Przetargi.pl
dostawa bonów towarowych na artykuły spożywcze i przemysłowe w wersji papierowej o łącznej wartości nominalnej : 69 985,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 ) o nominałach: a. 1399 sztuk o wartości nominalnej 50 zł. b. 1 sztuka o wartości nominalnej 25 zł. c. 1 sztuka o wartości nominalnej 10 zł

108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ ogłasza przetarg

  • Adres: 19-300 Ełk, ul. Kościuszki 30
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 087 6219803 , fax. 087 6219807
  • Data zamieszczenia: 2009-11-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 108 Szpital Wojskowy z Przychodnią SP ZOZ
    ul. Kościuszki 30 30
    19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 087 6219803, fax. 087 6219807
    REGON: 79050667300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.108spzoz.elk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    dostawa bonów towarowych na artykuły spożywcze i przemysłowe w wersji papierowej o łącznej wartości nominalnej : 69 985,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 ) o nominałach: a. 1399 sztuk o wartości nominalnej 50 zł. b. 1 sztuka o wartości nominalnej 25 zł. c. 1 sztuka o wartości nominalnej 10 zł
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Pod pojęciem bonów towarowych należy rozumieć emitowane, oferowane przez Wykonawcę znaki legitymacyjne na okaziciela podlegające wymianie na towary lub usługi w rozumieniu przepisów ustawy z 16-04-1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 Nr 153 poz. 1503 ze zm.) Zamówienie dotyczy dostawy bonów towarowych na artykuły spożywcze i przemysłowe w wersji papierowej o łącznej wartości nominalnej : 69 985,00 zł (słownie złotych: sześćdziesiąt dziewięć tysięcy dziewięćset osiemdziesiąt pięć złotych 00/100 ) o nominałach: a. 1399 sztuk o wartości nominalnej 50 zł. b. 1 sztuka o wartości nominalnej 25 zł. c. 1 sztuka o wartości nominalnej 10 zł Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi do dnia 08-12-2009 r. Termin ważności bonów towarowych od dnia dostawy bonów towarowych do siedziby zamawiającego do dnia, co najmniej 31.01.2010 r.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 301997502
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 1.2 niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem techniczny i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 1.3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 1.4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ustawy. 2. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 2.1 Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w pkt.3.2 i na podstawie złożonych wraz z ofertą dokumentów żądanych przez Zamawiającego, potwierdzających spełnianie tych warunków, o których mowa w pkt.3.1. 2.2 Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na zasadzie: 2.2.1 Wykonawca spełnia albo nie spełnia poszczególne warunki. 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, Zamawiający żąda złożenia wraz z ofertą następujących dokumentów: 3.1 aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia dokumentu (dokumentów) poświadczona za zgodność z oryginałem przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy; 3.2 Wykonawca, zgodnie z art. 44 ustawy, zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ. 3.3 Oryginał oświadczenia podpisany przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy. 3.4 W przypadku gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik do oferty musi być załączone pełnomocnictwo określające jego zakres i podpisane przez osoby reprezentujące osobę prawną lub fizyczną. Kopia pełnomocnictwa musi być potwierdzona za zgodność z oryginałem przez osobę-y udzielające pełnomocnictwa lub może być złożona w formie odpisu potwierdzonego notarialnie. 4 W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oferta winna zawierać: 4.1 dokument stwierdzający ustanowienie przez wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 4.2 dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ w odniesieniu do każdego z wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 4.3 W przypadku składania oferty przez osoby (przedsiębiorców) prowadzące działalność w formie spółki cywilnej do oferty należy dołączyć pełnomocnictwo do składania oświadczeń woli, upoważniające do złożenia oferty w imieniu spółki (pełnomocnictwo może wynikać z treści umowy spółki). Ponadto należy dołączyć dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie przez poszczególnych przedsiębiorców warunków i wymogów określonych w ustawie Prawo zamówień publicznych i niniejszej SIWZ. 4.4 Zamawiający nie wyraża zgody na złożenie wymaganych dokumentów w innym języku niż język polski bez stosownego tłumaczenia. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez osobę osoby uprawnioną uprawnione do reprezentowania Wykonawcy.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna zawierać: 1.1 Podpisany i poprawnie wypełniony formularz oferty - załącznik nr 1 SIWZ 1.2 Oświadczenie o wyrażeniu zgody na zawarcie umowy na warunkach określonych we wzorze umowy - załącznik nr 2 SIWZ 1.3 Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - załącznik nr 3 SIWZ, 1.4 Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem do składania ofert 1.5 Wykaz punktów handlowych i usługowych z podaniem adresów na terenie województwa warmińsko - mazurskiego, w których honorowane będą bony towarowe. 2. Przygotowanie oferty: 2.1 Oferta powinna stosować się do zasad określonych w Ustawie z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych i zawierać wszystkie wymagane dokumenty, oświadczenia i załączniki, o których mowa w SIWZ. 2.2 Wykonawca złożyć może tylko jedną ofertę. 2.3 Oferta powinna być napisana w języku polskim, na maszynie do pisania, komputerze lub inną trwałą i czytelną techniką. 2.4 Każda zapisana strona oferty winna być ponumerowana kolejno następującymi po sobie numerami. 2.5 Załączniki do oferty winny być takiej samej treści jak określone w SIWZ. Treść oferty musi odpowiadać treści SIWZ. 2.6 Oferta winna być podpisana przez uprawnioną (upoważnioną) osobę (stosowne upoważnienie winno wynikać z dokumentu rejestracyjnego). W przypadku podpisywania oferty przez osobę nie wymienioną w dokumencie rejestracyjnym, należy dołączyć stosowne pełnomocnictwo. Pełnomocnictwo winno być podpisane przez osoby, których uprawnienie wynika z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 2.7 Dokumenty załączone do oferty mogą być przedstawione w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez upełnomocnionego przedstawiciela Wykonawcy. Wykonawca na każdej zapisanej stronie kserokopii składa własnoręczny podpis poprzedzony dopiskiem za zgodność, przy czym poświadczenie winno być sporządzone w sposób umożliwiający identyfikację podpisu. Jeżeli do reprezentowania Wykonawcy są upoważnione łącznie dwie lub więcej osób, kopie muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez te osoby. Zamawiający może zażądać przedstawienia dokumentów w formie oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów, wtedy, gdy złożona przez Wykonawcę kopia dokumentu jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości. 2.8 Zaleca się spięcie wszystkich stron oferty w sposób trwały, uniemożliwiający zdekompletowanie bez widocznych śladów naruszeń. 2.9 Wszelkie poprawki wymagają zaparafowania przez osobę podpisującą ofertę. 2.10 Ceny w ofercie winny być podane w polskich jednostkach pieniężnych. 2.11 Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom - informacja winna zostać zamieszczona w formularzu ofertowym załącznik nr 1 SIWZ, 2.12 Wszelkie koszty przygotowania i złożenia oferty ponosi Wykonawca 2.13 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oferta winna zawierać: 2.13.1 dokument stwierdzający ustanowienie przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego albo reprezentowania ich w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego; 2.13.2 dokumenty i oświadczenia wymagane w niniejszej SIWZ w odniesieniu do każdego z Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia. 2.14 Informacje zawarte w ofercie, stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - co, do których Wykonawca zastrzegł, nie później niż w terminie składania ofert, że nie mogą być udostępnione - muszą być oznaczone klauzulą: Nie udostępniać - informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu art. 11 ust. 4 ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U. z 2003 r. nr 153, poz. 1503 z późn. zm.) i załączone jako odrębna część, nie złączona z ofertą w sposób trwały. W przypadku załączenia do oferty innych materiałów niż wymagane przez Zamawiającego (np. materiałów reklamowych, informacyjnych), powinny one stanowić odrębną część oferty, niezłączoną z ofertą w sposób trwały. 2.15 Ofertę należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej adresem Zamawiającego, adresem Wykonawcy oraz napisem wskazującym na zamówienia objęte ofertą: Dostawa bonów towarowych - nie otwierać przed 27.11.2009 r. godz. 12.00

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin ważności bonów
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.108spzoz.elk.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach