Przetargi.pl
Usługi pocztowe w 2016 roku

Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 93-129 Łódź, ul. Lubelska 9/11
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 42 684 52 19 , fax. 42 684 52 19
  • Data zamieszczenia: 2015-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Administracja Zasobów Komunalnych Łódź-Górna
    ul. Lubelska 9/11 9/11
    93-129 Łódź, woj. łódzkie
    tel. 42 684 52 19, fax. 42 684 52 19
    REGON: 10161063100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gorna.azk.lodz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pocztowe w 2016 roku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym. Zakres usług obejmuje: 1) przyjmowanie, przemieszczanie i doręczanie przesyłek pocztowych w obrocie krajowym oraz ewentualny ich zwrot do nadawcy (po wyczerpaniu możliwości ich doręczenia lub wydania odbiorcy), w rozumieniu ustawy z dnia 23 listopada 2012 r. Prawo pocztowe (Dz. U. z 2012 r. , poz. 1529 z późn. zm.). 2) odbiór przesyłek pocztowych ze wskazanych miejsc przez Zamawiającego i dostarczenie ich do placówek Wykonawcy. Przedmiot zamówienia obejmuje usługi pocztowe w obrocie krajowym o różnym gabarycie oraz wadze do 50 g i powyżej 50 g określone niżej: a) przesyłki listowe zwykłe - nierejestrowane, b) przesyłki listowe polecone - rejestrowane, c) przesyłki listowe polecone za potwierdzeniem odbioru - rejestrowane, W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do: a) nadawania przesyłek listowych w dniu ich odbioru od Zamawiającego z jego siedzib, b) doręczania przesyłek listowych z zachowaniem wskaźników terminowości doręczeń przesyłek w obrocie krajowym wskazanym w Rozporządzeniu Ministra Administracji i Cyfryzacji z dnia 29 kwietnia 2013 r. w sprawie warunków wykonywania usług powszechnych przez operatora wyznaczonego (Dz. U. z 2013 r. poz. 545), c) dostarczania przesyłek listowych do każdego miejsca na obszarze całego kraju, d) dla przesyłek listowych za zwrotnym potwierdzeniem odbioru, doręczania niezwłocznie do siedziby Zamawiającego pokwitowanego przez adresata potwierdzenia doręczenia przesyłki, (w przypadku nieobecności adresata, Wykonawca pozostawi zawiadomienie (awizo pierwsze) ze wskazaniem gdzie i kiedy adresat może odebrać przesyłkę. Termin do odbioru przesyłki przez adresata wynosi 14 dni liczonych od następnego dnia po dniu pozostawienia pierwszego awizo - w tym terminie przesyłka jest awizowana powtórnie. Po upływie terminu odbioru, przesyłka zwracana jest Zamawiającemu wraz z podaniem przyczyny nie odebrania przez adresata - zgodnie z art. 150 Ordynacji podatkowej, bądź art. 44 Kodeksu postępowania administracyjnego), e) oznaczania wszystkich przesyłek listowych rejestrowanych, f) posiadania min. 3 placówek nadawczych, a także punktów odbioru awizowanych przesyłek w miejscowości oraz dzielnicy, w której mieści się siedziba Zamawiającego, g) ponoszenia pełnej odpowiedzialności za szkody powstałe w wyniku prowadzonych usług. Zamawiający w przedmiocie zamówienia zobowiązuje się do: a) prawidłowego adresowania przesyłek listowych w sposób czytelny i zgodny z normami, b) stosowania i używania kopert listowych - zgodnie z normami: (PN-T- 85004, PN-T 85003, PN-IS0269) - waga przesyłek określona będzie w stanie zamkniętym, (Zamawiający nie dopuszcza stosowania przez Wykonawcę własnych opakowań na przesyłki jak również doczepiania lub przyklejania przez Wykonawcę różnych przedmiotów lub znaków do przesyłki listowej w celu zwiększenia jej masy wagowej), c) sporządzania zestawień ilościowo - wartościowych (w dwóch egz., po jednym dla każdej strony) nadanych przesyłek nierejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych - wzór zestawienia winien być uzgodniony z Wykonawcą, d) sporządzania zestawień ilościowo - wartościowych (w dwóch egz., po jednym dla każdej strony) nadanych przesyłek rejestrowanych z uwzględnieniem kategorii i podziałów wagowych - wzór zestawienia winien być uzgodniony z Wykonawcą, e) uiszczania należnych opłat pocztowych od przesyłek listowych w formie opłaty z dołu, f) umieszczania na stronie adresowej przesyłek stosownego oznaczenia potwierdzającego wniesienie opłaty w postaci: napisu/nadruku lub odcisku pieczęci o treści ustalonej z Wykonawcą. Zasady rozliczania i regulowania należności za wykonane usługi: a) za okres rozliczeniowy przyjmuje się miesiąc kalendarzowy, b) podstawą rozliczeń finansowych jest suma opłat za rzeczywiście nadane i zwrócone przesyłki, stwierdzona na podstawie dokumentów nadawczych i oddawczych - zgodnie z oferowanym cennikiem usług pocztowych, c) należności wynikające z wystawionych przez Wykonawcę faktur VAT wg stawki obowiązującej na dzień wystawienia faktury VAT, Zamawiający regulować będzie na konto wskazane na fakturze w terminie 30 dni od daty jej przyjęcia przez Zamawiającego, (na przelewie Zamawiający zobowiązany jest do określenia tytułu wpłat); d) w przypadku nieterminowej zapłaty, Zamawiający zobowiązuję się do zapłaty Wykonawcy ustawowych odsetek. Zamawiający nie przewiduje nadawania przesyłek, powodujących konieczność spowodowania skutków prawnych z chwilą ich nadania. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z szacunkową ilością przesyłek zawarty jest w Formularzu cenowym stanowiącym załącznik nr 1a do SIWZ oraz wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 641100000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Możliwość elektronicznego monitorowania przesyłek rejestrowanych krajowych
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gorna.azk.lodz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach