Przetargi.pl
Usługi oznakowania pionowego - Ustka 2017 rok

Gmina Miasto Ustka ogłasza przetarg

  • Adres: 76270 Ustka, ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 154 300 , fax. 598 152 900
  • Data zamieszczenia: 2017-01-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Ustka
    ul. ks. kard. Stefana Wyszyńskiego 3
    76270 Ustka, woj. pomorskie
    tel. 598 154 300, fax. 598 152 900
    REGON: 52387300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi oznakowania pionowego - Ustka 2017 rok
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie kompleksowej usługi oznakowania pionowego, obejmującej konserwację, utrzymanie oraz wymianę i montaż nowego oznakowania pionowego na terenie miasta Ustka w 2017 roku. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1. konserwację i utrzymanie istniejącego oznakowania, polegające na: a) czyszczeniu tarcz znaków drogowych, b) prostowaniu słupka, pomalowaniu i ponownym jego wkopaniu, c) przekręceniu obróconej tarczy, d) montażu nowych uchwytów do istniejącej tarczy, e) demontażu kompletnych znaków drogowych, f) przestawieniu kompletnych znaków drogowych oraz tabliczek informacyjnych, g) prostowaniu barier, h) przestawieniu słupka przystankowego w nowe miejsce, i) uzupełnieniu i ponownym zawieszeniu łańcucha do bariery, j) bieżącej kontroli stanu technicznego znaków; 2.2. wymianę i montaż nowego oznakowania pionowego w szacunkowej ilości określonej w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, polegające na: a) wymianie elementów oznakowania, które uległy zniszczeniu poprzez uszkodzenia mechaniczne, b) montażu nowych elementów oznakowania w związku ze zmianą organizacji ruchu, c) wykonaniu zamiennej i tymczasowej organizacji ruchu w okresie „Wszystkich Świętych” itp; 2.3. konserwację i naprawy sygnalizacji świetlnej przy ulicy Zubrzyckiego, polegającej na: a) regulacji działania sygnalizacji świetlnej, b) drobnych naprawach i wymianach elementów zgodnie z wymogami instrukcji obsługi technicznej i eksploatacji, c) co najmniej trzykrotnej kontroli działania sygnalizacji w tygodniu, d) usuwaniu nieprzewidzianych awarii sygnalizacji - usuniecie awarii nie może trwać dłużej niż 4 godziny od momentu zgłoszenia przez Zamawiającego bądź przez Straż Miejską w Ustce (termin usunięcia awarii stanowi kryterium oceny ofert); 2.4. wykonanie usług zleconych związanych z przedmiotem zamówienia, w orientacyjnej ilości roboczogodzin określonej w Formularzu cenowym, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. 3.Tarcze znaków drogowych odblaskowe muszą odpowiadać wymaganiom określonym w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. z 2003 r. Nr 220, poz. 2181 z późn. zm.). 4. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na montaż nowego oznakowania pionowego wynosi 24 miesiące. 35. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących usługi konserwacji i utrzymanie istniejącego oznakowania oraz wymiany i montażu nowego oznakowania pionowego, o ile mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4 do SIWZ – Wzorze umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 50230000-6

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach