Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 91-232 Łódź, ul. Spadkowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 557 823 , fax. 426 557 853
- Data zamieszczenia: 2019-11-15
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Spadkowa 42466
91-232 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 557 823, fax. 426 557 853
REGON: 29655500000000
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje: w zakresie usług sanitarno-higienicznych dotyczących obsługi 178 mieszkańców domu: pomoc w ubieraniu, pomoc w spożywaniu posiłków, dbałość o stan higienicz mieszkanców( czystość odziezy i bielizny pościelowej), pomoc przy toalecie mieszkańców, pomoc w przygotowaniu mieszkanców do snu ( ścielenie łóżek). Pranie, suszenie , prasowanie odzieży mieszkanców i maglowanie bielizny.Sprzątanie pomieszczeń mieszkalnych (12 oddziałów), sanitariatów, korytarzy, schodów a także innych pomieszczeń zamawiającego o łącznej powierzchni 5500m2 ( w tym mycie okien).Obsługa mieszkanców dotyczy 12 oddziałów, praca przez 7 dni w tygodniu od godz.7:00-19:00 w tym niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Sprzątanie pomieszczeń biurowych - pięć dni w tygodniu w godz. 6:00-7:00 lub 15:00-16:00 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311200-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Świadczenie usług asystentów osobistych osób niepełnosprawnych dla mieszkańców Gminy Nowosolna w ramach projektu Centrum Usług Środowiskowych „WISIENKA 4”
Dodano: 2024-07-24 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, utrzymanie porządku i czystosci w pomieszczeniach DPS.
Dodano: 2020-11-12 - Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu „Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim”
Dodano: 2019-04-25 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W RAMACH PROJEKTU „RODZINKA JEST DOBRA NA WSZYSTKO
Dodano: 2018-12-05 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W RAMACH PROJEKTU „RODZINKA JEST DOBRA NA WSZYSTKO
Dodano: 2018-11-23 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W RAMACH PROJEKTU „RODZINKA JEST DOBRA NA WSZYSTKO
Dodano: 2018-11-13 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie , utrzymanie porządku i czystosci w pomieszczeniach DPS.
Dodano: 2017-12-01 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach DPS.
Dodano: 2016-11-22