Przetargi.pl
Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznego na terenie miasta Wałcz

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz ogłasza przetarg

  • Adres: 78-600 Wałcz, ul. Nowomiejska 4
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-67 2580065 , fax. 0-67 2580065
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej Wałcz
    ul. Nowomiejska 4 4
    78-600 Wałcz, woj. zachodniopomorskie
    tel. 0-67 2580065, fax. 0-67 2580065
    REGON: 00461069800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.mops.walcz.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opiekuńcze i specjalistyczne usługi opiekuńcze świadczone w miejscu zamieszkania podopiecznego na terenie miasta Wałcz
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamowienia jest świadczenie w miejscu zamieszkania podopiecznego usług opiekuńczych wchodzących w zakres świadczeń pomocy społecznej określone w art.50 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (Dz.U. z 2008r.Nr.115.poz 728 z późn. zm.) W okresie trwania umowy Zamawiający przewiduje następującą ilośc godzin dla poszczególnych usług: 1. Usługi opiekuńcze: Świadczone w dni robocze ilośc godzin -----12336 Świadczone w dni świąteczne ilośc godzin --1638 2. Usługi specjalistyczne dla osób z zaburzeniami psychicznymi: Świadczone w dni robocze ilośc godzin -----1236 Świadczone w dni świąteczne ilośc godzin---70
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się oferenci spełniający wymogi określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych tj.: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia(6 osób posiadające minimum 12 miesięczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz posiadające przeszkolenie w zakresie usług opiekuńczych oraz minimum dwie osoby spełniające wymagania określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r.w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych Dz.U. nr 189 poz. 1598 z poź zm. Wraz z ich świadectwami kwalifikacyjnymi oraz udokumentowanym stażem pracy) lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: 2. Wykonali przez okres minimum 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał z należytą starannością minimum jedno zamierzenie odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia. 3. Posiadają polisę od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 4. Nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty następujące dokumenty: 1. Wypełniony formularz ofertowy - zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 2. Oświadczenie Wykonawcy, że nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 Pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ. 3. Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 Pzp - zgodne w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeśli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 6. Wykaz wykonanych, przez okres minimum trzech lat , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, usług ( minimum jednej usługi) odpowiadających swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, zgodny w treści ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ - oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. 7.Wykaz osób którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności na zał. nr 6 do SIWZ, ( 6 osób posiadających minimum 12 miesięczne doświadczenie w zakresie objętym przedmiotem zamówienia oraz posiadające przeszkolenie w zakresie usług opiekuńczych oraz minimum 2 osoby spełniające wymagania określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 22.09.2005r. w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych Dz. U. nr 189 poz.1598 z późń zm wraz z ich świadectwami kwalifikacyjnymi oraz udokumentowanym stażem pracy) załącznik nr 7 do SIWZ. 8.Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie o którym mowa w pkt 7. wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 9.UWAGA! Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, w odniesieniu do wymaganych dokumentów stosuje się do przepisów Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2006 r. Nr 87, poz. 605 z późn. zm.).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Kwalifikacje i doświadczenie osób wykonujących usługi
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mops.walcz.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach