Przetargi.pl
Usługi opiekuńcze

Urząd Miejski w Wieluniu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-300 Wieluń, Plac Kazimierza Wielkiego 1
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8860249 , fax. 043 8860260
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Wieluniu
    Plac Kazimierza Wielkiego 1 1
    98-300 Wieluń, woj. łódzkie
    tel. 043 8860249, fax. 043 8860260
    REGON: 00052565900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.wielun.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi opiekuńcze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    świadczenie usług, o których mowa w Ustawie z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej - tekst jednolity Dz.U. z 2008r. Nr 115 poz. 728, na terenie miasta i gminy Wieluń a/ opiekuńczych ( w tym specjalistycznych) - art. 17 ust. 1 pkt 11 obejmujących: pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych, opiekę higieniczną, zaleconą przez lekarza pielęgnację, pomoc w utrzymywaniu więzi podopiecznego ze środowiskiem. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS Szacunkowa liczba godzin usług opiekuńczych - 21 400 godzin rocznie, w tym 17 400 godzin w dni robocze i 2 600 godzin dni wolne od pracy (soboty, niedziele, święta) b/ specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi - art. 18 ust 1 pkt 3 obejmujących usługi określone w § 2 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz.U. Nr 189 poz. 1598) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. Zakres usług będzie dostosowany do indywidualnych potrzeb podopiecznych. Usługi świadczone będą w miejscu zamieszkania klientów OPS Szacunkowa liczba godzin specjalistycznych usług opiekuńczych wynosi około 1 400 godzin rocznie, w tym 1 050 godzin w dni robocze, 350 godzin w dni wolne od pracy (soboty, niedziele i święta) Specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi to usługi dostosowane - do sytuacji zdrowotnej i życiowej osoby zaburzonej psychicznie, do szczególnych potrzeb wynikających z rodzaju schorzenia lub niepełnosprawności, świadczone przez osoby ze specjalistycznym przygotowaniem zawodowym zgodnie w/w rozporządzeniem Ministra Polityki Społecznej Wykonawca jest zobowiązany do świadczenia przedmiotowych usług w przedziale czasowym pomiędzy godziną 6.00 a godz. 22.00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 850000009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Nie wymaga się wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.a/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b/posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. c/znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d/nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają szczegółowe warunki: a/udokumentują wykonanie w ciągu ostatnich trzech lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej jednej usługi o porównywalnym charakterze i zakresie tj. usługi polegającej na świadczeniu usług opiekuńczych przez okres co najmniej 1 roku. b/ zapewnią świadczenie usług opiekuńczych przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia (minimum kurs przygotowujący do wykonywania takiej pracy). W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 5 osób. c/ zapewnią świadczenie specjalistycznych usług opiekuńczych dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje określone w § 3 Rozporządzenia Ministra Polityki Społecznej z dnia 22 września 2005r. (Dz. U. Nr 189 poz. 1589) w sprawie specjalistycznych usług opiekuńczych. W dokumentacji przetargowej należy wskazać minimum 2 osoby. Zamawiający oceni spełnianie warunków udziału w postępowaniu na podstawie załączonych do oferty dokumentów. Wykonawca musi wykazać spełnienie każdego z warunków. Niespełnienie któregokolwiek warunku spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. W/w warunki zostaną uznane za spełnione, jeżeli wykonawca złoży dokumenty, o których mowa w dziale IX niniejszej specyfikacji. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który złożył nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożył oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy, z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Sposób dokonywania oceny spełniania tych warunków: spełnia, nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. a) dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunków, o których mowa w dziale VII punkcie 1. niniejszej specyfikacji muszą być: oświadczenie - załącznik nr 2 b)Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w dziale VII punkcie 2 a/ niniejszej specyfikacji muszą być: - wykaz usług zawierający następujące dane: przedmiot zamówienia, termin realizacji usług, wartość zrealizowanych usług, odbiorcę usługi - załącznik nr 4 oraz dokumenty, potwierdzające, że w/w usługi zostały wykonane należycie, np. referencje c) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w dziale VII punkcie 2/ b/ niniejszej specyfikacji musi być wykaz osób świadczących usługi opiekuńcze przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 5 d) Dokumentami potwierdzającymi spełnianie warunku, o którym mowa w dziale VII punkcie 2/ c/ niniejszej specyfikacji musi być wykaz osób świadczących specjalistyczne usługi opiekuńcze dla osób z zaburzeniami psychicznymi przez osoby posiadające kwalifikacje niezbędne do wykonania zamówienia - załącznik nr 6 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy pzp wykonawca zobowiązany jest przedłożyć w ofercie: a) aktualny odpis z właściwego rejestru wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia czytelnej kserokopii wpisu do działalności gospodarczej wystawionej w okresie wcześniejszym, ale potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez organ wydający w/w dokument w wymaganym terminie pod kątem aktualności stanu faktycznego z zapisami w w/w dokumencie. b) aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS-u lub KRUS-u potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub złożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert Brak któregokolwiek w/w dokumentu spowoduje wykluczenie wykonawcy i uznanie oferty za odrzuconą

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.wielun.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach