Urząd Gminy Wilamowice ogłasza przetarg
- Adres: 43-330 Wilamowice, ul. Rynek 1
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. (033) 845 74 12 , fax. (033) 845 74 11
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Wilamowice
ul. Rynek 1 1
43-330 Wilamowice, woj. śląskie
tel. (033) 845 74 12, fax. (033) 845 74 11 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wilamowice.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Rozbudowa budynku Szkoły w Pisarzowicach wraz z budową sali gimnastycznej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Rozbudowa budynku Szkoły w Pisarzowicach wraz z budową sali gimnastycznej Wartość zadania wynosi: 6.560.436,47 złotych netto ( według kosztorysu inwestorskiego ). Określenie przedmiotu zamówienia: Projektowana rozbudowa budynku szkoły to trzy (oddylatowane) segmenty stanowiące południowe skrzydło obiektu. Segment pierwszy to sala gimnastyczna ze składaną widownią oraz kurtynami dzielącymi funkcjonalnie wnętrze na trzy odrębne przestrzenie w zależności od potrzeb prowadzenia zajęć. Segment drugi to pomieszczenia zaplecza sanitarno - szatniowego dla ćwiczących, magazyn sprzętu sportowego i gimnastycznego oraz pokój trenera przy wejściu na salę z terenu boiska i urządzeń sportowych. Segment mieści również szatnie części dydaktycznej gimnazjum a na piętrze świetlicę oraz pomieszczenie techniczne kotłowni centralnego ogrzewania i pomieszczenie centrali wentylacyjnej obsługującej salę gimnastyczną. Segment trzeci to pomieszczenia administracyjne - sekretariat i gabinet dyrektora gimnazjum - w rejonie wejścia głównego na parterze, pomieszczenia dydaktyczne (z węzłem sanitarnym) na parterze i na piętrze - dwie pracownie z gabinetami oraz cztery sale lekcyjne. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122228
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wymagane jest wniesienie wadium w kwocie: 150.000 złotych ( słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych )
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1, oraz nie podlegający wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2007r. nr 223, poz. 1655 oraz z 2008r. nr 171, poz. 1058), a ponadto: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, z którego będzie wynikało, że Wykonawca prowadzi działalność w zakresie budownictwa kubaturowego 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia(w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne doświadczenie i kwalifikacje). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca przedstawi: - potwierdzenie wykonania w ciągu ostatnich 5-lat co najmniej 1 roboty odpowiadającej rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Za zrealizowane zamówienie odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia rozumieć się będzie budowę kubaturowego obiektu sportowego ( np. sali gimnastycznej z zapleczem, hali sportowej z zapleczem, krytego basenu kąpielowego z zapleczem) a za porównywalną wielkość - roboty o wartości nie mniejszej niż 4 000 000 złotych. Ocena spełnienia dokonana będzie na podstawie dołączonego do oferty: wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością ( referencje zawierające: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące wykonane roboty - zakres i wartość robót, termin rozpoczęcia i zakończenia robót, potwierdzenie, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. ). - dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Dokumenty potwierdzające, że dysponują lub będą dysponować osobą posiadającą uprawnienie kierownika budowy w rozumieniu przepisów prawa budowlanego (kserokopię uprawnień budowlanych oraz aktualne zaświadczenia o wpisie na listę członków Okręgowej Listy Inżynierów Budownictwa - obowiązkowo muszą być dołączone do oferty) w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, instalacji elektrycznych, instalacji sanitarnych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa). Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca złoży: - opinię banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub możliwości uzyskania kredytu do tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 1 000.000,- PLN, w przypadku podmiotów występujących wspólnie składa każdy z podmiotów;
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Celem potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego ( wymienionych w punkcie 5 niniejszej specyfikacji ), oraz dla uznania formalnej poprawności oferta powinna zawierać dokumenty w następującej kolejności: a) Formularz oferty - załącznik nr 1, b) Oświadczenie z art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych - zał. nr 1a, c) Dowód wpłaty wadium, d) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, że Wykonawca prowadzi działalność gospodarczą o profilu objętym niniejszym zamówieniem wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku, gdy składający ofertę są wspólnikami spółki cywilnej do oferty należy dołączyć kserokopię umowy spółki. e) Pełnomocnictwo / upoważnienie do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy ( w przypadku złożenia oferty przez dwa lub kilka podmiotów w formie konsorcjum ). f) Aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego potwierdzające , że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. g) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, h) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływie terminu składania oferty, i) Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania oferty, j) Opinia banku, w którym wykonawca posiada podstawowy rachunek bankowy, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych do wysokości 30% wartości zamówienia lub możliwości uzyskania kredytu do tej wysokości, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; k) Polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na co najmniej 1 000 000,- PLN, w przypadku podmiotów występujących wspólnie składa każdy z podmiotów; l) Dane dotyczące podwykonawców ( jeżeli dotyczy ) - załącznik nr 2, m) Informacja o kadrze kierowniczej przewidzianej do wykonania przedmiotu zamówienia - załącznik nr 3 ( wraz z kserokopiami stosownych uprawnień i zaświadczeniem o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego ). n) Wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia - zał. nr 4. o) Wykaz wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania - zał. nr 5, p) Referencje zawierające: nazwę i adres zamawiającego, nazwę i adres budowy, podstawowe dane charakteryzujące wykonane roboty (zakres i wartość robót ), termin rozpoczęcia i zakończenia robót wraz z potwierdzeniem, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością. q) Oświadczenie o zapoznaniu się z warunkami przetargu i przyjęciu ich bez zastrzeżeń - zał. nr 6, r) Akceptowany projekt umowy - zał. nr 7. s) Szczegółowe kosztorysy ofertowe sporządzone na podstawie załączonych do specyfikacji przedmiarów robót.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wilamowice.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych; Szkoły Podstawowej nr 3 w Wojkowicach, ul. Źrałków 1 w Wojkowicach
Dodano: 2016-07-05 - Remont pomieszczeń sali gimnastycznej oraz magazynu sprzętu sportowego w budynku głównym w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu
Dodano: 2016-06-30 - Remont Sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Technicznych; Szkoły Podstawowej Nr 3 w Wojkowicach, ul. Źrałków 1 w Wojkowicach
Dodano: 2016-06-17 - Remont pomieszczeń sali gimnastycznej oraz magazynu sprzętu sportowego w budynku głównym w Zakładzie Poprawczym i Schronisku dla Nieletnich w Zawierciu.
Dodano: 2016-06-03 - Budowa sali gimnastycznej z zapleczem socjalnym i łącznikiem, przy Szkole Podstawowej nr 15 w Zabrzu, przy ul. Czołgistów 1
Dodano: 2015-10-21 - Remont budynku sali gimnastycznej im. Joachima Świętka w Piekarach Śląskich przy ulicy Drzymały 3.
Dodano: 2015-07-14 - ZS nr 4 - remont sali gimnastycznej
Dodano: 2015-07-08 - Modernizacja sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 7 przy ul. Obrońców Westerplatte 2a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-06-25 - Wymiana parkietu sali gimnastycznej Zespołu Szkół Ogólnokształcących nr 2 przy ul. Jankowskiego 22 w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-06-01 - Modernizacja sali gimnastycznej w Gimnazjum nr 7 przy ul. Obrońców Westerplatte 2a w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2015-05-27