Przetargi.pl
Usługi ochrony osób i mienia

Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-950 Lublin, Krakowskie Przedmieście 76
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. + 48 814781625
  • Data zamieszczenia: 2023-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Rejonowy Lublin-Zachód w Lublinie
    Krakowskie Przedmieście 76
    20-950 Lublin, woj. lubelskie
    tel. + 48 814781625
    REGON: 060712314
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lublin-zachod.sr.gov.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Usługi ochrony osób i mienia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot Umowy obejmuje:1) Usługi ochrony osób i mienia, świadczone na rzecz Sądu Rejonowego Lublin-Zachód w Lublinie realizowanew formie:a) bezpośredniej ochrony fizycznej:- stałej,- polegającej na stałym dozorze sygnałów alarmowych,b) zabezpieczenia technicznego, polegającego na konserwacji systemów alarmowych.2) Usługi obsługi szatni.2. Stała, bezpośrednia ochrona fizyczna osób i mienia powinna być świadczona w następujących budynkach (obiektach) i terenie przyległym (parkingi, obszar wokół budynków).1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie.2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie.3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie.4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie.Ochrona obiektów powinna być realizowana w formie bezpośredniej ochrony fizycznej wykonywanej przez osoby wpisane na listę kwalifikowanych pracowników ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 roku. Liczba osób ochraniających poszczególne lokalizacje oraz ich czas przebywania w ochranianym obszarze nie powinny być mniejsze od poniżej podanych:a) W budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym: Posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu. Posterunek bramki – jedna osoba, w godzinach od 6.30 do 16.00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego.b) W budynku przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym: Posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu. Posterunek bramki – jedna osoba, w godzinach od 6.30 do 16.00 od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy dla Zamawiającego.c) Wykonawca oprócz powyżej podanej liczby pracowników wymaganej w lokalizacjach przy ul. Krakowskie Przedmieście 76 i 78 zobowiązany będzie do zapewnienia dodatkowego pracownika pełniącego całodobowo służbę w dni wolne od pracy dla Sądu oraz w godzinach od 16:00 do 6:30 od poniedziałku do piątku w dni pracujące. Zadaniem dodatkowego pracownika ochrony pełniącego służbę w obrębie posesji przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 i 78, w dni wolne od pracy oraz po godzinach urzędowania Sądu, będzie przede wszystkim dokonywanie obchodów terenu zewnętrznego oraz kontroli wewnątrz dwóch budynków zlokalizowanych na jednej posesji. Kontrole wewnątrz każdego z obiektów należy przeprowadzać z częstotliwością minimum co jedną godzinę, z wpisem do obydwu książek dyżurów o dokonanej kontroli wewnątrz każdego z obiektów.d) W budynku przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym: Posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu. Posterunek bramki – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu.e) w budynku przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie – minimum 2 osoby, w tym: Posterunek portierni – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu. Posterunek bramki – jedna osoba całodobowo, 7 dni w tygodniu.Po zakończeniu dyżurów na posterunkach bramki, w lokalizacjach: przy ul. K. Wallenroda 4d oraz Boczna Lubomelskiej 13, zadaniem pracownika ochrony jest dokonywanie obchodów terenu zewnętrznego oraz kontroli wewnątrz budynku. Kontrole: zewnętrzną i wewnętrzną obiektu należy przeprowadzać z częstotliwością minimum co jedną godzinę, z wpisem do książki dyżurów o dokonanej kontroli.3. Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek połączenia, z wykorzystaniem urządzeń Wykonawcy, systemów sygnalizacji pożaru z obiektem komendy Państwowej Straży Pożarnej lub obiektem, wskazanym przez właściwego miejscowo komendanta miejskiego Państwowej Straży Pożarnej, zgodnie z ustawą z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej (Dz.U. z 2022 r. poz. 2057).Monitorowanie sygnałów z systemów sygnalizacji pożaru powinno być realizowane z budynków Sądu Rejonowego Lublin- Zachód w Lublinie, położonych w Lublinie przy ulicach:1) Krakowskie Przedmieście 76,2) Krakowskie Przedmieście 78,3) Konrada Wallenroda 4d,4) Boczna Lubomelskiej 13.Wykonawcy powierzony zostanie obowiązek monitorowania i rejestracji pracy systemów sygnalizacji włamania i napadu.Monitorowanie tych systemów powinno odbywać się możliwie wielotorowo. Obowiązkiem wykonawcy będzie monitorowanie systemów z wykorzystaniem nadajników Wykonawcy (np. siecią GSM lub drogą radiową) oraz, o ile infrastruktura telefoniczna Zamawiającego będzie to umożliwiała, również z wykorzystaniem linii telefonicznych Zamawiającego. Wykonawca powinien przeprowadzać test łączy, z częstotliwością minimum 2 testy na godzinę. Połączenie powinno umożliwiać przede wszystkim przesyłanie sygnałów o wywołanych alarmach oraz stanie systemu.Całodobowa usługa w formie monitorowania sygnałów z systemów sygnalizacji włamania i napadu powinna być świadczona w niżej wymienionych obiektach.1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie,2) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie,3) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie,4) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie,5) Budynek przy ulicy M. Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski),6) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski).4. Wykonawca zobowiązany będzie do przeprowadzania konserwacji systemów i urządzeń w następujących lokalizacjach:Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 76 w Lublinie:1) Budynek przy ulicy Krakowskie Przedmieście 78 w Lublinie:2) Budynek przy ulicy Konrada Wallenroda 4d w Lublinie:3) Budynek przy ulicy Boczna Lubomelskiej 13 w Lublinie:4) Budynek przy ulicy Koryznowej 2b w Lublinie (Ośrodek Kuratorski):5) Budynek przy ulicy Radości 13 w Lublinie (Ośrodek Kuratorski):5. Do zadań Wykonawcy należała będzie obsługa szatni zlokalizowanych w budynkach przy ul. Krakowskie Przedmieście 76, Krakowskie Przedmieście 78 oraz Konrada Wallenroda 4d.Usługa obsługi szatni powinna być świadczona w miesiącach: październik, listopad, grudzień, styczeń, luty, marzec i kwiecień, tj. przez siedem miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 25 000,00 zł (słownie zł: dwadzieścia pięć tysięcy).2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert i utrzymać nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust.1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2, ustawy Pzp.3. Wadium może być wniesione według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawyz dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (j.t.: Dz.U. z 2019 poz.310, 836 i 1572).4. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie innej niż w pieniądzu, gwarancjalub poręczenie powinna być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać, pod rygorem odrzucenia oferty, następujące elementy:1) nazwę dającego zlecenie Wykonawcy (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w treści gwarancji/poręczenia muszą być wymienieni wszyscy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia lub jeden Wykonawca z zaznaczeniem, że oferta będzie złożona wraz z innym wskazanym podmiotem lub podmiotami albo że będzie złożona w ramach konsorcjum, albo że podmiot zlecający wystawienie gwarancji działa jako pełnomocnik innych wskazanych podmiotów, z którymi wspólnie ubiega się o udzielnie zamówienia. Gwarancja wadialna może być również wystawiona na jednego z członków konsorcjum, który został umocowany do działania w imieniu i na rzecz współkonsorcjantów),2) nazwę beneficjenta gwarancji (Zamawiającego),3) nazwę gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji udzielających gwarancji/ poręczenia),4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem,5) kwotę gwarancji/poręczenia,6) termin ważności gwarancji/poręczenia, obejmujący co najmniej okres związania ofertą,7) bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w sytuacjach, gdy:a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 107 ust.2 lub art. 128 ust.1 ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył podmiotowych środków dowodowych lub przedmiotowych środków dowodowych potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 57 lub art. 106 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, innych dokumentów lub oświadczeń lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 223 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;b) Wykonawca, którego ofertę wybrano odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, którego oferta została wybrana.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej.6. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 37 1130 1017 0021 1002 7090 0004.7. Na poleceniu przelewu powinien być umieszczony tytuł: „Wadium do postępowania nr ZP-2401-1/23”8. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający uzna za skutecznie wniesione jedynie w przypadku wpływu pieniędzy na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże się posiadaniem ważnej koncesji na wykonywanie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia w rozumieniu ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (t.j. Dz. U. z 2021 r. poz.1995).Z uwagi na to, że Zamawiający nie znajduje się w ewidencji obszarów, obiektów i urządzeń podlegających obowiązkowej ochronie, Zamawiający nie wymaga, aby Wykonawca posiadał koncesję na ochronę osób i mienia w zakresie zabezpieczenia technicznego.W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunek uznany zostanie za spełniony, gdy uprawnienie (koncesję) będzie posiadał Wykonawca (Wykonawcy), który/rzy będzie/ą realizował/li tę cześć zamówienia, z którą wiąże się obowiązek posiadania uprawnień.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - należycie wykonał/wykonuje co najmniej dwie usługi rozumiane jako dwie umowy/dwa zamówienia odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia.Przez usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia należy rozumieć świadczenie usług ochrony osób i mienia o wartości co najmniej 1 500 000,00 zł (brutto) w odniesieniu do jednej umowy/jednego zamówienia. Zamawiający uwzględni usługę (umowę/zamówienie) zrealizowaną tj. zakończoną przed upływem terminu składania ofert, a także usługę (umowę/zamówienie) trwającą nadal, pod warunkiem, że przed terminem składania ofert została ona zrealizowana na wartość co najmniej 1 000 500,00 zł (brutto).Uwagi:Jeżeli Wykonawca wykazuje doświadczenie nabyte w ramach kontraktu (zamówienia/umowy) realizowanego przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Zamawiający nie dopuszcza by Wykonawca polegał na doświadczeniu grupy wykonawców, której był członkiem, jeżeli faktycznie i konkretnie nie wykonywał wykazywanego zakresu usług. Zamawiający zastrzega możliwość zwrócenia się do Wykonawcy o wyjaśnienia w zakresie faktycznie konkretnie wykonywanego zakresu usług oraz przedstawienia stosownych dowodów np. umowy konsorcjum, z której wynika zakres obowiązków czy wystawionych przez Wykonawcę faktur.Zamawiający uzna za spełniony warunek SWZ również w przypadku, gdy doświadczenie wykazane przez Wykonawcę obejmuje szerszy zakres usług od wymaganych przez Zamawiającego.W przypadku złożenia przez Wykonawców dokumentów zawierających kwoty wyrażone w innych walutach niż PLN, dla potrzeb oceny spełniania warunku określonego powyżej, Zamawiający jako kurs przeliczeniowy waluty przyjmie średni kurs danej waluty publikowany przez Narodowy Bank Polski w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Jeżeli w dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych, Narodowy Bank Polski nie publikuje średniego kursu danej waluty, za podstawę przeliczenia przyjmuje się średni kurs waluty publikowany pierwszego dnia po dniu publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-03-06

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach