Przetargi.pl
Usługi pełnienia nadzoru inwestroskiego przy inwestycjach realizowanych na terenie Gminy Postomino

Gmina Postomino ogłasza przetarg

  • Adres: 76113 Postomino, Postomino
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-59 810 85 93, , fax. 0-59 810 85 84
  • Data zamieszczenia: 2017-08-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Postomino
    Postomino 30
    76113 Postomino, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-59 810 85 93, , fax. 0-59 810 85 84
    REGON: 77097989000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.postomino.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi pełnienia nadzoru inwestroskiego przy inwestycjach realizowanych na terenie Gminy Postomino
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1. Przedmiotem zamówienia są usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji trzech inwestycji. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części: 3.1.1. CZĘŚĆ I – Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi do gruntów rolnych w m. Łężek o dł. 0,914 km”, 3.1.2. CZĘŚĆ II - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bylica”, 3.1.3. CZĘŚĆ III – Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Górsko”. Zamówienie realizowane jest w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 – 2020. 3.2. Zakres robót budowlanych objętych nadzorem inwestorskim: 3.2.1. CZĘŚĆ I – Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi do gruntów rolnych w m. Łężek o dł. 0,914 km”. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami w granicach pasa drogowego w m. Łężek na odcinku A-B, C-D i E-F. Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej. Wartość umowy podpisanej z Wykonawcą robót budowlanych wynosi: 965.140,27 zł, słownie: dziewięćset sześćdziesiąt pięć tysięcy sto czterdzieści złotych 27/100, w tym: podatek VAT 23%. Termin realizacji robót budowalnych: od dnia podpisania umowy do 20 listopada 2017 r. Umowa z Wykonawcą robót budowlanych podpisana została 19 lipca 2017 r. 3.2.2. CZĘŚĆ II - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Bylica”. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi gminnej wraz ze zjazdami w granicach pasa drogowego w miejscowości Bylica. Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej. Przewidywana wartość inwestycji wynosi: 671.722,96 zł, słownie: sześćset siedemdziesiąt jeden tysięcy (wg złożonej oferty). Termin realizacji robót budowalnych: od dnia podpisania umowy do 15 listopada 2017 r. Trwa procedura przetargowa wyboru wykonawcy robót budowlanych. 3.2.3. CZĘŚĆ III - Usługi pełnienia nadzoru inwestorskiego przy realizacji zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej dla miejscowości Górsko”. Zadanie inwestycyjne polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej w systemie grawitacyjno – tłocznym, łączącej teren o zabudowie mieszkaniowej w miejscowościach Górsko z istniejącą siecią kanalizacyjną na terenie oczyszczalni ścieków w obrębie Królewice na terenie zamkniętym – Poligonie. Zakres robót został określony w dokumentacji projektowej. Termin realizacji robót budowlanych: od dnia podpisania umowy do 28 września 2018 r. Trwa procedura przetargowa wyboru wykonawcy robót budowlanych. 3.3. DOTYCZY WSZYSTKICH CZĘŚCI ZAMÓWIENIA 3.3.1. Inwestycje zostały opisane w dokumentacji technicznej udostępnionej na stronie internetowej www.postomino.bip.net.pl. 3.3.2. Wykonawca usług nadzoru inwestorskiego w ramach przedmiotu zamówienia zobowiązany jest w szczególności do: 1) Co najmniej 1 raz na 2 tygodnie stawienia się osobiście w Urzędzie Gminy Postomino wraz z informacją o stanie zaawansowania robót inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia, przyczynach ewentualnych opóźnień w wykonywaniu robót i stosunku Wykonawcy do realizacji przedmiotowego zamówienia, 2) Co najmniej 1 raz w tygodniu wizytowania, nadzorowania budowy inwestycji opisanej w Opisie przedmiotu zamówienia i złożenia w tym zakresie informacji o postępie, jakości i stanie zaawansowania wykonywanych robót, 3) Nadzoru technicznego nad realizacją robót we wszystkich branżach pod względem ich zgodności z dokumentacją techniczną, podpisaną umową oraz przepisami prawa budowlanego i sztuką budowlaną, 4) Sprawdzania jakości wykonanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobiegania zastosowania wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie, 5) Dokonywania przy udziale zamawiającego odbiorów częściowych oraz odbioru końcowego zadania oraz przekazania zadania wraz z wymaganą dokumentacją powykonawczą, 6) Sprawdzenia i odbioru robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenia w próbach i odbiorach technicznych, 7) Udziału w przeglądach gwarancyjnych wykonywanej inwestycji oraz nadzoru nad usuwaniem ewentualnych usterek bez dodatkowej zapłaty za te czynności, 8) Potwierdzania faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, 9) Sprawdzania i rozliczania faktycznie wykonanych robót zgodnie z umową zawartą z wykonawcą wraz z potwierdzaniem kwot do zapłaty (sprawdzanie faktur przedłożonych przez wykonawcę robót), 10) Uzgodnienia z Zamawiającym oraz uzyskania zgody na ewentualne zmiany w trakcie realizacji zleconego zadania, 11) Udzielania ustnych i pisemnych informacji o realizacji zadania na żądanie Zamawiającego, 12) Stałej konsultacji i doradztwa fachowego na rzecz zamawiającego, opiniowania ewentualnych zmian w dokumentacji oraz organizowania i uczestniczenia w naradach technicznych dotyczących realizacji zadania, 13) Dokonania innych niezbędnych czynności dla Zamawiającego na etapie realizacji inwestycji. 3.3.3. Inspektorzy nadzoru inwestorskiego będą działać w granicach umocowania określonego przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (t. j. Dz. U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.). 3.3.4. Kod CPV Wspólnego Słownika Zamówień: 71520000- 9 Usługi nadzoru inwestorskiego. 3.3.5. Zamawiający nie określa obowiązku zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na umowę o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia. Przedmiot zamówienia obejmuje jedynie czynności wykonywane przez inspektorów nadzoru, tj. osoby pełniące samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 290 z późn. zm.), które nie polegają na wykonywaniu pracy w rozumieniu Kodeksu Pracy (opinia UZP).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71520000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5.1. Dokumenty oraz załączniki do SIWZ składane przez wszystkich Wykonawców w terminie składania ofert: 1) Formularz oferty – załącznik nr 1 do SIWZ, 2) Oświadczenie dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ, 3) Oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ, 4) Pełnomocnictwo - jeżeli dotyczy, 5) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia – jeżeli dotyczy, 6) Oryginał zobowiązania, o którym mowa w pkt 8.2. – jeżeli dotyczy. 5.2. Załącznik do SIWZ składany w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert: Oryginał oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej (załącznik nr 4 do SIWZ)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach