Przetargi.pl
Usługi opracowania instrukcji organizacji i kontroli ruchu pieszego i kołowego na drogach wewnątrzzakładowych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym koncepcji oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnątrzzakładowych w żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu oraz w żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-95/WZŻ/2014

Wrocławski Zespół Żłobków ogłasza przetarg

  • Adres: 53-609 Wrocław, ul. Fabryczna 15
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 358 46 46 , fax. 71 358 46 47
  • Data zamieszczenia: 2014-11-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wrocławski Zespół Żłobków
    ul. Fabryczna 15 15
    53-609 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. 71 358 46 46, fax. 71 358 46 47
    REGON: 02154505100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzz.wroc.pl/bip.wzzz.wroc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opracowania instrukcji organizacji i kontroli ruchu pieszego i kołowego na drogach wewnątrzzakładowych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym koncepcji oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnątrzzakładowych w żłobku nr 14 przy ul. Mulickiej 4c we Wrocławiu oraz w żłobku nr 15 przy ul. Łukowej 37 we Wrocławiu. Znak postępowania ZP-95/WZŻ/2014
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia: Przedmiotem zamówienia są usługi opracowania instrukcji organizacji i kontroli ruchu pieszego i kołowego na drogach wewnątrzzakładowych zgodnie z przepisami prawa o ruchu drogowym, w tym koncepcji oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnątrzzakładowych w następujących obiektach Wrocławskiego Zespołu Żłobków: 1.1. Żłobek nr 14 - ul. Mulicka 4c, Wrocław, 1.2. Żłobek nr 15 - ul. Łukowa 37, Wrocław, 2. Przedmiot zamówienia obejmuje opracowanie instrukcji organizacji ruchu w żłobku nr 14 oraz żłobku nr 15 uwzględniające dostosowanie (sprawdzenie, poprawa, aktualizacja) istniejącego oznakowania do obowiązujących przepisów i potrzeb obiektu oraz zaprojektowanie nowych elementów organizacji ruchu zgodnie z zaleceniami Zamawiającego oraz organów opiniujących i zatwierdzających w zakresie zmian organizacji ruchu. Zakres opracowania obejmuje obszar w granicach terenu przynależnego do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków. Elementem instrukcji winno być opracowanie koncepcji funkcjonalno - użytkowej. 3.Instrukcja organizacji ruchu oraz oznakowania pionowego i poziomego na drogach wewnętrznych i parkingach Zamawiającego winna uwzględniać: a) stan prawny na dzień przekazania dokumentacji Zamawiającemu. b) prawidłową organizację ruchu, c) plan ewakuacji uwzględniający zasady określone w instrukcji ppoż., d) instrukcję obsługi obiektu, e) połączenia komunikacyjne i zalecenia dotyczące prowadzenia kierunków według zasad opisanych w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 23 września 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków zarządzania ruchem na drogach, f) przedstawienie oznakowania drogowskazowego na planszy z planem sytuacyjnym terenu oraz plansze ze szczegółową lokalizacją znaków na mapach do celów opiniodawczych z naniesionymi elementami organizacji ruchu, g) zestawienie wszystkich znaków informacji drogowskazowej z oznaczeniem nazw poszczególnych znaków i określeniem miejsc i wysokości montażu h) ustalenie zakazów i nakazów ruchu określonych rodzajów pojazdów lub uczestników ruchu, i) wyznaczenie przejść dla pieszych, j) wyznaczenie miejsc i określania sposobów oraz warunków postoju i parkowania pojazdów, k) określenie maksymalnych prędkości środków transportu uzależnione od szerokości dróg, natężenia ruchu, widoczności itp., l) określenie rodzajów środków transportu poruszających się po drogach wewnętrznych żłobka, m) określenie potrzeb ruchu pieszego i czynności wykonywanych przez osoby piesze w pobliżu dróg, n) organizację ruchu na terenie parkingu. o) obszar parkingu, p) obiekty i urządzenia w pasie drogowym ograniczające widoczność na łukach i w rejonach skrzyżowań. 4. Ponadto instrukcja powinna być sporządzona w oparciu o wyniki uzgodnień dotyczących zagadnień związanych z ppoż. i BHP z przedstawicielami Zamawiającego. Uzgodnienia te Wykonawca winien uwzględnić przy sporządzaniu instrukcji. Ponadto Wykonawca winien dokonać uzgodnień z Kierownikiem obiektu oraz przedstawicielem Działu Techniczno - Eksploatacyjnego i Obsługi w zakresie funkcjonalności zastosowanych zasad ruchu drogowego na drogach wewnątrzzakładowych. 5. W czasie opracowywania instrukcji Wykonawca jest zobowiązany do uwzględnienia zmian w organizacji ruchu wskazanych przez Zamawiającego (od chwili udzielenia zamówienia do momentu złożenia opracowanej dokumentacji przez Wykonawcę do zatwierdzenia przez Zamawiającego, tj. do zatwierdzenia przez Kierownika żłobka oraz pracownika Działu Techniczno - Eksploatacyjnego i Obsługi, a także pracowników odpowiedzialnych za przestrzeganie przepisów ppoż. oraz przepisów BHP). 6. Instrukcje winny być opracowane z uwzględnieniem: 6.1. Ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. Nr. 98 z dnia 19 sierpnia 1997 roku poz. 602 z poz. zmianami), 6.2. Ustawy z dnia 21 marca 1985 roku o drogach publicznych (tekst jednolity - Dz. U. Nr 71 z dnia 29 sierpnia 2000 roku, poz. 838 z poz. zmianami), 6.3. Rozporządzenia Ministrów Infrastruktury oraz Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 31 lipca 2002 roku w sprawie znaków i sygnałów drogowych (Dz. U. Nr 170 z dnia 12 października 2002 roku. poz. 1393), 6.4. Rozporządzenie Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 roku w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach (Dz. U. Nr 220 z dnia 23 grudnia 2003 roku, poz. 2181), wraz z załącznikami. 6.5. Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 r. nr 169, poz. 1650 z poz. zmianami), w tym dział II oraz dział IV, 6.6. Norma PN-N-ISO 7010:2012, 6.7. Norma PN - 68/M - 78010. 7. Znaki poziome należy podzielić na: osiowe, krawędziowe oraz symbole przejścia dla pieszych. 8. Znaki pionowe należy podzielić na kategorie A,B,C,D,E,F,G,T oraz inne. 9. Należy stosować zasadę zgodności oznakowania pionowego z oznakowaniem poziomym. 10. Instrukcja organizacji ruchu dla każdego z parkingu powinna zawierać: 10.1. plan orientacyjny w skali 1:500 z zaznaczeniem dróg, których dotyczy 10.2. plan sytuacyjny w skali 1:1000 (skala podstawowa) opis techniczny zawierający cel i zakres opracowania, charakterystykę ruchu na drodze, uzasadnienie wprowadzanych zmian w organizacji ruchu 11. Instrukcje należy sporządzić 11.1. w postaci wydruków kolorowych formatu A-3, wszystkie strony opracowania w sztywnych skoroszytowych okładkach z określeniem nr żłobka na grzbiecie skoroszytu (również formatu A-3) oddzielnie dla każdego żłobka, 11.2. w wersji cyfrowej, w postaci pliku o rozszerzeniu umożliwiającym odczyt, edycję i drukowanie przy pomocy popularnych programów. Plik winien być nagrany na płycie CD-RW. 12. Każda instrukcja winna składać się: 12.1. z części opisowej określającej szczegółowe zasady poruszania się po drogach wewnątrzzakładowych na żłobkach nr 14 i 15 z uwzględnieniem wszelkich wymaganych do respektowania przepisów, w tym przepisów ruchu drogowego. ppoż. oraz zasad BHP, 12.2. z części rysunkowej przedstawiającej szkic organizacji ruchu na drogach wewnątrzzakładowych żłobków nr 14 i 15 z uwzględnieniem wszelkich wymaganych do respektowania przepisów, w tym przepisów ruchu drogowego. ppoż. oraz zasad BHP, naniesionych na mapach do celów opiniodawczych udostępnionych w tym celu przez Zamawiającego. 13. Zamawiającemu należy przedłożyć po 3 zatwierdzone egzemplarze instrukcji zasad ruchu w formie zgodnej z opisem przedstawionym w punktach 11 i 12. Przekazane instrukcje organizacji ruchu na drogach wewnątrzzakładowych mają być uzupełnione o ewentualne zmiany narzucone w piśmie zatwierdzającym przez jednostkę zatwierdzającą ostateczną wersję instrukcji. 14. Przed wykonaniem ostatecznej wersji instrukcji Wykonawca zobowiązany jest zapoznać się z planem ewakuacyjnym obiektu oraz instrukcją użytkowania obiektu oraz zaleceniami BHP i ppoż. w celu uwzględnienia ich w opracowanej instrukcji organizacji ruchu na drogach wewnątrzzakładowych i parkingach. 15. W trakcie realizacji usługi, Wykonawca zobligowany będzie do konsultacji w zakresie tematycznym opisanym w pkt. 8 i 9 z osobami odpowiedzialnymi odpowiednio za zakres obsługi BHP oraz ppoż. i ewakuacją z osobami odpowiadającymi za dane zagadnienia we Wrocławskim Zespole Żłobków. Ponadto na bieżąco należy konsultować z pracownikiem Działu Techniczno - Eksploatacyjnego i Obsługi oraz z Kierownikiem danego obiektu lub osobą upoważnioną. Dane kontaktowe tych osób zawarte są w załączniku nr 3 do umowy. 16. Przed wykonaniem ostatecznej wersji instrukcji Wykonawca przedstawi Zamawiającemu do uzgodnienia i zatwierdzenia opracowane materiały. 24. Wykonawca winien przekazać dwa egzemplarze protokołu potwierdzającego wykonanie zakresu Zamówienia do Wrocławskiego Zespołu Żłobków przy ul. Fabrycznej 15 we Wrocławiu oraz po jednym egzemplarzu na obiektach, których dotyczy wykonywana usługa. Protokół należy przekazać do 7 dni roboczych od dokonania czynności, protokół winien być sporządzony w formie pisemnej oraz winien być podpisany przez wykonawcę oraz kierowniczki żłobków. Dane kontaktowe zawiera Załącznik nr 3 do umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713110001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości: 200,00 zł w formie zgodniej z art. 45 ust. 6 PZP, tj.: a) w pieniądzu; b) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) w gwarancjach bankowych; d) w gwarancjach ubezpieczeniowych; e) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późniejszymi zmianami). 2. W przypadku złożenia wadium w formie pieniężnej, wadium należy wnieść przelewem na konto w Banku PKO BP nr 69 1020 5226 0000 6402 0416 7797 Dowód potwierdzenia złożenia wadium należy załączyć do oferty. Wadium winno być na koncie Zamawiającego nie później niż przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał tak przelew przed upływem składnia ofert. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty ustawową formą wadium zostanie wykluczony z postępowania z mocy art. 24 ust. 2 pkt. 2 ustawy, a jego ofertę uznaje się za odrzuconą (art. 24 ust. 4). Terminowe wniesienie wadium (w każdej z dopuszczonych form jego wniesienia) Zamawiający sprawdzi w ramach własnych czynności proceduralnych. 3. W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji, poręczeń, oryginał dokumentu należy złożyć nie później niż przed upływem terminu składania ofert w Sekretariacie. Kopię dokumentu, należy dołączyć do oferty, za wyjątkiem pkt 4. 4. Jeśli Wykonawca prześle ofertę pocztą przekaże za pośrednictwem kuriera lub innej osoby, winien kopię dowodu wniesienia wadium załączyć do oferty, natomiast oryginał umieścić w oznaczonej kopercie oryginał dowodu wniesienia wadium. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem pkt 11. 6. Wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 7. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. UWAGA: W przypadku złożenia wadium w formie gwarancji lub poręczenia, dokument ten winien zawierać klauzulę gwarancji zapłaty wymaganej kwoty wadium po zaistnieniu niżej wymienionych w pkt 10 i 11 okoliczności. 8. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium zgodnie z punktem 5, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 9. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszonym o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy. 10. Wykonawca, którego oferta została wybrana, traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego w przypadku, gdy: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy PZP, z przyczyn leżących o jego stronie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw , listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.2 pkt 5, lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej , lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki , o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 , co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wzz.wroc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach