Przetargi.pl
Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z obiektów w jednostkach i instytucjach wojskowych znajdujacych się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2018-03-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z obiektów w jednostkach i instytucjach wojskowych znajdujacych się na zaopatrzeniu 17 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206) wytwarzanych przez kuchnie żołnierskie w szacunkowej ilości 160.000 litrów, z następujących obiektów: 1) 17. Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. 4-go Marca 3 Koszalin z kuchni żołnierskiej nr 1, (budynek nr 61 na terenie kompleksu Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie budynek nr 23 tamże). 2) Kuchnia żołnierska budynek nr 22 kompleks Grupy Lotniczej Darłowo przy ul. Zwycięstwa 2. 3) Kuchnia żołnierska budynek nr 16 w kompleksie Punktu Bazowania przy ul. Wiosennej w Kołobrzegu. 2. Odbiór odpadów kuchennych pokonsumpcyjnych przez Wykonawcę odbywać się będzie: 1) z obiektów w Koszalinie – codziennie w godzinach pomiędzy 8.00-15.00, 2) z obiektu w Darłowie – raz w tygodniu (w piątki) w godzinach jak wyżej oraz w razie potrzeby dodatkowo raz w tygodniu na wezwanie Zamawiającego. 3) z obiektu w Kołobrzegu – raz w tygodniu (w piątki) w godzinach jak wyżej oraz w razie potrzeby dodatkowo raz w tygodniu na wezwanie Zamawiającego. 4) dodatkowy odbiór odpadów z kuchni żołnierskiej w Koszalinie poza wskazanymi terminami lub dostarczenie dodatkowych pojemników będzie odbywał się w razie potrzeby na wezwanie Zamawiającego. 3. Wykonawca na własny koszt zobowiązany jest wyposażyć Zamawiającego w kontenery izotermiczne, komory chłodnicze oraz pojemniki – w każdym z obiektów według potrzeb – zapewniające odpowiednią temperaturę przechowywania odpadów. 4. Wykonawca własnym staraniem ustawia kontenery w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz ponosi wszelkie koszty związane z ich działaniem. 5. Pojazdy, kontenery izotermiczne, komory chłodnicze oraz pojemniki wielokrotnego użytku, a także wszystkie pozostałe elementy wyposażenia, które stykają się z produktami ubocznymi pochodzenia zwierzęcego lub produktami przetworzonymi muszą być przez Wykonawcę utrzymywane w czystości poprzez mycie, czyszczenie i dezynfekcję po każdym użyciu oraz muszą być puste, czyste i suche przed użyciem; 6. Użyczone pojemniki powinny być oznakowane trwale kodem odpadu 20 01 08 oraz opisane zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 9 grudnia 2014 r. w sprawie katalogu odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1923), sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich hermetycznego zamknięcia, szczelności oraz powinny posiadać uchwyty (wgłębienia) umożliwiające przenoszenie ich do kontenera lub urządzeń izotermicznych; 7. Wykonawca we własnym zakresie zabezpiecza proces załadunku odpadów z miejsca ich gromadzenia. 8. Przekazanie odpadów odbywać się będzie na podstawie karty przekazania odpadów, zawierającej zestawienie ilościowe i jakościowe (kod 20 01 08), sporządzonej w 3 egzemplarzach przez Zamawiającego, który przekazuje je Wykonawcy, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 12 grudnia 2014 r. w sprawie wzorów dokumentów stosowanych na potrzeby ewidencji odpadów (Dz.U. z 2014 r., poz. 1973), podpisanej przez przedstawiciela Zamawiającego (tj. kierownik kuchni, kucharz zmianowy lub inna osoba upoważniona) oraz odbiorcę 9. Strony zobowiązują się postępować z odpadami w sposób zgodny z powszechnie obowiązującymi przepisami w szczególności z: 1) Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (WE) nr 1069/2009 z dnia 21 października 2009 r. określające przepisy sanitarne dotyczące produktów pochodzenia zwierzęcego nieprzydatnych do spożycia przez ludzi i uchylające rozporządzenie (WE) nr 1774/2002 (Dz. U. UE 2009 r. nr 300); 2) Ustawą z dnia 27 kwietnia 2001 r. prawo ochrony środowiska (Dz. U. 2017.519 - j.t.); 3) Ustawą z dnia 14 grudnia 2012 roku o odpadach (Dz. U. 2016.1987 - j.t.); 4) Ustawą z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (Dz. U. 2017.1289 – j.t.).); 5) oraz aktami wykonawczymi wydanymi na podstawie ww. aktów prawnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90512000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek jeśli posiada: (1) Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. (2) Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu drogowego. (3) Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej wydany przez właściwy organ administracji państwowej ze względu na miejsce prowadzenia działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia z obiektów wskazanych w części III pkt 1 SIWZ w 2018 r. (4) Decyzję wydaną przez właściwy organ administracji państwowej ze względu na miejsce prowadzenia działalności na odbiór (zbieranie) odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia. (5) Decyzję wydaną przez właściwy organ administracji państwowej ze względu na miejsce prowadzenia działalności na transport odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia bądź numer rejestrowy (6) Decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania (przetwarzania) odpadów. W przypadku braku decyzji – kopie umowy zawartą z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (przetwarzania).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach