Przetargi.pl
Usługi okresowych przeglądów i bieżących remontów podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku ogłasza przetarg

  • Adres: 44-200 Rybnik, ul. Energetyków 46
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0324291000, 4291288 , fax. 032 4291225
  • Data zamieszczenia: 2009-03-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Wojewódzki Szpital Specjalistyczny Nr 3 w Rybniku
    ul. Energetyków 46 46
    44-200 Rybnik, woj. śląskie
    tel. 0324291000, 4291288, fax. 032 4291225
    REGON: 27278032300014
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi okresowych przeglądów i bieżących remontów podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są usługi okresowych przeglądów i bieżących remontów podręcznego sprzętu gaśniczego i urządzeń przeciwpożarowych dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego Nr 3 w Rybniku, na okres 3 lat
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 504132005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w postępowaniu jest wykazanie, iż wykonawca: 1. nie jest wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity: Dz. U. Nr 223 z 2007 r., poz. 1655, z późn. zm.) oraz spełnia wymagania określone w art. 22 ust.1 tej ustawy, 2. wykonał lub wykonywał, w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia - przy czym przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie usługi konserwacji i remontów sprzętu przeciwpożarowego o wartości co najmniej 2 500,00 zł brutto. Ze względu na charakter niniejszego zamówienia (usługa ciągła) w wykazie usług można zamieścić także usługi, których realizacja jeszcze się nie zakończyła, ale rozpoczęła się przed dniem wszczęcia postępowania i w tym czasie objęła co najmniej wskazaną kwotę, a także usługi jednorazowe o wartości równej co najmniej ww. kwocie. Wymagane oświadczenia oraz dokumenty wymieniono poniżej. Przedmiotowe oświadczenia oraz dokumenty, będą stanowić podstawę do oceny wykonawcy, pod kątem spełniania warunków udziału w postępowaniu (zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia), dlatego z ich treści musi jednoznacznie wynikać spełnianie tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga złożenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Stosowne oświadczenie w zakresie art. 22 i 24 ww. ustawy zawarte we wzorze formularza oferty. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz wykonanych lub wykonywanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie. Wykaz należy sporządzić wg wzoru załączonego przez zamawiającego. Musi on zawierać, co najmniej dwie usługi. Przez usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający rozumie usługi konserwacji i remontów sprzętu przeciwpożarowego o wartości co najmniej 2 500,00 zł brutto. Ze względu na charakter niniejszego zamówienia (usługa ciągła) w wykazie można zamieścić także usługi, których realizacja jeszcze się nie zakończyła, ale rozpoczęła się przed dniem wszczęcia postępowania i w tym czasie objęła co najmniej wskazaną kwotę, a także usługi jednorazowe o wartości równej co najmniej ww. kwocie. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w przypadku dokumentu nr 2 należy zastosować zasady zawarte w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane z dnia 19 maja 2006 r. (Dz.U. 2006 Nr 87, poz. 605, Dz. U. 2008 Nr 188, poz. 1155). Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia muszą wykazać, że warunki określone w art. 22 ust.1 ww. ustawy spełniają łącznie, a żaden z nich nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 tej ustawy. W takim przypadku w odniesieniu do każdego z elementów objętych zakresem zamówienia należy wykazać, że warunki udziału w postępowaniu są spełnione odpowiednio przez podmioty występujące wspólnie tj. wyżej wymienione dokumenty należy złożyć odpowiednio dla każdego podmiotu w takim zakresie, w jakim bierze on udział w realizacji zamówienia. Dla wykazania spełnienia warunku wymienionego powyżej jako warunek 2 (tj. realizacji 2 usług) poprzez złożenie wykazu usług wraz z dokumentami potwierdzającymi, że usługi te zostały wykonanie należycie, każdy z wykonawców występujących wspólnie musi się wykazać co najmniej jednym zamówieniem spełniającym wyżej opisane warunki.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.rybnik.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach