Przetargi.pl
Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami

Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu ogłasza przetarg

  • Adres: 98-200 Sieradz, Plac Wojewódzki 3
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 043 8223947 , fax. 043 8279080
  • Data zamieszczenia: 2009-11-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiatowy Zarząd Dróg w Sieradzu
    Plac Wojewódzki 3 3
    98-200 Sieradz, woj. łódzkie
    tel. 043 8223947, fax. 043 8279080
    REGON: 73093855700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: pzdsieradz@op.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa do siedziby zamawiającego pionowych znaków drogowych wraz z mocowaniami . WYKAZ ZNAKÓW Znak A-7 - 900 - 200 szt. Znak B-1 - 800 - 50 szt. Znak B-42 - 800 - 30 szt. Znak B-36 - 800 - 50 szt. Znak B-35 - 800 - 10 szt. Znak B-2 II gen - 800 - 10 szt. Znak D-1 - 600x600 - 50 szt. Znak D-3 -600x600 - 10 szt. Znak D-6 II gen - 600x600 - 30 szt. Znak D-42- 1200x530 - 20 szt. Znak D-43- 1200x530 - 20 szt. Znak G-1a - 10 szt. Znak G-1b - 10 szt. Znak G-1c - 10 szt. Znak G-1d - 10 szt. Znak G-1e - 10 szt. Znak G- 1f - 10 szt Znak T- 6 - 40 szt. Znak T -1 - 50 szt. Znak T-27 - 50 szt. Znak U- 20a- 2750 mm - 4 szt. Znak U - 20a - 2250 mm - 4 szt. Znak U- 20a -1750 mm - 4 szt. Znak U - 3c -1200 mm - 4 szt. Znak U- 3d - 1200 mm - 4 szt. Znak U - 3c -1800 mm - 4 szt. Znak U - 3d -1800 mm - 4 szt. Znak U - 3c - 2400 mm - 4 szt. Znak U - 3d - 2400 mm - 4 szt. Lustro drogowe -800 - 2 szt. Pachołek U -23c - 50 - 30 szt. Folia czerwona - 18 m2 Folia biała - 18 m2 Folia czarna - 18 m2 Znak E-4 drogowskazy prawy i lewy - Grójec Wielki 4 - Stanisławów 1 - Grójec Mały 2 - Brąszewice 7 - Brzeźnio 7 - Błaszki 21 - Złoczew 10 - Chajew Kol. - Chajew Kol. - Sieradz 24 - Brąszewice 4 - Złoczew 14 - Okopy - Będków 1 - Ręszew 0,5 - Kamilew 0,5 - Burzenin 11 - Złoczew 7 - Burzenin 14 - Błaszki 16 - Bukowiec - Złoczew 26 Tablice miejscowości E - 17a - Chajew Kol. - 2 szt. - Lipno - 2 szt. - Niedoń - 2 szt. - Szklana Huta - 2 szt. Tablice miejscowości E-18a - Chajew Kol. - 2 szt. - Lipno - 2 szt. - Niedoń - 2 szt. - Szklana Huta - 2 szt. E-13 - Burzenin 11 Wymagania dotyczące znaków: - blacha ocynkowana zabezpieczona proszkowo, - podwójnie zaginane krawędzie, - lico znaku z atestowanej folii odblaskowej I generacji, pozycja 6,9 folia odblaskowa II generacji - posiadają znak bezpieczeństwa. - wzory i wszelkie parametry techniczne powinny być zgodne z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowych warunków technicznych dla znaków i sygnałów drogowych oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego i warunków ich umieszczania na drogach .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 349922009
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający warunki udziału w postępowaniu, którzy: a. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, c. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, e. posiadają doświadczenie w realizacji zamówień odpowiadających przedmiotowemu zamówieniu. 2 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego wymaga się, aby przynajmniej jeden z Wykonawców (lub wspólnie) spełniał wymagania, o których mowa w ust. 1 pkt a,b,c,e niniejszego rozdziału SIWZ. W przypadku konsorcjum żaden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia nie może podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany dołączyć do oferty następujące dokumenty i oświadczenia: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualnie zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że przedmiot działania Wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy od daty składania oferty; 2. Oświadczenie, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. 3.Wykaz ważniejszych dostaw zrealizowanych w okresie ostatnich trzech lat o charakterze i złożoności porównywalnej z zakresem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i zamawiających oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy te zostały wykonane należycie a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik do niniejszej siwz (minimum 3 dostawy potwierdzone referencjami). Dokumenty, o których mowa wyżej należy przedstawić w formie oryginału lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/osoby uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Jeżeli załączona kserokopia któregoś z wymaganych wyżej dokumentów będzie nieczytelna lub będzie budziła wątpliwości, co do jej prawdziwości Zamawiający może żądać przedłożenia przez Wykonawcę oryginału dokumentu lub jego notarialnie potwierdzonej kopii. Dokumenty oraz załączniki powinny zostać wypełnione przez Wykonawcę bez wyjątku i ściśle według warunków i postanowień zawartych w Formularzu Oferty bez dokonywania w nich zmian przez Wykonawców. W przypadku, gdy jakakolwiek część powyższych dokumentów nie dotyczy Wykonawcy, wpisuje on nie dotyczy. Jeżeli na stronach załączników zabraknie miejsca należy dołączyć dodatkowe strony. Oferta powinna być złożona w 1 egzemplarzu w postaci trwale zszytej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip-pzd.spsieradz.finn.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach