OD DNIA ZAWARCIA UMOWY DO 31 GRUDNIA 2020 ROKU NA POTRZEBY STAROSTWA POWIATOWEGO W TOMASZOWIE MAZOWIECKIM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym w zakresie przyjmowania, przemieszczenia i doręczania przesyłek listowych oraz paczek pocztowych i zwrotów niedoręczonych w okresie od dnia zawarcia umowy do 31 grudnia 2020 roku dla Starostwa Powiatowego w Tomaszowie Mazowieckim przy ul. Św. Antoniego 41. 3. W zależności od potrzeb tutejszego Urzędu Zamawiający zastrzega sobie prawo do nadania w okresie obowiązywania umowy przesyłek pocztowych i paczek innych niż wymienione w pkt 2. Usługi te będą świadczone prze Wykonawcę według obowiązującego cennika Wykonawcy w dniu nadania przesyłek i paczek. 4. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował co najmniej jednym punktem nadawczym w miejscowości, w której znajduje się siedziba główna Zamawiającego oraz punktami odbioru niedoręczonych pod adres przesyłek (awizowanych). 5. W przypadku, gdy punkt wysyłki korespondencji będzie oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości powyżej 1 km, upoważniony przedstawiciel Wykonawcy zobowiązany jest do odbioru z kancelarii Starostwa Powiatowego, mieszczącej się w siedzibie Zamawiającego w Tomaszowie Mazowieckim przy ulicy Św. Antoniego 41, przesyłek oraz paczek przygotowanych do wysłania raz dziennie, w dni robocze, w godzinach między 14.30 a 15.00. 6. W przypadku gdy punkt wysyłki korespondencji będzie znajdował się w odległości poniżej 1 km od siedziby tut. Urzędu , Zamawiający zobowiązany jest do dostarczenia przesyłek oraz paczek pocztowych do punktu nadawczego Wykonawcy. 7. W przypadku gdy punkt odbioru korespondencji będzie oddalony od siedziby Zamawiającego w odległości powyżej 1 km, Wykonawca zobowiązany jest do dostarczenia do kancelarii tut. Urzędu przesyłek pocztowych raz dziennie, w dni robocze, w godzinach między 10.00 a 11.00. 8. W przypadku gdy punkt odbioru korespondencji będzie znajdował się w odległości poniżej 1 km, upoważniony przedstawiciel Zamawiającego zobowiązany jest do odbioru przesyłek i zwrotów w siedzibie Wykonawcy. 9. Nadawanie przesyłek objętych przedmiotem zamówienia, następować będzie w tym samym dniu, w którym nastąpił odbiór przesyłek przez Wykonawcę. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość przesunięcia nadania przesyłek na dzień następny w przypadku uzasadnionych zastrzeżeń dotyczących odebranych przesyłek ( nieprawidłowe opakowania, brak pełnego adresu, niezgodność wpisów do dokumentów nadawczych z opisami na przesyłkach i braku możliwości ich wyjaśnienia z przedstawicielem Zamawiającego). 11. W każdym przypadku nieobecności adresata , przedstawiciel Wykonawcy pozostawi adresatowi zawiadomienie o próbie dostarczania przesyłki ( pierwsze awizo) zawierające wskazane miejsce i czas odbioru przesyłki przez adresata. Termin odbioru przesyłki przez adresata po pierwszym awizo ustala się na 7 dni ,licząc od dnia pozostawienia pierwszego zawiadomienia , a po upływie tego terminu w przypadku niepodjęcia przesyłki przez adresata wymagane jest wystawienie powtórnego zawiadomienia ( powtórne awizo) o możliwości odbioru przesyłki w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od dnia pierwszego zawiadomienia. Po upływie czternastodniowego terminu nieodebrania przez adresata, przesyłka podlega zwrotowi z podaniem przyczyny nieodebrania. 12. Od Wykonawcy Zamawiający wymaga zapewnienie bezpłatnych formularzy potwierdzeń odbioru, z wyłączeniem formularzy zgodnie z Kodeksem postępowania administracyjnego. 13. Zamawiający jest odpowiedzialny za nadawanie przesyłek listownych i paczek w stanie umożliwiającym Wykonawcy doręczenie bez ubytku i uszkodzenia do miejsca zgodnie z adresem przeznaczenia. Opakowanie przesyłek listowych stanowi odpowiednio zabezpieczona przez Zamawiającego zaklejona koperta. 14. Zamawiający zobowiązuje się do nadania przesyłek w stanie uporządkowanym, przez co należy rozumieć: a) dla przesyłek rejestrowanych – wpisanie każdej przesyłki do rejestru – książek nadawczych sporządzonych w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia będzie stanowić dla Zamawiającego potwierdzenie nadania przesyłki. b) dla przesyłek nierejestrowanych – nadawanie według zestawienia ilościowego przesyłek sporządzone w dwóch egzemplarzach, z których oryginał będzie przeznaczony dla placówki nadawczej Wykonawcy w celach rozliczeniowych, a kopia stanowić będzie dla Zamawiającego potwierdzenia nadania danej partii przesyłek. 15. Zamawiający zobowiązuje się do umieszczenia na każdej nadawanej przesyłce listowej lub paczce w sposób trwały i czytelny nazwy odbiorcy wraz z jego adresem, rodzaju przesyłki (zwykła, polecona priorytet, ze zwrotnym poświadczeniem odbioru – ZPO ) oraz pełnej nazwy i adresu zwrotnego nadawcy. 16. Zamawiający będzie umieszczał oznaczenie potwierdzające wniesienie opłaty za usługę w postaci napisu , nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. Odbiór przesyłek przyjętych do wyekspediowania będzie każdorazowo dokumentowany przez Wykonawcę w prowadzonych rejestrach pieczęcią, podpisem i datą. 17. Odbiór przesyłek do wyekspediowania będzie każdorazowo potwierdzany przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy poprzez umieszczenie pieczęci , podpisu i daty w pocztowej książce nadawczej – dla przesyłek rejestrowanych oraz na zestawieniu ilościowym przesyłek – dla przesyłek zwykłych. 18. Wykonawca odpowiada za niewykonanie lub za nienależyte zrealizowanie usług pocztowych , chyba że spowodowane jest ono działaniem siły wyższej. 19. Usługę pocztową w zakresie przesyłki rejestrowanej uważa się za niewykonaną , jeżeli doręczenie przesyłki rejestrowanej lub zawiadomienie o próbie jej doręczenia nie nastąpiło w terminie 14 dni od dnia nadania. 20. Reklamacje z tytułu niewykonania usługi Zamawiający może zgłosić do Wykonawcy po upływie 14 dni od nadania przesyłki rejestrowanej, nie później jednak niż 12 miesięcy od jej nadania. Termin udzielenia odpowiedzi na reklamację, nie może przekroczyć – 30 dni dla przesyłek krajowych oraz 90 dni dla przesyłek zagranicznych – od dnia otrzymania reklamacji. 21. Zamawiający dopuszcza zmianę ilości przesyłek, jak i ich rodzaje. Ilość poszczególnych rodzajów przesyłek może ulec zmianie w zależności od potrzeb Zamawiającego z zastrzeżeniem, że wartość tych przesyłek nie przekroczy wartości przedmiotu zamówienia. 22. Zamawiający za okres rozliczeniowy do fakturowania uznaje miesiąc kalendarzowy. 23. Zamawiający zastrzega sobie prawo do niezrealizowania ilości przesyłek podanych w pkt 2 i z tego tytułu Wykonawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64110000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: - Warunek ten zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada uprawnienia do wykonywania działalności pocztowej na podstawie wpisu do rejestru operatorów pocztowych zgodnie z art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2018 r. poz. 2188)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach