Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg
- Adres: 91232 Łódź, ul. Spadkowa
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 426 557 823 , fax. 426 557 853
- Data zamieszczenia: 2016-11-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
ul. Spadkowa 42466
91232 Łódź, woj. łódzkie
tel. 426 557 823, fax. 426 557 853
REGON: 29655500000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach DPS. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są usługi opieki dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach DPS. Przedmiot zamówienia obejmuje: w zakresie usług sanitarno-higienicznych dotyczących obsługi mieszkańców domu: pomoc w dbaniu o higienę osobistą mieszkańców ( czystość odzieży i bielizny pościelowej), pomoc przy toalecie mieszkańców, pomoc w ubieraniu, spożywaniu posiłków, pomoc w przygotowaniu mieszkańców do snu (ścielenie łóżek).Sprzątanie pomieszczeń mieszkalnych, sanitariatów, korytarzy, schodów a także innych pomieszczeń Zamawiającego o łącznej powierzchni użytkowej 5500 m2 ( w tym mycie okien). Obsługa mieszkańców dotyczy 12 oddziałów, praca siedem razy w tygodniu od godz. 7 do 19 w tym niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Sprzątanie obejmuje [pomieszczenia mieszkalne ( 12 oddziałów, sanitariaty, korytarze, schody) - siedem razy w tygodniu od godz.7 do 19 w tym niedziele i święta oraz dni ustawowo wolne od pracy. Pomieszczenia biurowe - pięć razy w tygodniu w godzinach 6-7 lub 15-16. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85311200-4
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, utrzymanie porządku i czystosci w pomieszczeniach DPS.
Dodano: 2020-11-12 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie, utrzymanie porządku i czystości w pomieszczeniach Domu Pomocy Społecznej.
Dodano: 2019-11-15 - Świadczenie usług Asystenta Osobistego Osoby Niepełnosprawnej w ramach projektu „Centrum Usług Środowiskowych w Powiecie Zgierskim”
Dodano: 2019-04-25 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W RAMACH PROJEKTU „RODZINKA JEST DOBRA NA WSZYSTKO
Dodano: 2018-12-05 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W RAMACH PROJEKTU „RODZINKA JEST DOBRA NA WSZYSTKO
Dodano: 2018-11-23 - ŚWIADCZENIE USŁUGI ASYSTENTA OSOBY NIEPEŁNOSPRAWNEJ W RAMACH PROJEKTU „RODZINKA JEST DOBRA NA WSZYSTKO
Dodano: 2018-11-13 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych intelektualnie , utrzymanie porządku i czystosci w pomieszczeniach DPS.
Dodano: 2017-12-01