Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów ogłasza przetarg
- Adres: 96-330 Puszcza Mariańska, ul. Sanatorówka 2/2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 046 8310110; 607096802 , fax. 046 8310110
- Data zamieszczenia: 2011-12-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Radziwiłłów
ul. Sanatorówka 2/2 2/2
96-330 Puszcza Mariańska, woj. mazowieckie
tel. 046 8310110; 607096802, fax. 046 8310110
REGON: 75001507328001 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Nadleśnictwo Radziwiłłów
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Usługi ogólnoporządkowe wewnątrz i wokół biura nadleśnictwa oraz utrzymanie w należytym stanie trawników przy biurze nadleśnictwa od 1 stycznia 2012 do 31 grudnia 2014 roku. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
I. Usługi ogółnoporządkowe wewnątrz biura w pomieszczenia biurowych: 1.mycie podłóg - codziennie, 2.konserwacja podłóg (w pomieszczeniach z podłogą z paneli lub z terakoty ) - nie rzadziej niż raz w miesiącu, 3.odkurzanie wykładzin (w pomieszczeniach z wykładziną dywanową) - codziennie, 4.ścieranie kurzu z mebli oraz ich konserwacja - codziennie, 5.ścieranie kurzu z parapetów okiennych - codziennie, 6.opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków - codziennie, 7.czyszczenie tapicerki meblowej i pranie wykładzin podłogowych - wg potrzeb, 8.czyszczenie rolet - wg potrzeb, 9.czyszczenie lamp sufitowych - raz na kwartał, 10.usuwanie kartonów i innych przygotowanych do usunięcia śmieci - codziennie, 11.bieżące utrzymanie czystości paneli ściennych i drzwi do pomieszczeń biurowych, 12.zmycie naczyń po naradach i spotkaniach. 13.Prace wykonywane będą w pomieszczeniach poddasza użytkowego o pow. 125,1 m2 i dwóch balkonów o pow. 14,1 m2. Prace będą wykonywane jak wyżej z tym, że prace codzienne wykonywane powinny być raz na tydzień, w ciągach komunikacyjnych: (korytarze + klatka schodowa, z wejściem do piwnicy włącznie oraz wejście główne i boczne), 14.mycie posadzek i schodów - codziennie, konserwacja nie rzadziej niż raz w miesiącu, 15.czyszczenie szyb w drzwiach - codziennie, 16.bieżące utrzymanie czystości drzwi wejściowych i szklanej ściany klatki schodowej od wewnętrznej strony, III. w toaletach: 1.mycie posadzek codziennie, konserwacja nie rzadziej niż raz w miesiącu, 2.mycie płytek ściennych i drzwi raz w tygodniu, 3.czyszczenie urządzeń sanitarnych, pojemników na mydło i papier - codziennie, 4.czyszczenie luster i baterii umywalkowych - codziennie, 5.opróżnianie koszy na śmieci i wymiana worków codziennie, 6.umieszczanie i uzupełnianie w urządzeniach sanitarnych kostek zapachowych ,mydła i papieru - w miarę potrzeb. Oprócz wyszczególnionych wyżej czynności, w zakres czynności porządkowych wewnątrz biura wchodzi także bieżące utrzymanie czystości 24 okien i 3 drzwi balkonowych w pomieszczeniach biura oraz 16 okien dachowych na poddaszu użytkowym i 6 okienek w podpiwniczeniu. W pomieszczeniach wymienionych powyżej z uwagi na pracę biura konieczne jest wykonywanie prac porządkowych po godz. 15:00. Ogólna powierzchnia tych pomieszczeń wynosi: 361,3 m2 plus 139,2 m2 poddasze użytkowe i balkony w tym: ciągi komunikacyjne (korytarze, klatka schodowa z wejściem do piwnicy i wejścia do biura) - 111,3 m2, sanitariaty -.13,4 m2 plus 9,3 m2 poddasze użytkowe, pomieszczenia biurowe o podłożu: z wykładziny dywanowej - 37 m2 z paneli -176,9 m2 plus 87,3 m2 poddasze z terakoty - 22,7 m2 plus 28,5 m2 poddasze III.Usługi ogólnoporządkowe wokół biura: 1.Utrzymanie w czystości wejść do biura, a w okresie zimowym również ich odśnieżanie. 2.W okresie zimowym odśnieżanie i posypywanie piaskiem dojścia do biura od strony ulicy i przejścia do śmietnika. 3.Odśnieżanie bramy wjazdowej i bramy przy kontenerze na śmieci. 4.Bieżące utrzymanie czystości przy śmietniku ustawionym na utwardzonym podłożu o pow. 47m2. 5. Bieżące utrzymanie porządku na 1742 m2 dwóch parkingów przez zamiatanie i wywiezienie piasku, liści oraz opadłych z drzew gałązek. 6. Bieżące utrzymanie w czystości (bez śmieci i chwastów ) wjazdu do nadleśnictwa od strony południowo-wschodniej i budynków przy basenie o powierzchni 530 m2. 7.Utrzymanie w należytym stanie trawników, Utrzymanie w należytym stanie trawników o pow.108 arów przez rozrzucanie kretowin i koszenie trawy na trawnikach i dwóch rowach o długości 240 mb i szerokości 4,5 do 5,5 mb przy drodze publicznej przed biurem, średnio co dwa tygodnie oraz bieżące zbieranie i wyrzucanie do śmietnika ewentualnych śmieci. 8.Utrzymanie 161 mb. żywopłotu ligustrowego wys. i szer. 1 mb przez czterokrotne przycinanie w sezonie. Do wykonania ww prac oferent użyje własny sprzęt i środki czystości posiadające atesty Państwowego Zakładu Higieny. W/w środki nie obejmuję mydła i papieru toaletowego oraz ręczników papierowych i kostek zapachowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 909192004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Nie wymagane
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: htpp://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_radziwillow/zamówienia_publiczne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Utrzymanie w należytym stanie sanitarno-porządkowym powierzchni poziomych i pionowych w pomieszczeniach zajmowanych przez Centralę NFZ w budynkach przy ul. Grójeckiej 186 oraz ul. Hankiewicza 2 w Warszawie
Dodano: 2016-07-19 - Świadczenie usług sprzątania i utrzymywania czystości w budynkach Sądu Okręgowego Warszawa-Praga w Warszawie oraz świadczenie usług polegających na wykonywaniu prac pomocniczych - nr postępowania ZP/GOSP/5/16/PN.
Dodano: 2016-07-08 - Usługi sprzątania pomieszczeń oraz terenu wokół budynków Oddziału ZUS w Płocku i podległych terenowych jednostek organizacyjnych
Dodano: 2016-07-04 - Sprzątanie pomieszczeń w budynkach IBD przy ul. Pasteura 3 w Warszawie, znak sprawy: AZP-2402-02/2016
Dodano: 2016-07-04 - Usługa kompleksowego sprzątania pomieszczeń biurowych Prokuratury Krajowej wraz z myciem okien i praniem
Dodano: 2016-06-30 - Usługi sprzątania
Dodano: 2016-06-27 - Sprzątanie pomieszczeń biurowych i terenu zewnętrznego wraz z odśnieżaniem dachów obiektów Prokuratury Rejonowej w Siedlcach i pomieszczeń biurowych Prokuratury Rejonowej w Mińsku Mazowieckim
Dodano: 2016-05-09 - Usługa sprzątania
Dodano: 2016-05-05 - Usługa sprzątania biur w Mazowieckiej Jednostce Wdrażania Programów Unijnych
Dodano: 2016-04-29 - Usługa sprzątania w Oddziale Terenowym ARR w Kielcach
Dodano: 2016-04-15