Przetargi.pl
Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z obiektów w jednostkach i instytucjach wojskowych w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie, znajdujących się na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie

17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 75-901 Koszalin, 4 Marca
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95 , fax. 261 45 62 44
  • Data zamieszczenia: 2017-12-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    4 Marca 3
    75-901 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 261 45 68 15, 261 45 61 95, fax. 261 45 62 44
    REGON: 33120312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.17wog.wp.mil.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji z obiektów w jednostkach i instytucjach wojskowych w Koszalinie, Kołobrzegu i Darłowie, znajdujących się na zaopatrzeniu 17. Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Koszalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywne wykonanie usługi odbioru, transportu i utylizacji odpadów kuchennych ulegających biodegradacji (odpadów pokonsumpcyjnych o kodzie 20 01 08 – zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 września 2001 r. w sprawie katalogu odpadów Dz. U. z 2001 r. nr 112, poz. 1206) wytwarzanych przez kuchnie żołnierskie w szacunkowej ilości rocznej 80246 litrów, z następujących obiektów: 17 Wojskowy Oddział Gospodarczy ul. 4-go Marca 3 Koszalin z kuchni żołnierskiej nr 1, (budynek nr 61 na terenie kompleksu Centrum Szkolenia Sił Powietrznych przy ul. Wojska Polskiego 66 w Koszalinie oraz budynek nr 23 tamże) oraz kuchnia żołnierska budynek nr 22 kompleks Grupy Lotniczej Darłowo przy ul. Zwycięstwa 2 oraz kuchnia żołnierska budynek nr 16 w kompleksie Punktu Bazowania przy ul. Wiosennej w Kołobrzegu. 2. W ramach zamówienia Wykonawca wykonywać będzie prace własnym sprzętem, materiałami i środkami transportu. Dodatkowo zapewni odpowiednie pojemniki na przechowywanie odpadów kuchennych. Użyczone pojemniki powinny być sprawne technicznie, ze szczególnym uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia. 3. Produkty uboczne pochodzenia zwierzęcego (odpady pokonsumpcyjne) muszą być gromadzone i przewożone w nowych hermetycznych opakowaniach lub zakrytych, zabezpieczonych przed wyciekami pojemnikach lub pojazdach. 4. Odbiór odpadów kuchennych pokonsumpcyjnych przez Wykonawcę odbywać się będzie codziennie (w tym w dni wolne od pracy oraz w święta) w godzinach pomiędzy 8.00-15.00 z kuchni w Koszalinie, natomiast z Darłowa i Kołobrzegu – trzy razy w tygodniu (w poniedziałki, środy i piątki) w godzinach jak wyżej. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia specjalistycznych pojemników na przechowywanie odpadów kuchennych. Pojemniki winny być sprawne technicznie z uwzględnieniem ich szczelnego zamknięcia, zabezpieczone przed wyciekami. Pojemniki po każdorazowym użyciu muszą być umyte i zdezynfekowane przez Wykonawcę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90533000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca spełni warunek, jeżeli posiada: 1. Decyzję Inspekcji Weterynaryjnej nadającą numer identyfikacyjny na prowadzenie działalności gospodarczej polegającej na transporcie odpadów kategorii III, tj. ubocznych produktów pochodzenia zwierzęcego. 2.Decyzję właściwego organu Inspekcji Weterynaryjnej na przewóz odpadów kat. III określonymi środkami transportu drogowego. 3. Aktualny wpis do rejestru działalności regulowanej wydany przez właściwy organ administracji państwowej ze względu na miejsce prowadzenia działalności w zakresie odbioru odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia z obiektów wskazanych w części III pkt 1 SIWZ w 2018 r. 4. Decyzję wydaną przez właściwy organ administracji państwowej ze względu na miejsce prowadzenia działalności na odbiór (zbieranie) odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia. 5. Decyzję wydaną przez właściwy organ administracji państwowej ze względu na miejsce prowadzenia działalności na transport odpadów o kodzie zgodnym z przedmiotem zamówienia bądź numer rejestrowy. 6. Decyzję na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania (przetwarzania) odpadów. W przypadku braku decyzji – kopie umowy zawartą z podmiotem, który posiada zezwolenie na prowadzenie działalności w zakresie odzysku lub unieszkodliwiania odpadów (przetwarzania).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 uPzp, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 uPzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia, wzór oświadczenia stanowi załącznik do SIWZ. 2. wypełniony formularz oferty - sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik do SIWZ, 3. W przypadku, gdy ofertę w imieniu Wykonawcy podpisuje(ą) osoba (y) inna (e) niż upoważniona(e) do reprezentowania Wykonawcy, do oferty należy załączyć dokument lub dokumenty, z którego(ych) będzie wynikać zakres umocowania. 4. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach