Przetargi.pl
KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKOWE I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIASTO KOSZALIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH

Gmina Miasto Koszalin ogłasza przetarg

  • Adres: 75-007 Koszalin, Rynek Staromiejski 6-7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 3488600 , fax. 094 3488625
  • Data zamieszczenia: 2009-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Koszalin
    Rynek Staromiejski 6-7 6-7
    75-007 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 3488600, fax. 094 3488625
    REGON: 00059065100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.koszalin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKOWE I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIASTO KOSZALIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    NA KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE MAJĄTKOWE I ODPOWIEDZIALNOŚCI CYWILNEJ GMINY MIASTO KOSZALIN I JEJ JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH w okresie od 1 STYCZNIA 2010 roku do 31 GRUDNIA 2010roku dla następujących ryzyk ubezpieczeniowych: Przedmiotem ubezpieczenia są następujące ryzyka ubezpieczeniowe: a)ubezpieczenia mienia od wszystkich ryzyk b)ubezpieczenia sprzętu elektronicznego od wszystkich ryzyk c)ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej d)odpowiedzialność cywilna posiadaczy pojazdów mechanicznych e)auto - casco z włączeniem ryzyka kradzieży i assistance f)Kosztów leczenia za granicą podczas podróży służbowych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 665151004
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki art. 22 ust. 1 PZP i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1, 2 PZP. 2) Wykonawca musi posiadać przewidziane prawem zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia w dniu ogłoszenia przetargu; 3) Wykonawca musi posiadać pokrycie marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100%, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12.2008 roku; 4) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania kapitałów własnych w wysokości minimum 60.000.000,00 zł na dzień 31.12.2008r., 5) Wykonawca musi dysponować co najmniej dwoma osobami do reprezentowania Ubezpieczyciela, za pomocą których Ubezpieczyciel wykonuje czynności ubezpieczeniowe na terenie prowadzenia działalności przez Gminę Miasto Koszalin, w tym jedna osoba to likwidator szkód. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie metodą : spełnia, nie spełnia na podstawie dokumentów i oświadczeń Jeżeli liczba wykonawców, którzy zgłoszą wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu i spełniających warunki będzie większa niż 8 zamawiający zaprosi do składania ofert tych wykonawców, którzy posiadają najwyższe kapitały własne.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, sporządzony na wzorze opublikowanym na stronie www.bip.koszalin.pl 2) Oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 i nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, złożone na formularzu zgodnym z treścią wzoru zamieszczonego wraz z wnioskiem na stronie www.bip.koszalin.pl (w przypadku udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia od innych podmiotów należy dołączyć pisemne zobowiązanie udostępniającego), 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wnisków. 4) Zezwolenie właściwego organu na prowadzenie działalności ubezpieczeniowej na terenie Polski we wszystkich grupach ryzyk, których dotyczy przedmiot zamówienia; 5) Oświadczenie o posiadaniu pokrycia marginesu wypłacalności środkami własnymi powyżej 100 %, o którym mowa w ustawie z dnia 22 maja 2003r. o działalności ubezpieczeniowej (Dz.U. Nr 124, poz.1151 z późn. zm.) oraz na podstawie rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 listopada 2003 r. w sprawie sposobu wyliczania marginesu wypłacalności oraz minimalnej wysokości kapitału gwarancyjnego dla działów i grup ubezpieczeń (Dz. U. Nr 211, poz. 2060) - na dzień 31.12.2008 roku; 6) Oświadczenie o posiadaniu kapitałów własnych w wysokości 60.000.000,00 zł na dzień 31.12.2008r.; 7) Informacja o osobach, którymi dysponuje Wykonawca do reprezentowania Ubezpieczyciela. Dokumenty złożone wraz z wnioskiem winny być złożóne w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. UWAGA: Pełnomocnictwo (W przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, pełnomocnictwo określające jego zakres winno być złożone wraz z wnioskiem, (o ile nie wynika to z innych dokumentów złożonych z wnioskiem np. z odpisu z rejestru handlowego, zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania wykonawcy. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale, w przypadku kserokopii, pełnomocnictwo musi być poświadczone notarialnie.)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: fakultatywne warunki ubezpieczenia
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.koszalin.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach