Przetargi.pl
Usługi odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych.

Zakład Karny w Kamińsku ogłasza przetarg

  • Adres: 11-227 Kamińsk, ul. XXX - lecia 1
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 7617400 , fax. 089 7617444
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Karny w Kamińsku
    ul. XXX - lecia 1 1
    11-227 Kamińsk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 7617400, fax. 089 7617444
    REGON: 00032012400000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Porzadek i bezpieczeńswo publiczne. Więziennictwo.

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi odbioru odpadów komunalnych niesegregowanych.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych z Zakładu Karnego w okresie od 1 stycznia 2010 do 31 grudnia 2010. Obowiązkiem Wykonawcy jest wyposażenie posesji w odpowiednią liczbę pojemników służących do składowania odpadów oraz w dobrym stanie technicznym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 905110002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 12 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający na podstawie art. 45 ustawy pzp, nie żąda wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.Warunki udziału w postępowaniu. Do udziału w postępowaniu mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.1.Posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 1.2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.4.Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2.Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne. 2.1.Z ubiegania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza się: - wykonawców, o których mowa w art. 24 ust. ustawy PZP 2.2.Zamawiający odrzuca ofertę na podstawie art. 89 ustawy PZP
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu przystąpienia do postępowania Wykonawca powinien załączyć: 1.1. formularz oferty cenowej załącznik nr 1, 1.2.oświadczenie, którego formularz stanowi załącznik nr 2, do niniejszej specyfikacji: o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz nie podleganiu wykluczenia z postępowania na podstawie art. 22 ust. 1, pkt 1-3 oraz art. 24 ust. 1 ustawy pzp 1.3. oświadczenie, którego wzór stanowi załącznik nr 3, do niniejszej specyfikacji: o wyrażeniu zgody na podpisanie umowy, w razie wyboru oferty danego Wykonawcy, którego wzór sta-nowi załącznik nr 4 do niniejszej specyfikacji. 1.4. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru ( w przypadku spółki cywilnej - dodatkowo umowę spółki cywilnej ) lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 1.5. zezwolenie na odbiór odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydane przez Wójta gm. Górowo Ił. 1.6.zezwolenie na transport odpadów wydane przez Starostę Powiatu Bartoszyckiego. 1.7. Pełnomocnictwo do składania oświadczeń w imieniu wykonawcy, jeżeli takie występuje.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sw.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach